AntoniCladera
01/09/2009, 11:10
Demà en faig 42...uff! i avui m'han fet el primer regal.
Vos adjunt el missatge que rebut del IV Salón Internacional de Fotografia Digital Illes Balears 2009:
Pepe Tamayo, Salón Chairman del IV Salón Internacional de Fotografia Digital Illes Balears 2009, tiene el honor de comunicarle los resultados y aceptaciones del fallo del jurado celebrado el 29 de Agosto 2009.
Section A - Monochrome - Minimun 11 - Maximun 15
Section B - Colour - Minimun 11 - Maximun 15
Section C - Experimental - Minimun 11 - Maximun 15
=======================================
Results IV SALON INTERNACIONAL DE FOTOGRAFIA DIGITAL DE LES ILLES BALEARS 2009
Surname: CLADERA BARCELÓ
First name: ANTONI
Title : Espolssims
Section: A
Score: 15
Prize: Silver Medal CEF
MEDALLA PLATA CEF: (Confederación Española de Fotografía)
Vos pas sa foto...amb es nom de sa localització.
Per jo és una gran satisfacció haver lograt aquesta distinció per una doble raó, sa primera haver aconseguit aquest guardó internacional, quan fa tan pocs mesos a Andorra en van donar una mencio d'honor Internacional també a l'apartat de blanc i negre i l'altre raó és que enguany la Confederació espanyola de Fotografía em dóna el títol d'artista de la C.E.F pels diferents premis i acceptacions aconseguits.
Artista? jo? no ho sé, el que sé és que aixó em dóna més que mai ganes d'apendre i sobretot de seguir ensenyant el poc que sé dins aquest món tant fascinant que és el de la fotografia.
Ala idó, com un fillet amb sabates noves!!!!!
;) ;) salut!!!!!!
salut!!!http://aminus3.s3.amazonaws.com/image/g0013/u00012466/i00417548/7acb9990890809f02e38b7967e8ff071_large.jpg
Vos adjunt el missatge que rebut del IV Salón Internacional de Fotografia Digital Illes Balears 2009:
Pepe Tamayo, Salón Chairman del IV Salón Internacional de Fotografia Digital Illes Balears 2009, tiene el honor de comunicarle los resultados y aceptaciones del fallo del jurado celebrado el 29 de Agosto 2009.
Section A - Monochrome - Minimun 11 - Maximun 15
Section B - Colour - Minimun 11 - Maximun 15
Section C - Experimental - Minimun 11 - Maximun 15
=======================================
Results IV SALON INTERNACIONAL DE FOTOGRAFIA DIGITAL DE LES ILLES BALEARS 2009
Surname: CLADERA BARCELÓ
First name: ANTONI
Title : Espolssims
Section: A
Score: 15
Prize: Silver Medal CEF
MEDALLA PLATA CEF: (Confederación Española de Fotografía)
Vos pas sa foto...amb es nom de sa localització.
Per jo és una gran satisfacció haver lograt aquesta distinció per una doble raó, sa primera haver aconseguit aquest guardó internacional, quan fa tan pocs mesos a Andorra en van donar una mencio d'honor Internacional també a l'apartat de blanc i negre i l'altre raó és que enguany la Confederació espanyola de Fotografía em dóna el títol d'artista de la C.E.F pels diferents premis i acceptacions aconseguits.
Artista? jo? no ho sé, el que sé és que aixó em dóna més que mai ganes d'apendre i sobretot de seguir ensenyant el poc que sé dins aquest món tant fascinant que és el de la fotografia.
Ala idó, com un fillet amb sabates noves!!!!!
;) ;) salut!!!!!!
salut!!!http://aminus3.s3.amazonaws.com/image/g0013/u00012466/i00417548/7acb9990890809f02e38b7967e8ff071_large.jpg