Ver la versión completa : kuzma
LluisSurralles
01/09/2012, 19:32
Ja hem començat la pretemporada a la Penya i porto alguns dies fent fotos als jugadors nous. Aquest gegant bosnià es diu Kuzmic i medeix 2,14. Es tractava de fer-li una foto ón destaqués la seva alçada i el veiés bé la pilota perque també es la nova d´aquest any. Espero que us agradi.https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11889 1&g2_serialNumber=2
joangomila
01/09/2012, 19:40
Vols dir que no està dret damunt una escaleta? ;)
Amb una alçada així és normal que l'esmatxin, tan sols s'ha de posar de puntetes i cap avall!!!
M'ha fet recordar que quan jo era jove i jugava a basket (de base) em venia just fent un gran salt agafar-me a la cistella però esmatxades només a les cistelles de mini-basquet.
imported_admin
01/09/2012, 20:21
Realment queden ben clars els dos objectius: la seva alçada i la nova pilota ( que aguanta amb una ma!).
PepePenafiel
01/09/2012, 20:29
Menuda torre. :o :o
Impresiona el poder sujetar la pelota con una mano aunque yo ( y no es por fardar) llego a sujetar hasta tres con una mano en los partidos.
¿Que sean de tenis es intrascendente no?. :D
joangomila
01/09/2012, 20:30
O de ping-pong ;D
imported_admin
01/09/2012, 20:40
o de la nariz, con perdón. [smiley=laugh.gif]
beptaltavull
02/09/2012, 00:36
Impressionant la profunditat que te... podries especificar la focal emprada i diafragma??? :o :o :o
joangomila
02/09/2012, 10:57
Bep, em sembla que aquest és un poc més alt que tu...
LluisSurralles
02/09/2012, 11:11
Està tirada amb una Canon Eos I Mark III. Objectiu Sigma 17-35 a 24. Amb els flashos del Palau. Jo estirat al terra (contrapicat). Iso 400. 1/250. f 5,6. Joan, aquest em penso que es mes alt que tots. Vaja, que es el sostre del FF. Ademés no s´arruga aixi com aixi. Es un bon "repartidor" tot i que fora de la pista es un bon al.lot. Un altre pregunta, Joan:¿no jugavas pas contra en Reynes? El recordo com un bon base menorqui que també va jugar al Canarias. Encara que per bases menorquins bons, en Sergi Llull. ¡Quin gran jugador¡
joangomila
02/09/2012, 12:00
Nooo que va Lluis. Federat només hi vaig jugar mitja temporada en categoria sub-23. Després vaig tenir una lesió de genoll i no vaig poder acabar sa temporada i em vaig dedicar a seguir jugant a nivell aficionat com havia fet fins llavors.
En Tisi Reynés va ser el base del Menorca durant molts anys (abans s'equip era La Salle fins que van pujar a ACB). En Sergi és de molt el jugador menorquí que més ha destacat a nivell nacional i internacional.
beptaltavull
02/09/2012, 12:10
Bep, em sembla que aquest és un poc més alt que tu...
Només un poc...* ::) ::) ::) ::)
VLafebre
02/09/2012, 17:01
En aquesta foto es nota la ma de qui l'ha fet i de l'experiència que té en aquesta disciplina. Tal com diu en Jaume, queden clars els dos objectius: la seva alçada i la nova pilota. Però jo n'hi afegiria un més: el nom del patrocinador de l'equip que, a banda de lluir-se a la samarreta del jugador, queda ben palès al fons. Tres missatges en una sola foto. Molt bé, LLuis.
raulsintes
02/09/2012, 17:10
Crec que al basquet com a altres esports haurien de fer categories per talles, (com a la boxe per exemple), aixi, jugadors mes alts tindrien que posar les cistelles mes amunt afí que l'esforç fos mes equitatiu per a tothom.
En tot cas, bona foto, com totes les teves.
CarlosSilvestre
02/09/2012, 17:16
Jopé, te vas hacia el aro y te encuentras un tipo así enfrente y....uuuuf!!!
Buena foto. Tu contrapicat y enfrente el gigantón, vaya impresión.