Ver la versión completa : Seducció
beptaltavull
17/09/2012, 20:09
Hola companys, vos present una fotografia que no crec que aporti massa, però l'altre dia em
vaig donar compte de que les primeres imatges que vaig captar al iniciar-me en aquest art van esser d'aquest tipus. :) :)
Em seduien les postes de sol, els contrallums, aquests colors residuals de la posta... suposo que com a la majoria.
Em vaig adonar que aquest tipus d'imatge em segueix seduint com abans i no em vaig poder resistir a disparar. :D :D :D
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11947 2&g2_serialNumber=1
NIKON D700*
Valor de Apertura* f/2,8* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 60 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 1/15 sec sin trípode*
*
joangomila
17/09/2012, 20:15
A jo m'agrada molt Bep. Si que es veritat el que diuen que hi ha tipus de fotos com ses postes de sol estan molt vistes però açò no fa que una foto d'una posta de sol no sigui hermosa i digna d'admirar (on he llegit jo aquesta mateixa idea no fa gaire?... ;D)
M'agrada sa composició.
Sa teua signatura l'hauria feta una mica més petita. Ja ho sabem que tu ets molt gran (d'alçada) però no cal que sa signatura sigui proporcional. :D
AntoniCladera
17/09/2012, 20:58
Bona silueta Bep.
Pens igual que en Joan.... Que polit que és abusar d'aquest tipus d'imatges que ens mostres.
I si ho confés, jo vaig començar de la mateixa manera i sempre que puc.... i torn...
Salut.
Ha quedado un bonito contraluz. A parte de la firma que cada uno es libre de hacerla como quiera, me surge una duda, y es que me parece ver como un halo alrededor de la caseta de la derecha.
AntoniCladera
18/09/2012, 07:31
Miquel, tal vegada el que veus és l'efecte del desenfoc, cosa molt pròpia de diafragmes tan oberts i fons tan difusos.... ;)
imported_admin
18/09/2012, 10:51
M'agrada molt, Bep. Fotofindera.
Jo creia que lo de "seducció" era una alegoria a la imatge que donen els dos pals que es troben "sensualment" al mig de la tanca, un abraçan l'altre...i un muà claríssim. http://www.clicksmilies.com/s1106/spezial/Sarge/Light.gif
Mai molesta una imatge com aquesta per molt tocat que estigui el tema.
D'acord amb l'explicació de'n Toni referent a "l'Halo".
Signatura: No em molesta. Questió de gustos.
Bep, jo provaria a enfosquir una mica l'angle inferior dret, corresponent a la paret de la casa.
beptaltavull
18/09/2012, 16:16
Gràcies companys, realment si que la firma em vaquedar una mica gran... no entenc perqué* :-/ :-/ :-/
Miquel, el que et sembla un halo, realment es l'efecte del desenfoc, com pots veure als EXIF's està tirada a 2.8 precisament per aconseguir aquest efecte.
Vegades sembla que esteim una mica obsessionats amb els halos...* ;) ;) ;)
Pràcticament no està processada, tan sols uns ajustos i retall en ACR.
Jaume, està molt bé la història que t'has muntat entorn al títol... però jo no som tan recercat :D :D :D
VLafebre
18/09/2012, 17:30
Res més a afegir als comentaris dels companys.
A quí no li sedueixen les postes de sol, Bep?. I a sobre, no has de matinar!!! ;)
De veritat, molt bé, Bep.
Para Toni Cladera y Bep: A través de Internet en imágenes he consultado* "fondo difuso y diafragma abierto" y no he visto halos en ninguna fotografía.
CarlosSilvestre
19/09/2012, 17:09
Es que estas imágenes son irresistibles. has podido hacer 1000 que siempre acabas haciendo otra más. Un buen contraluz Bep.
PepePenafiel
19/09/2012, 17:19
Pues opino lo mismo.
A mi no me cansan , pero debne de ser de calidad dada la competencia.
Esta lo es Bep. Fotofindera.
beptaltavull
19/09/2012, 20:38
Para Toni Cladera y Bep: A través de Internet en imágenes he consultado* "fondo difuso y diafragma abierto" y no he visto halos en ninguna fotografía.
Miqueeeeeel no t'obsessionis amb els halos, el que veus es el desenfoc d'un diafragma gran completament obeeeert...http://smilies-gifs.com/enfadados/33enfadados.gif
AntoniCladera
19/09/2012, 21:12
Miquel, ala..., tens raó..... si internet ho diu... serà així..... http://emoticonos.smilchat.net/emoticono/broma/fous/sot.gif
....El que no entenc es com punyetes me sortien aquest halos fa 25 anys amb la diapo..... ::)