Ver la versión completa : La oreja
joangomila
08/09/2012, 13:38
Mi única visita a Mahón durante las fiestas de la Virgen de Gracia de este año fue para asistir al MAGNIFICO concierto del grupo español La Oreja de Van Gogh. Tuve la suerte de poder entrar la cámara y disparé un montón de fotos. Nunca había hecho fotos en un concierto y para mi todo era nuevo: Luces, un montón de gente a mi alrededor moviéndose y saltando en algunas ocasiones, etc.
En un momento en que el ambiente era un poco más calmado e íntimo pude captar esta imagen que está algo recortada del original.
Datos de la foto: Cámara Nikon D5000
Exposición 0,017 sec (1/60)
Aperture f/4.0
Lente 70 mm
Velocidad ISO 800
Tendencia de exposición 0 EV
Flash No Flash
https://farm9.staticflickr.com/8036/7954988170_4604c9b503_b.jpg
PepePenafiel
08/09/2012, 17:38
Joan soy un absoluto analfabeto en este tipo de fotos que por otra parte suelo ver en B/N en mi imaginación y con algo de ruido, por lo menos siempre me imagino así el resultado de una imagen de concierto.
Solo te diré que me gusta el efecto con un fondo negro supongo exagerado en la edición y un grupo bien iluminado y me consta que no es nada fácil.
Buena imagen. me gusta el resultado.
joangomila
08/09/2012, 17:53
Gracias por el comentario Pepe.
El fondo negro no está editado en absoluto, tan solo he clonado algunos pequeños reflejos que me molestaban un poco.
En un principio también la imaginé en b/n pero al verla en el pc me gustaron los tonos ocres de los instrumentos y decidí dejarla en color.
raulsintes
09/09/2012, 10:19
Joan, la foto es molt bona i supòs que es molt difícil fer-la a un concert on hi ha mes de 3000 persones i a la nit. Nomes voldria dir-te una cosa, has provat de treure aquest puntets brillants de la bateria? Em semble que molesten i distreuen una mica la imatge de la cantant.
beptaltavull
09/09/2012, 17:18
M'encanta la foto Joan, crec que les llums estan molt ben equilibrades i el revelat pens que es molt correcte.
Sens dubte fotofindera [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
joangomila
11/09/2012, 07:21
Joan, la foto es molt bona i supòs que es molt difícil fer-la a un concert on hi ha mes de 3000 persones i a la nit. Nomes voldria dir-te una cosa, has provat de treure aquest puntets brillants de la bateria? Em semble que molesten i distreuen una mica la imatge de la cantant.
Bona apreciació, Raul, de fet en vaig eliminar uns quants que molestaven més i vaig voler deixar aquets per que es veiés una mica la bateria del darrera i donàs un mica de profunditat a la imatge per por a que quedàs massa plana.
joangomila
11/09/2012, 07:21
M'encanta la foto Joan, crec que les llums estan molt ben equilibrades i el revelat pens que es molt correcte.
Sens dubte fotofindera [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
Gracies, Bep.
VLafebre
12/09/2012, 12:40
Bona foto feta en unes condicions que no acostumen a ser les més idònies per disparar. M'agrada tant el moment com la composició i el tractament. Bona, Joan.
Mmmmm, a l'haver-la fet amb 70 mm, significa que tenies un bon lloc al concert, eh punyetero!!! ;) ;)
joangomila
12/09/2012, 12:55
Bona foto feta en unes condicions que no acostumen a ser les més idònies per disparar. M'agrada tant el moment com la composició i el tractament. Bona, Joan.
Mmmmm, a l'haver-la fet amb 70 mm, significa que tenies un bon lloc al concert, eh punyetero!!! ;) ;)
Gràcies, Vicenç, si que teniem bon lloc. Sa filla major va insistir en anar-hi prest per tenir bon lloc. També vam aprofitar un bon endoll per a fer-nos aquesta foto amb els membres del grup:
http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/386156_4030319033670_1609635751_n.jpg
PepePenafiel
12/09/2012, 16:53
¿Qiuenes son esas personas que estan conla familia del Fotofindero Joan? ;D
imported_admin
18/09/2012, 23:31
Em sembla una bona foto.
N'estic segur que els que surten a la foto els hi agradaria tenir-la.