PDA

Ver la versión completa : Penetració amb força



LluisSurralles
13/10/2012, 23:17
Ahir vaig cobrir el partit d´Eurolliga Barça - Brose Bamberg. La meva missió era de obtenir bons primers plans en jugada, pel que vaig utilitzar només l´objectiu 300, F 2,8. Vaig disfrutar com mai. Com a ejemple poso aquesta foto que, de primeras, pot semblar molt senzilla pero no ho es en absolut. Penseu que, a distància curta i amb el model corrent no es gens fàcil, no tant sols enfocar sino simplement enquadrar, Tinc moltes fotos bones del partit pero aquesta m´agrada especialment. Càmara Canon Eos I, Mark III, objectiu 300-2,8. Iso 2000.Velocitat 1/400. f 4https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12054 7&g2_serialNumber=2

beptaltavull
14/10/2012, 09:15
Bona foto Lluís, entenc el que expliques, ja que al ser un objectiu fixe no tens marge per enquadrar,
m'agrada l'expressió del jugador que reflexe ben bé el títol que li has posat, personalment crec que
et vas quedar curt en velocitat i no te la nitidesa que pertoca per l'equip emprat, però en general m'agrada [smiley=tekst-toppie.gif]

joangomila
14/10/2012, 20:22
Estic d'acord amb el que comenta en Bep i entenc que és molt difícil fer aquests tipus de fotos, jo ja ho he experimentat altres vegades que he anat a fer fotos a l'equip de Superlliga femenina de Volei de Ciutadella.
Per cert, ahir hi vaig tornar...ja intentaré pujar-ne alguna....

imported_admin
14/10/2012, 22:20
D'acord amb els companys.
Preciosa imatge, tot i la manca de nitidesa.

LluisSurralles
14/10/2012, 23:55
No sé perque pero la foto original la veig bastant mes nítida. Sembla que al penjar-la hagi perdut nitidesa. Potser hagúes tingut que forçar mes i tirar mes ràpit. Aixó també es veritat perque està tirada a pols, sense trespeus ni monopode. De totes formes en prensa aquesta falta de nitidesa es tolerable. La foto ja està publicada a Euroleague.

AntoniCladera
15/10/2012, 07:28
Amb aquestes imatges, Lluis, la perfecció tècnica passa a un segon pla, donant pas a la trsmisió de sensacions.... I Deu n'bi do! Amb aquata imatge plena de força i tensió.
Molt bé!!

imported_admin
15/10/2012, 09:57
No sé perque pero la foto original la veig bastant mes nítida. Sembla que al penjar-la hagi perdut nitidesa. Potser hagúes tingut que forçar mes i tirar mes ràpit. Aixó també es veritat perque està tirada a pols, sense trespeus ni monopode. De totes formes en prensa aquesta falta de nitidesa es tolerable. La foto ja està publicada a Euroleague.
Darrerament he tingut el mateix problema amb un parell de fotos pujades al fòrum. La foto abans de pujar-la la veig be i quan s'edita aquí, perd. No és la primera vegada que ens passa. :-?

VLafebre
15/10/2012, 12:50
Carai noi, et despistes un dia i ja arribes tard a comentar una foto!!.
Entenc perfectament que disfrutessis com mai fent aquestes fotos, LLuis. Amb el temps m'he adonat que per fer bones fotos d'esport és de gran importància conèixer molt bé l'esport en qüestió. I no hi ha dubte, tu, en el bàsquet, ets un mestre.

beptaltavull
15/10/2012, 16:11
Amb aquestes imatges, Lluis, la perfecció tècnica passa a un segon pla, donant pas a la trsmisió de sensacions.... I Deu n'bi do! Amb aquata imatge plena de força i tensió.
Molt bé!!

No estic d'acord amb tú Toni, pens que una foto així no pot tenir manca de velocitat o desenfoc,
això mateix fa que no gaudeixi plenament de la foto, i venint d'en Lluis ja m'extranyava.
Ja sabem que en altres ocasions em tingut problemes d'aquest tipus al pujar les fotos, el que fa que no puguem jutjar prou be les fotografies que posam...

CarlosSilvestre
15/10/2012, 17:30
El título casi me pone cachondo. Es una foto que transmite la tensión del momento. Pelín fuera de foco o movida.

joangomila
15/10/2012, 22:26
Estic d'acord amb les observacions d'en Bep i en Carlos. On es nota més és a la cara del jugador aquest desenfocament o moviment.

PepePenafiel
24/10/2012, 15:31
Querido Lluis la verdad es que lo primero que piensas es en apartarte de la trayectoria del sujeto.
Dinamismo en estado puro