Ver la versión completa : Pràctiques amb filtros
raulsintes
28/12/2012, 19:11
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12178 7&g2_serialNumber=1
Fabricante SONY Modelo DSLR-A300
Valor de Apertura f/8 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 30 mm
ISO 100 Velocidad de Obturador 3,2 sec
Fecha/Hora lun 03 dic 2012 12:52:16 CET IPTC: Leyenda SONY DSC
imported_admin
29/12/2012, 21:17
Aunque no puedo valorar la foto respecto a los filtro susados, puedo comentar que me parece una paisaje precioso con reglas fotográficas bien resueltas.
En cuanto a la parte negativa, sólo destacaría esa zona de transición demasiado evidente entre el perfil de las rocas y el mar/cielo.
Buena foto, Raül.
joangomila
30/12/2012, 12:18
Estic d'acord amb el que apunta en Jaume i no se si es podria treure una mica més de volum al cel, però exceptuant aquesta zona de transició ja comentada, en general m'agrada molt la foto i l'enquadrament.
Per que no ens expliques una mica quins filtres vas utilitzar? així ho podriem valorar una mica més.
VLafebre
30/12/2012, 13:04
Bona foto, Raül. No sé quins filtres has fet servir, però m'agrada molt la tonalitat que t'ha quedat.
A banda de l'halo que ja t'han comentat els altres companys, deixa'm que et faci dues petites consideracions que, pel meu gust, millorarien encara més la imatge final: Em sembla apreciar que l'horitzó cau lleugerament cap a l'esquerra. Retallant-la una mica per sota crec que l'enquadrament general guanyaria.
juancuadros
30/12/2012, 14:17
Hola Raúl: Los compañeros ya te han comentado casi todo. Poco que decir más. Insisto como todos, que
siendo una prueba de filtros nos hubiera gustado saber cuales eran......siempre que no sea una fórmula
secreta.......que todos tenemos nuestros secretillos...je je. Un saludo.
beptaltavull
30/12/2012, 17:47
Molt bona experimentació amb els filtres, després del que ja t'han dit els companys, i a nivell personal,
et diria que em fa falta un primer pla, m'agraden aquests tons. [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
raulsintes
30/12/2012, 19:09
Hola companys, el filtre que utilitzat és un* Grey ND 3,0 i és sa primera vegada que l'empr.
He rectificat es petit desnivell i corregit els halos, encara que un que hi ha a la dreta de s'imatge no ho he aconseguit. També li he donat un poquet més de llum i temperatura. Què en pensau?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12189 9&g2_serialNumber=1
joangomila
30/12/2012, 22:03
A jo m'agrada com t'ha quedat, Raul. No sabia si quan et referies a filtres havies utilitzat també un degradat per compensar l'exposició de la imatge.
Per cert, just damunt ses roques que hi ha a la dreta del far hi veig una taca del sensor, convendria revisar-ho i corregir-ho, sa foto s'ho val.
VLafebre
31/12/2012, 12:09
Els petits retocs de l'halo i desnivell han valgut molt la pena, Raül, però de tonalitat m'agrada més la primera.
imported_admin
01/01/2013, 19:49
També m'agrada més la tonalitat general de la primera, però no em desagrada el cel de la segona, té més volum. I, un mix?
beptaltavull
02/01/2013, 20:22
Estic d'acord amb en Jaume, potser fusionant les dues...
M'agrada la foto
CarlosSilvestre
03/01/2013, 15:16
A base de probar y probar se van obteniendo buenos resultados. No comento más pues reiteraría lo expresado por el resto de compañeros.
PepePenafiel
10/01/2013, 18:38
De acuerdo con lo expresado, de acuerdo con probar a fusionar ambas imagenes.
Hay una falta de nitidez general en la imagen. Alerta a enfocar con filtros ND. Aveces hay que hacerlo antes de colocarlo.
Me gusta mas el cielo de la segunda y la tonalidad de la primera.