Ver la versión completa : Al fons del calaix
VLafebre
13/10/2012, 19:44
Em van demanar que fes les fotos de l'estrena de l'obra de teatre Al fons del calaix (ja els hi havia fet el cartell de l'obra), protagonitzada per Mariona Casanovas i Rubén Serrano, i dirigida pel mallorquí Rafel Durán.
En aquests casos, el fotògraf no pot escollir el tipus ni direcció de la llum (i, sovint, pobra per fer fotos), així que no queda més remei que posar ISO alta i creuar els dits.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12052 7&g2_serialNumber=2
Nikkor 24-70 a 40 mm, f/3,2
1/100 sec.
ISO 500
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12053 2&g2_serialNumber=2
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/4,5
1/13 sec.
ISO 5000
imported_admin
13/10/2012, 21:01
Renoi, te'n has sortit més que be d'aquest repte.
No entenc com pots disparar a 1/13 sec. !!! i que et quedi tant be. :o
Enhorabona, Vicenç.
beptaltavull
13/10/2012, 22:08
La segona a ISO 5000 ??? :o :o :o, la vas sobreexposar una mica??
joangomila
14/10/2012, 20:27
Boníssimes i molt ben resolt el tema d'haver-te d'adaptar a les condicions de llum existents.
LluisSurralles
15/10/2012, 00:04
He fet fotos de teatre i poc assegurar que es tremendament dificil per les condicions de llum que sempre son molt adverses. Una solució que vaig adoptar, degut a que tenia amistat amb el grup, era fer les fotos al assaig general i montar flashos al sostre del teatre, pero aixó no es podia fer en totes les obres perque, en alguns casos la il-luminació especial formava part de l´obra. Per aquest motiu vul felicitar a en Vicens pel resultat obtingut.
VLafebre
15/10/2012, 12:29
Bep, no només la segona. Les dues estan disparades a ISO 5000. Sempre procuro que l'histograma estigui el màxim a la dreta possible i, si em "passo" una mica, tampoc passa res, ja que després es pot ajustar durant el revelat del raw.
VLafebre
15/10/2012, 12:36
He fet fotos de teatre i poc assegurar que es tremendament dificil per les condicions de llum que sempre son molt adverses. Una solució que vaig adoptar, degut a que tenia amistat amb el grup, era fer les fotos al assaig general i montar flashos al sostre del teatre,* pero aixó no es podia fer en totes les obres perque, en alguns casos la il-luminació especial formava part de l´obra. Per aquest motiu vul felicitar a en Vicens pel resultat obtingut.
Gràcies Lluis. El tema de l'us de flaix va quedar clar des del primer moment: "ni parlar-ne". Tens raó en això que dius, els directors teatrals són totalment oposants a les fotos amb flaix (i ho comprenc) perquè desvirtua la llum que ells i els seus tècnics han previst que és la millor per ambientar l'obra.
beptaltavull
15/10/2012, 16:02
Bep, no només la segona. Les dues estan disparades a ISO 5000. Sempre procuro que l'histograma estigui el màxim a la dreta possible i, si em "passo" una mica, tampoc passa res, ja que després es pot ajustar durant el revelat del raw.
... es que a la primera diu ISO 500 ::) ::) ::)
VLafebre
15/10/2012, 17:05
... es que a la primera diu ISO 500 ::) ::) ::)
És que amb això d'estalviar sigui com sigui, em vaig voler estalviar l'últim zero. ;D
Glups!. Gràcies per fer-me'n adonar, Bep.
CarlosSilvestre
15/10/2012, 17:28
Las fotos son de calidad. Es interesante la escenografía.
PepePenafiel
24/10/2012, 15:26
Vicenç, perdona mi falta de originalidad.
Eres mi ídolo, bueno uno de ellos ;)
En esas condiciones de luz y blanco y negro. No se me ocurre una situación más adversa.
Me parece que saliste mucho más que airoso.
Una vez ya te lo dije, permítaseme abundar en ello. Para mi eres el Zidane ( podéis añadir los que considereis oportuno pero que esten a la altura en elegancia de este .........) del foro.
Pura elegancia, suavidad , armonia.
:-[
No sé si me he pasado y ya empiezas a estar asustado. TRanqui no te pediré en matrimonio.
Por el momento :D :D
VLafebre
25/10/2012, 12:31
...Una vez ya te lo dije, permítaseme abundar en ello. Para mi eres el Zidane ( podéis añadir los que considereis oportuno pero que esten a la altura en elegancia de este .........) del foro...
Te agradezco de corazón tu comentario, Pepe, pero... ¿no estaba prohibido hablar de fútbol? ;D
PepePenafiel
26/10/2012, 06:18
...Una vez ya te lo dije, permítaseme abundar en ello. Para mi eres el Zidane ( podéis añadir los que considereis oportuno pero que esten a la altura en elegancia de este .........) del foro...
:-[ :-[. Uuuyyy, se nota es sin mala intención.
Te agradezco de corazón tu comentario, Pepe, pero... ¿no estaba prohibido hablar de fútbol?* ;D