PDA

Ver la versión completa : Ja t'ho diré



Joan A. Gomila
15/06/2013, 15:29
Mentre processava aquesta foto m'ha vingut a n'es cap sa cançó "Si vens" d'es grup "Ja t'ho diré". En concret aquell passatge que diu "Si vens em trobaràs ballant de puntes damunt aquesta roca..."
Aprofit d'entrada per demanar disculpes a n'en Jaume per que sa foto sigui en b/n peró sé que ell em sabrà perdonar. Ja és prou respectable que a ell no li agradi gaire aquest tipus de fotografies, però a jo m'agraden molt i que millor moment que s'estrena del nou fòrum per reivindicar que sa fotografia en blanc i negre també forma part d'aquesta gran familia que és la fotografia en general.
Sa imatge està retallada per baix per que hi havia unes roques que em molestaven i crec que, al mateix temps, ha millorat sa composició.

Dades exif:
Nikon D5000, objectiu Nikon 35 mm 1.8, Iso 200, diafragma f/22, velocitat 8 segons, filtre ND400.

64

Carlos Silvestre
15/06/2013, 16:31
Tenebrosa foto con esos BN y esas rocas puntiagudas.

Jaume Franch
15/06/2013, 17:47
Jo crec que no cal incidir més amb el tema de gustos sobre el B/N.
Ah! , no et tornis a disculpar mai més per pujar una foto en B/N !!!
Queda clar, oi? :)

Joan A. Gomila
15/06/2013, 17:57
Totalment, Jaume, però volia fer sa mua després de sa broma que t'havia fet avui migdia amb ses proves d'es nou fòrum :o

Pepe Peñafiel
15/06/2013, 19:09
Bien elegida Joan, el B/N es un apartado poco aprovechado por mi parte.
Bonita imagen, lástima ese cielo un tanto plano que había. Aprecio una leve distorsión en el horizonte marino ¿o es cosa mía?
Me encanta la localización

Joan A. Gomila
15/06/2013, 19:11
No, Pepe, la distorsión no es solamente cosa tuya, sino algo real :mad:. Se me pasó corregirla.....

Lafebre
15/06/2013, 19:47
M'agrada molt la foto, Joan. Com diu en Pepe, la localització és fantàstica. Dit això, afagiré un comentari, que no una crítica. Potser m'agués agradat més amb l'aigua encara més borrosa, però veient les dades exif, entenc que ja no tenies més marge d'actuació.

Bep Taltavull
21/06/2013, 17:16
Molt bona Joan, m'encanta aquesta velocitat d'obturació... li dona aquest aire tenebrós, com diu en Carlos.

Raul Sintes
22/06/2013, 15:55
Crec que sa fotografia en B/N és un punt d'inflexió a la fotografia en color que estem tan acostumats a veure per tot arreu i la trobo adequada especialment pels retrats i les fotografies urbanes, i per que no, també els roquissars on la mar incideix amb els efectes sedosos creats per una exposició llarga.
M'agrada la foto encara que crec que no és de ses millores que has pujat.

Joan A. Gomila
22/06/2013, 16:54
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris, el que més em satisfà és que més enllà de gustos personals, sembla ser que no hi ha gaires comentaris en quan a defectes de la imatge ni al processat (excepte la distorsió de lent que s'aprecia a l'horitzó). Després d'aquí entenc que a uns vos agradi més o menys que als altres.