PDA

Ver la versión completa : Qui vigila al vigilant??

beptaltavull
01/09/2012, 16:01
A la fiiiii he aconseguit l'ordinadoooooor...
Aquesta es la meva aportació de la sortida que vam fer amb en Joan Antoni.
Està muntada a partir de tres objectes inteligents i tractada per zones... ja direu... ::) ::) ::)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11878 8&g2_serialNumber=1

NIKON D700*
Valor de Apertura* f/8* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 38 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 1/13 sec*
Fecha/Hora* jue 30 ago 2012 19:26:31 CEST* IPTC: Derechos de Autor* BEP TALTAVULL*
Alto de la Imagen EXIF* 747 pixels* Software* Adobe Photoshop CS5 Windows*

VLafebre
01/09/2012, 17:10
Ostres noi!, en vàreu treure profit de Favaritx, eh?. Una composició atractiva on l'edifici del far resalta per si mateix i per la diagonal visual de les roques que ens hi dirigeixen la mirada. Aquest preciós cel ens ho diu tot del moment viscut. Preciosa foto, Bep.

Hi ha una cosa, però (i em sap greu dir-ho) que és el primer que m'ha saltat a la vista tot just veure la foto. I és aquest halo blanc per damunt les roques. Si el poguessis eliminar... La foto s'ho mereix, i molt.

raulsintes
01/09/2012, 17:19
Sa foto la trob preciosa especialment per la originalitat de la composició, també ses roques de pissarra ajuden.

beptaltavull
01/09/2012, 18:01
Gràcies pels comentaris companys. Vicenç, ja havia vist aquest petit halo* ::) ::) ::)
però per les presses i la pressió que m'ha passat en Joan Antoni l'he penjada amb l'esperança que colés... però no* :( :( :(
L'he corregit i crec que ha millorat, si encara el veis ja no sé com arreglar-ho

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11883 5&g2_serialNumber=1

CarlosSilvestre
01/09/2012, 18:11
Pues mucha calidad en la roca y en el cielo. Foto poderosa´. Unicamente deslucida por el borde a que hace mención Viçens.

beptaltavull
01/09/2012, 18:22
Pues mucha calidad en la roca y en el cielo. Foto poderosa´. Unicamente deslucida por el borde a que hace mención Viçens.

¿Ya habias visto la segunda? :-? :-? :-?

imported_admin
01/09/2012, 18:52
Com diu en Vicenç, val la pena eliminar aquest defecte, la foto ho val.

joangomila
01/09/2012, 19:23
Es nota menys però jo encara el veig, tot i açò una molt bona foto que, tot s'ha de dir, eh Bep? et vas trobar amb s'escena quan estaves cercant una redossa dels esquitxos de la mar ;D ;D ;D.
A jo em passa moltes vegades en que no soc capaç d'eliminar del tot els halos.
Algú pot explicar com s'ho fa per a que no surtin halos?

PepePenafiel
01/09/2012, 19:31
Cuando un halo aparece, malo.
No sé como hacerlo pero por regla general es disminuyendo la agresividad de la edición.
A mi me parece una imagen realmente buena Bep. Es cierto que merece la pena deshacerse de ese halo.
La composición y la definición son excelentes.

beptaltavull
02/09/2012, 00:41
Técnicamente ya no queda halo... lo que puede que se vea sea la parte más clara de debajo de la nube... o yo no sé más* :-[ :-[ :-[

Joan: vaig descobrir aquest enquadrament de camí de tornada, quan vaig aixecar el cap em vaig
veure el far imponent darrera les roques... només vaig haver de cercar la diagonal de les roques ;) ;) ;)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11890 7&g2_serialNumber=2

imported_admin
02/09/2012, 07:47
Carlos S., tu que eres "el rey de los cielos", ¿crees que este problema de transición es insalvable? ::)

joangomila
02/09/2012, 10:59
Venga Carlos mójate y sácanos de dudas que el pobre Bep ya ni duerme con eso del halo. Además se va mañana de viaje y ya veo que se tendrá que ir sin haber resuelto el tema. ;)

beptaltavull
02/09/2012, 12:33
Venga Carlos mójate y sácanos de dudas que el pobre Bep ya ni duerme con eso del halo. Además se va mañana de viaje y ya veo que se tendrá que ir sin haber resuelto el tema.* ;)

La verdad es que me tenéis con el alma en vilo* *:-[ :-[ :-[ , esta noche casi no he dormido y he tenido pesadillas. :-[ :-[ :-[

Yo creo que en la última versión que he colgado ya no hay halo, lo que podria parecer un halo, a mi entender,
es la parte blanca o más blanca de la nube de arriba, si os fijáis en las rocas de parte izquierda del faro,
hay una punta de roca más oscura que casi encajaria en esa nube que cae a su izquierda, y también podría parecer un halo.

Estoy abierto a todos los comentarios encaminados a ayudarme a mejorar la foto, pero creo que ese aspecto también se debe tener en cuenta. ;) ;) ;)

Como dice Joan mañana a primera hora salgo para Bilbao hasta el jueves y me gustaria marcharme con una solución... por favor...* :'( :'( :'(

imported_admin
02/09/2012, 13:28
Como no la salve Carlos S. ...
Tienes parte de razon, `pero al intentar arreglar el halo se ha creado otro oscuro en el perfil de la roca.

Vete tranquilo a Bilbao. Esto tiene solución, seguro. ;)

VLafebre
02/09/2012, 13:40
Bep, l'halo ha millorat, però encara en queda. Com ja s'ha dit aquí, (en Pepe), una de les causes de formació d'halo que jo he observat és la major o menor agresivitat del procesat. Me'n vaig adonar que a mida que afegia passos al processat, en segons quines fotos, l'halo era major.

Llavors se'm va ocòrrer (no sé si algú més ho fa així, però a mi em funciona) que després de cada pas, i abans de fer el pas següent, mirar per on ha aparegut un halo i, amb paciéncia, passar per la zona amb un pinzell molt suau i de molt petit diàmetre l'eina d'esborrar. Per fer aquesta operació amplio la foto al 100% i, de vegades, si cal per la precisió, al 200%.

Pots provar-ho a veure si et funciona, però en el cas d'aquesta foto, hauràs de començar des del principi.

Que tinguis un bon viatge i unes millors fotos.

beptaltavull
02/09/2012, 16:16
Gràcies companys, insistiré... quan pugui, a veure si ho puc arreglar. ;) ;) ;)

beptaltavull
02/09/2012, 18:18
Seguint els vostres consells i aplicant el fluxe de treball proposat per en Vicenç i desde el començament crec que ho he aconseguit* :D :D :D

No m'en puc anar de viatge pensant que tenc feina endarrerida.

Gracies [smiley=dankk2.gif] [smiley=dankk2.gif] [smiley=dankk2.gif]

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11909 9&g2_serialNumber=2

miquel
02/09/2012, 19:03
Los halos, difíciles de eliminar, observo que se forman justo en los límites donde el contraste en la imagen es muy acusado. También emergen en los revelados muy forzados y por sobrepasarse al enfocar en el procesado. El remedio de Viçens no lo conocía y yo, generalmente, mi primer paso es* ampliar mucho la foto en Camera Raw vigilando si ya hay halos de origen y utilizar la Herramienta de Eliminación de Halos y luego en el procesado de Photoshop en cada paso vigilo si se produce un halo y, si es así, Paso Atrás, y no, por ej., insistir en dramatizar un cielo con selecciones y capas de ajuste que la mayoría de las veces produce estos indeseados halos.
Por lo demás, perfecta composición.
Alguien puede aportar mas soluciones para la eliminación de los halos?.

joangomila
02/09/2012, 21:02
Em sembla que ja t'en pots anar de viatge tranquil. Bona solució la aportada per en Vicenç que jo tampoc coneixia.
Bon viatge i bones fotos.