PDA

Ver la versión completa : Remodelació de la plana web...



AntoniCladera
13/10/2012, 07:39
Aprofitant aquest pont, acab de remodelar el web...
Fotografies noves d'espècies, moments i llocs que, d'una manera o d'altra m'ha fet supirar després de sentir l'obturador....
Amb el nou sistema de recerca podreu cercar i triar el que voltres vulgueu i passar una estoneta...
He decidit a l'espera de presupost... :'( .... mostrar per primera vegada en molts anys el meu secret més ben guardat: el món de les orquídies de Menorca. Una feina de 12 anys de ecerca que m'ha duit a trobat quasi bé la totalitat de les espècies que habiten la nostra illa.
Una, per exple, la Cephalantera damasonium, feia trenta anys que no se la veia i només estava citada de paraula. No hi havia ni mostra d'herbari ni foto. Ara ja la podeu observar, de moment al meu web( Hi ha una petita població d'uns 20 exemplars a tot Menorca) i qui sap, qualque dia a la futura guia de les orquídees de Menorca....
Altres, endemismes únics de Menorca, que no són ni a la nostra veina Mallorca, com la Serapias Cordigera o la Serapias nurrica, dues espècies de galls...

Bés no m'enroll més i vos deix amb una foto de paisatge, per variar en blanc i negre i tractada lleument per tal de donar-li una mica de gra fotogràfic...per mostrar-la encara més amb força.
Visca la fotografia!!!

Una abraçada

www.antonicladera.net

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12050 6&g2_serialNumber=1

imported_admin
13/10/2012, 09:58
Aquesta col.lecció d'Orquídies val el seu pes en or, oi Raül?
Toni, deixa'm que et doni la més sincera enhorabona per el contingut de la teva web i, en particular, per aquesta perla que completa la col.lecció.
Felicitats, Toni. [smiley=tekst-toppie.gif]

beptaltavull
13/10/2012, 10:14
Enhorabona Toni, vaja feinada...

raulsintes
13/10/2012, 11:01
Impressionant col·lecció d'orquídies, impressionants fotos, impressionant blog i el seu contingut. Moltes gràcies Toni per compartir els teus coneixements. Enhorabona. [smiley=dankk2.gif]

VLafebre
13/10/2012, 12:08
És molt fàcil de resumir el comentari sobre tantes bones fotos en un únic web: Fantàstic!!!. De tot cor, felicitats, Toni.
Una abraçada.

AntoniCladera
14/10/2012, 21:47
Moltes gràcies al·lots...ja era hora de treure a la llum aquestes novetats... ;)

CarlosSilvestre
15/10/2012, 17:34
Me gusta mucho la nube que has pillado y como le has sacado partido. No me gusta el grano pues me parece excesivo.

joangomila
15/10/2012, 22:24
A jo no em molesta e excés el grà que hi has aplicat. És per camuflar les taques del sensor? ;D ;D ;D
El que si que li noto (i potser estic equivocat per que no ho he comprovat) és que la zona superior del far està sobreexposada. Per altra banda li trobo a faltar les textures de les pedres de l'edifici del far, que sé que hi son i just s'entreveuen en algunes zones.

PepePenafiel
24/10/2012, 15:31
La imagen es espectacular, el cielo EXTRA espectacular.
A mi no me convence el grano tampoco pero es un tema de gustos personales. Felicidades