PDA

Ver la versión completa : Far de Punta Nati



beptaltavull
17/10/2012, 17:28
Vos deixo una fotografia de l'última sessió en solitari, vaig veure passar els núvols per tramontana
i no em vaig poder resistir... dit i fet cap allà. :D :D :D

El sol estava a punt de beure i donava aquests tons grocs i taronges per dins els núvols...

Vaig emprar polaritzador i una temperatura de 5500K, el cel i núvols tan sols estan revelats
en ACR i al PS una capa per l'edifici i una altra pel terra

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12058 1&g2_serialNumber=1

NIKON D700
Valor de Apertura f/8 Espacio de Color Uncalibrated
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 28 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 1/13 sec

AntoniCladera
17/10/2012, 19:33
Sempre he de ser jo es tocapil....?? http://www.smiley-lol.com/smiley/expressifs/raleurs/raleur2010.gif
Cony.... que comenci un altre!! http://www.smiley-lol.com/smiley/expressifs/raleurs/balour.gif

Mira Bep,aquests ennivolats són de pu... mare, la paret m'encanta, la compo també.....però l'halo de l'edifici del far.... no li puc, es nota molt, molt...
És molt difícil ajustar les zones quan la diferencia de llum entre el fons i el pla és massa...
Jo crec que la rectificaria, val la pena, és un fotón!!
salut

beptaltavull
17/10/2012, 19:51
Tens tota sa raó Toni, ara mateix m'he donat compte, avui capvespre havia retocat algo i amb les preses se m'ha colat.... es imperdonable http://smilies-gifs.com/enfadados/33enfadados.gif

Deixeu-la en standby i la penjaré arrenjada, es que darrerament tenc la neurona que em falla...

VLafebre
17/10/2012, 20:04
Doncs ara el tocapil... seré jo, apa!

Coincideixo amb gairebé tot el que diu en Toni, però no en tot.

Coincideixo amb l'halo. És veritat, es nota molt. També coincideixo amb tots els punt positius... excepte en el núvols. Pel meu gust estan una mica "passats" de l'efecte. Massa exagerats, així com el blau del cel que es veu pel darrera. Però, esclar, tot és qüestió de gustos....

CarlosSilvestre
17/10/2012, 20:53
Pues salvo por el detalle del maldito halo coincido en que es una magnífica foto. Muy buena.

beptaltavull
17/10/2012, 21:57
Halo corregit... ;) ;)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12058 5&g2_serialNumber=2

AntoniCladera
18/10/2012, 08:56
Bona feina Bep,
encara es nota... a ampliacions grosses dóna un efecte molt irreal i si no és això el que cerques..... xungo!
L'halo s'ha de corregir ja des del punt que feim una sel·lecció per fer la capa i llavors, s'ha de'nar en compte amb el desenfoc de la màscara(aquí és on li feim mal a la foto).
Sempre recoman pintar sobre la màscara a fi de llevar aquests molests i rabiosos halos...
salut!!

AntoniCladera
18/10/2012, 09:03
Me oblidat de cosa.
Aquesta és la fotografia perfecta per emprar un filtre degradat FÍSIC.
Amb la velocitat que empres i movent el filtre mentre està obert l'obturador(cosa que faig sempre a les meves fotos), per evitar zones fosques i clares a la meitat del degradat, consegueixes una exposició perfecte per la part baixa de la imatge, sense que tenguis que fer feina d'enmabarg al Ps. D'aquesta manera tenim els ennivolats a la medició volguda.

Per aquesta foto i vista la potència del cel jo calcul a "bote pronto" un filtre degradat neutre de tres pasos.

salut!!

CarlosSilvestre
18/10/2012, 11:37
En plan filtro digital yo propondría hacer una selección rectangular cuyo lado inferior llegara a la torre del faro, máscara rápida, desenfoque gaussiano a tope y contrastar con niveles. Así evitamos el halo.

beptaltavull
18/10/2012, 17:32
Uffff!! quin estrés... aquest migdia he fet una mica més de feina a la foto... i... als halos.

Em intercanviat opinions i visions amb mestre Toni i l'hem donada per bona.

No sé si val la pena tornar a penjar la definitiva... per no allargar la cosa...

Vicenç: el que tenen els núvols no és res més que* una baixada d'exposició en ACR i

no hi ha saturació de colors de cap casta, en tot cas hi ha una desaturació selectiva del blau.

Carlos: en el cielo no hay ninguna capa, ya que solo está revelado en ACR, las capas estan en el

edificio y el suelo.

;) ;) ;)

AntoniCladera
18/10/2012, 17:37
http://www.imagenesanimadas.net/Profesiones/Toreros/torero-01.gif


http://www.imagenesanimadas.net/tema/IconoSmiley/smiley243.gif

VLafebre
18/10/2012, 18:25
...Vicenç: el que tenen els núvols no és res més que* una baixada d'exposició en ACR i

no hi ha saturació de colors de cap casta, en tot cas hi ha una desaturació selectiva del blau....
;) ;) ;)

Molt bé, Bep. En el meu comentari no qüestionava en cap cas el procediment, sinó el resultat. Pel meu gust particular segueixo veient els núvols una mica "passats", però com et vaig comentar, això és purament qüestió de gustos i, en aquest cas, si tant tu com el mestre Toni la doneu així per ben feta, ben feta està. Faltaria més!.
Gràcies per contestar el meu comentari.
Una abraçada.

beptaltavull
18/10/2012, 21:13
Gràcies Vicenç, aquesta es la salsa del foro... tots aprenem... realment jo veia la imatge així.

Com que no disposo de filtres degradats, obviament vaig haver de sobreexposar bastant per
obtenir el màxim d'informació a l'arxiu, per després poder treballar be.

En tot cas, la imatge que cercava era aquesta. es clar sense halos...* :D :D

joangomila
19/10/2012, 14:04
Que més et puc dir després del que ha comentat els altres?
Si que és veritat que el tema dels halos li llevava qualitat a la foto però pens que has fet una bona feina i has solucionat els inconvenients que t'havien apuntat els companys.
Els núvols espectaculars!!!
Recordes el que vam comentar de la nitidesa? veig que ningú ha dit res, ja et vaig dir que jo la veia bé en aquest aspecte. ;)

PepePenafiel
24/10/2012, 16:20
Pues es una imagen que no me entra Bep . Me parece exagerado el contraste del cielo , esas nubes las veo artificiales :-/, desde luego la segunda versión mejora enormemente los halos iniciales.

beptaltavull
18/12/2012, 21:30
Hola companys, recupero aquest fil per comentar-vos que aquesta foto ha rebut una aceptació al
concurs internacional de Villajoyosa, amb una puntuació de 12 sobre 15, la cual cosa em diu que no vaig mal encaminat del tot* :D :D :D

juancuadros
18/12/2012, 21:56
Hola Bep: ¡ Esta no la había vistooooooo!. Me gusta un montón. La localización de este cielo no tiene precio.
Muy bien procesada para mi gusto. Considero justo que te hayan dado esa buena puntuación pues la imagen
lo merece. Buenas noches.

joangomila
18/12/2012, 22:42
A veure, que jo no veig sa foto, tot i que sé quina foto és.
A algú més li passa?

beptaltavull
18/12/2012, 22:58
A veure, que jo no veig sa foto, tot i que sé quina foto és.
A algú més li passa?

Joaaaaan, ara ets a sa pàgina 2 i la foto es a la pàgina 1.* :P :P :P

joangomila
18/12/2012, 23:02
Sorry!!! :-[

LluisSurralles
19/12/2012, 01:03
Coincideixo amb en Vicens. Els núvols els trobo molt exagerats. Irreals.

PepePenafiel
19/12/2012, 16:49
Felicidades Bep.

beptaltavull
19/12/2012, 22:47
Gràcies companys, es veritat que els núvols estan una mica exagerats, pel polaritzador i la
temperatura, realment eren impressionants aquell dia, però hi ha jurats per tots els gustos :D :D :D

CarlosSilvestre
20/12/2012, 12:57
Gràcies companys, es veritat que els núvols estan una mica exagerats, pel polaritzador i la
temperatura, realment eren impressionants aquell dia, però hi ha jurats per tots els gustos :D :D :D

A mi me molan :)

antoniasanchez
30/12/2012, 14:15
Des de la meva "ignorància", la foto m'agrada

beptaltavull
30/12/2012, 17:57
N'hi ha per tots els gustos Antònia. :D :D

Feliç 2013