PDA

Ver la versión completa : Ses Penyes (que no d'Egipte....)

AntoniCladera
16/09/2012, 18:10
Feia estona que no anava a aquest meravellós lloc i gràcies al post den Miquel, avui matí he agafat els "trastos" i cap allà s'ha dit.
Dic no d'Egipte perquè ses penyes que hi ha el lloc d'Egypte són més petites i no tant espectaculars....

Res, menys rotllos i vos deix tres fotos amb un fil conductor: els detalls i les extraccions, sempre tan difícils de realitzar i aïllar.... El paisatge d'interior a diferència del de costa és més complicat, necessites més estona per composar.... creis-me!!
Aquí no hi ha Nd que posar... jeje, sino tot el contrari: agafar la bona llum, aquells 45 minuts bons des de l'alborada i fins que el sol ja és massa amunt com per seguir.....

A una d'elles li pos el títol de : El jorn dels miserables" fent honor al Lluis llach... Quina? vam si l'endivinau?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11941 7&g2_serialNumber=1

Aquesta està procesada al meu pur estil de blanc i negre.... visualitzada, mesurada i procesada....
El marc li he posar por una millor visualització...

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11942 0&g2_serialNumber=1

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11941 4&g2_serialNumber=1

;)

beptaltavull
16/09/2012, 19:57
...vols dir que a les 7'00h ja eres allà... :o :o :o

Suposo que per una qüestió de monitors, el teu és molt millor que el meu, veig les altes llums molt al límit,
però els tons de les pedres m'agraden força, ocres, vainilles...

M'agradaria conèixer el lloc, quan hi anem??* ::) ::) ::)

La "El jorn dels miserables", per mi seria la de B/N "... caldrà buscar nous camins, on no calguin les paraules..." ;) ;) ;)

joangomila
16/09/2012, 21:49
...vols dir que a les 7'00h ja eres allà... :o :o :o

Suposo que per una qüestió de monitors, el teu és molt millor que el meu, veig les altes llums molt al límit,
però els tons de les pedres m'agraden força, ocres, vainilles...

M'agradaria conèixer el lloc, quan hi anem??* ::) ::) ::)

La "El jorn dels miserables", per mi seria la de B/N "... caldrà buscar nous camins, on no calguin les paraules..." ;) ;) ;)

Coincideixo al 100% amb aquest comentari.

AntoniCladera
16/09/2012, 22:54
Bep o Joan A., com he dit a l'explicació.... o aprofites les primeres llums o no importa que obris el cierre de la motxilla ;)
Les altes llums estan a puesto, les penyes es començaven a banyar de les 1es llums del dia.
Els tons de les pedres estan equilibrats amb expodisc... Però no ha fet falta pel mínim canvi de graus kelvin que me donava...
El jorn.... Vos heu equivocat!!!! :D
El lloc, com bé deia en Miquel està dins una propieta privada, però ses vegades que hi he anat per cercar localitzacions sense càmera, mai he trobat a ningú, llevat de cabres i paons....
Tenc pendent una segona sesió, ja vos avisaré.
Sense permís de la propietat no podem ser molts...
Sempre podem demanar permís via fotofinde. Jaume, toma nota!!
Això si, s'ha d'estar disposat a fer la cabra!!
Salut!!!
;)

VLafebre
17/09/2012, 09:18
Si s'ha de fer la cabra, s'hi fa però, no es pot aconseguir la mateixa llum al capvespre, per no haver de matinar? ;D

Conyes a banda, molt bones Toni.

raulsintes
17/09/2012, 11:26
Toniiii, jo m'hi apunt, tant se m'adona fer de cabra cóm de cabró... jajajajaj... :D :D :D

AntoniCladera
17/09/2012, 12:06
Vicenç: amb una paraula: NO! ;)
Les Penyes... Aqustes de la foto estan orientades a llevant... Unes altres a ponent.... (pensa que és una formació rocosa de dimensions.... Pasaré foto general)
Per tant hi ha penyes que el matí queden a ombra i les altres el capvespre... Per fotografiar aquests elements és necessari anar-hi amb llums baixes ( mati o capv). A la llum del migdia el canvi de llum de les roques clarea i les més vermelloses és massa elevat. M'he explicat?
Si vull fer les més orientades a ponent i treure uns color xulus hi anir-he hora i mitja abans de la posta...
Dia ennivolat? No et tocarà més que donar-li salsa al postprocés, amb els perills que això du...
Ja veus.... massa purista tal vegada, però no me canviaran.
La llum és la nostra eina. No ho oblidem!

VLafebre
17/09/2012, 13:11
Vicenç: amb una paraula: NO!* *;)
Les Penyes... Aqustes de la foto estan orientades a llevant... Unes altres a ponent.... (pensa que és una formació rocosa de dimensions.... Pasaré foto general)
Per tant hi ha penyes que el matí queden a ombra i les altres el capvespre... Per fotografiar aquests elements és necessari anar-hi amb llums baixes ( mati o capv). A la llum del migdia el canvi de llum de les roques clarea i les més vermelloses és massa elevat. M'he explicat?
Si vull fer les més orientades a ponent i treure uns color xulus hi anir-he hora i mitja abans de la posta...
Dia ennivolat? No et tocarà més que donar-li salsa al postprocés, amb els perills que això du...
Ja veus.... massa purista tal vegada, però no me canviaran.
La llum és la nostra eina. No ho oblidem!
Ha, haaaa, gràcies per les teves explicacions, Toni, que aprecio moltíssim i que comparteixo totalment en concepte. Però el meu comentari era només una broma. Ja m'agradaria, ja, el poder compartir amb tots vosaltres una sortida (encara que sigui de matinada ;)), però des de Bcn ho tinc una mica més complicat.

Una abraçada.

AntoniCladera
17/09/2012, 14:06
;)

miquel
17/09/2012, 19:03
Toni, cuando fui a este lugar era ya la última hora de la tarde y como tu dices la luz no es muy buena. No olvidar de llamarme cuando se haga una salida o a cualquiera que hagais. Quedo apuntado. ¿No serán las Penyas de Binigurdo?.