PDA

Ver la versión completa : El amigo Moses



LluisSurralles
01/11/2012, 20:09
Esta foto ha sido seleccionada por la ACB como una de las 10 mejores del mes de Octubre.Yo creo que he mandado en Octubre mejores fotos que esta pero no soy yo quien las escoje. ¿Que os parece?https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12074 6&g2_serialNumber=2

VLafebre
02/11/2012, 18:11
Si l'ACB l'ha escollit com una de les 10 millors fotos d'octubre, per alguna cosa serà, no creus?. La foto m'agrada com a expresió, captada en el moment just. També m'agrada el tractament, amb un contrast que incrementa la força de la imatge.

Com a punt no tant positiu, jo la veig amb una lleugera manca de definició, però com ja hem comentat alguna vegada, en fotos d'esport per publicar, sembla que no lo dónin tanta importància. De fet, alguna vegada he vist alguna foto d'esports en algun diari que....Per altra banda, s'ha d'entendre l'enorme dificultat que té el fer dotos d'esport.

LluisSurralles
02/11/2012, 23:18
Ja em va passar amb la foto de l´altre dia, Vicens. Quan les penjo al "foro" perden una mica de difinició. La original la veig "quasi" perfecte.
Dic quasi perque, al esser disparada amb flashos, no puc tirar a mes de 1/250 s. Podeu veure-la publicada a: www.acb.com i anar a "lo mejor de octubre" ó també a "Fotoclick - Jornada 5. Si us interessa en veureu mes de altres fotoògrafs acb i també nba.

VLafebre
03/11/2012, 12:53
Ja em va passar amb la foto de l´altre dia, Vicens. Quan les penjo al "foro" perden una mica de difinició. La original la veig "quasi" perfecte.
Dic quasi perque, al esser disparada amb flashos, no puc tirar a mes de 1/250 s. Podeu veure-la publicada a: www.acb.com i anar a "lo mejor de octubre" ó també a "Fotoclick - Jornada 5. Si us interessa en veureu mes de altres fotoògrafs acb i també nba.
És realment molt, molt curiós, per no dir estrany, LLuis. La mateixa foto vista a l'enllaç que ens dónes es veu però que amb molta més definició. Vista així no m'estranya gens que fos seleccionada entre les 10 millors d'octubre. Felicitats, LLuis.

PepePenafiel
03/11/2012, 14:07
:o :o :o
No tiene parecido en la definición vista en el enlace de la ACB.
Es una imagen muy oportuna. Muy profesional Lluis.

Es increíble que saquéis esas imágenes en las condiciones de luz de los pabellones y con la agresividad que tiene el basket, rapidez, cruces.
buuuuuuf
Sois unos fenómenos

beptaltavull
05/11/2012, 22:49
Molt bona imatge Lluis [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]pens que els seleccionadors de les imatges de la ACB han fet be en triar-la, ja que es molt expresiva.
No la veig amb falta de nitidesa, però no l'he poguda comparar, ja que no l'he trobada a l'enllaç.

Molt bona!!

CarlosSilvestre
06/11/2012, 08:46
Bueno, ya sabes que en lo referente a gustos... pero es una buena foto que parece hecha tras hacer un mate y el tipo refleja su satisfacción. O es eso o se está asfixiando... ;D

LluisSurralles
06/11/2012, 13:22
Carlos: Este es el rey del triple y estaba exultante porque era el séptimo que metia en este partido. Yo diria que de pulmones esta bien.

imported_admin
06/11/2012, 13:31
Yo veo esta foto muy bien, tanto técnicamente como en contenido, sobretodo después del último comentario de Lluís.
Podria ser FotoFindera. Qué os parece? (tu no opinas, Lluis* ;D )

VLafebre
06/11/2012, 17:11
Yo veo esta foto muy bien, tanto técnicamente como en contenido, sobretodo después del último comentario de Lluís.
Podria ser FotoFindera. Qué os parece? (tu no opinas, Lluis* ;D )
Jo ho donava per fet ;)

CarlosSilvestre
06/11/2012, 17:37
Carlos: Este es el rey del triple y estaba exultante porque era el séptimo que metia en este partido. Yo diria que de pulmones esta bien.

Sospechaba que no era cosa de pulmón pero me quedo más tranquilo tras tu comentario. ¡Bien por la foto!

joangomila
06/11/2012, 23:47
Jo també la veig molt bé de nitidesa, si a l'enllaç (que no he estat capaç d'obrir) encara es veu millor, ha de ser una passada de nitidesa.
Una pregunta, té algún tipus de retall?

LluisSurralles
07/11/2012, 00:00
Està molt poc retallada, Joan. mes ò menys un 10%. Els de la ACB, l´han publicat en horitzontal tallant una mica per sobre de la cintura, pero a mi m´agrada mes aixi. No sé perque sembla que s´ha posat de moda publicar les fotos en horitzontal. De fet el cap de premsa del Joventut vol que en tiri moltes en horitzontal i ho faig aixi. Después, si cal, les reenquadro.

imported_admin
09/11/2012, 21:32
Està molt poc retallada, Joan. mes ò menys un 10%. Els de la ACB, l´han publicat en horitzontal tallant una mica per sobre de la cintura, pero a mi m´agrada mes aixi. No sé perque sembla que s´ha posat de moda publicar les fotos en horitzontal. De fet el cap de premsa del Joventut vol que en tiri moltes en horitzontal i ho faig aixi. Después, si cal, les reenquadro.

Veieu algun monitor o pantalla que (que no sigui un smartphone) en vertical?. Per tant, no serà que el format de foto vertical, al deixar deixar part de la pantalla sense imatge, du implícita una sensació de "defecte".?.