PDA

Ver la versión completa : Torre de Fornells



beptaltavull
13/10/2012, 22:14
Davant de l'èxit que ha assolit l'última fotografia que he penjat... http://smilies-gifs.com/enfadados/27enfadados.gif ...no queda altre que insistir ... :D :D

Està realitzada a finals de maig cap allà a la posta de sol

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12054 0&g2_serialNumber=1

Valor de Apertura* f/8* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 92 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 1/60 sec*

AntoniCladera
13/10/2012, 22:24
Bona foto Bep...
Per cert.... què hi ha a la dreta de sa torre? 8-) ::) :D ;D ;D ;D ;D Serà de dever qu fas marques d'aigua....
.....Bons colors, si senyor! ;)

imported_admin
13/10/2012, 22:50
La part dels núvols hauria de millorar. Pot millorar. Jo ho he provat.
Segur que en Carlos t'ho arregla...

beptaltavull
14/10/2012, 09:18
Bona foto Bep...
Per cert.... què hi ha a la dreta de sa torre?* 8-) ::) :D ;D ;D ;D ;D Serà de dever qu fas marques d'aigua....
.....Bons colors, si senyor! ;)

:o :o :o Aquesta s'em va passar... com que el meu monitor es una caca, a vegades s'em fa difícil veure-ho tot...* :o :o :o

beptaltavull
14/10/2012, 09:35
La part dels núvols hauria de millorar. Pot millorar. Jo ho he provat.
Segur que en Carlos t'ho arregla...

No sé si et refereixes a que falten blancs potser... tan sols està revelada en ACR, podria fer una capa per el cel... ::) ::) ::)

imported_admin
14/10/2012, 19:39
La part dels núvols hauria de millorar. Pot millorar. Jo ho he provat.
Segur que en Carlos t'ho arregla...

No sé si et refereixes a que falten blancs potser... tan sols està revelada en ACR, podria fer una capa per el cel... ::) ::) ::)
doncs sí, amb PS n'hi pots treure suc.

joangomila
14/10/2012, 20:20
Estic d'acord amb que els tons són molt xulos i has conseguit transmetre l'ambient que hi havia en el moment en que vas fer la foto.
També m'agrada molt la nitidesa que has aconseguit a la zona de la torre i la composció general de la foto.
Potser mereix la pena que intentis millorar una mica el cel, tal com recomana en Jaume.

VLafebre
15/10/2012, 12:57
M'agrada. La "compo" la trobo molt encertada i, com ja s'ha comentat, les tonalitats de la torre i del terra estan molt ben aconseguides. Respecte els detalls que t'han comentat per a millorar-la, també hi coincideixo.

beptaltavull
15/10/2012, 16:22
... amb una mica més de vida al cel...

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=12056 9&g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
15/10/2012, 17:29
Bueno, llego tarde y ya te han valorardo correctamente lafoto según veo. No he logrado ver nada a la derecha de la torre como sugiere "ojo de halcón" Cladera.

raulsintes
15/10/2012, 19:03
No he volgut afegir res als comentaris ja que és molt el que saben els companys, però ara amb els retoc final, el cel es magnific i la composició perfecta. Per jo, Fotofindera. [smiley=tekst-toppie.gif]

joangomila
15/10/2012, 22:20
Jo també pens que la foto ha millorat.

PepePenafiel
24/10/2012, 15:29
Sin duda la has mejorado pero el tema del contraste en este tipo de fotos suele quedar algo corto.
Al natural todo parece mas suave y degradado y solemos hacer una priemra edición en ese sentido.
La foto es buena Bep , la has mejorado