PDA

Ver la versión completa : Gimnàstica rítmica



Lafebre
29/06/2013, 12:22
Ara fa tres caps de setmana que es va celebrar el 2n trofeu internacional ciutat de Barcelona de gimnàstica rítmica. Divendres hi havia els entrenaments oficials i el dissabte, la competició. Jo vaig tenir la sort de poder-hi anar els dos dies. Tenia tota la movilitat del món (bé, quasi), cosa que és d'agrair en esdeveniments d'aquest tipus. Així que, enlloc de senyors lletjos jugant a tennis, us pujo unes noies jovenetes (i per mi, que sense estructura òssia :)) fent de les seves. Una meravella d'espectacle. Aquestes dues són del dia dels entrenaments.

ISO 1600
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/4,5
1/500 sec.
Compensació d'exposició: +0,7 EV153ISO 1250
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/4,5
1/1000 sec.
Compensació d'exposició: +/- 0,0 EV
154

Bep Taltavull
29/06/2013, 12:52
M'agraden molt les dues, composicions acertades en els dos casos i amb uns paràmetres només aptes per equips com el teu... 155

Joan A. Gomila
29/06/2013, 13:42
Realment uns paràmetres que només pods aplicar amb certes càmeres (també tu amb sa teua, Bep!!!). Quina enveja... precisament he xerrat amb el Boss per telèfon i, a rel d'una altra cosa, comentavem que noltros amb ses nostres càmeres no podem treure prou qualitat utilitzant aquests nivells d'ISO.
M'agraden totes dues. A la segona m'agrada el retall per la part de baix per enmarcar la part del cos de la noia però li trobo a faltar una mica (només una mica) d'aire per la part de dalt.

Carlos Silvestre
29/06/2013, 15:19
Estupendas composiciones. Qué bonitas fotos. ¡Cómo exprimes el equipo! La estética de las dos me encanta.

Jaume Franch
29/06/2013, 22:44
Buf!. La primera és per enmarcar.
Exquisita foto.

Pepe Peñafiel
30/06/2013, 08:07
Las dos, para mi, fotofinderas.
Tienen una plasticidad tremenda. Sigo alucinando con la calidad de la imagen viendo esos ISIs que utilizas.
Gracias por compartirlas Vicenç

Lafebre
01/07/2013, 11:32
Gràcies pels comentaris, xicots.

Joan A., Carlos, Pepe,
Aunque hace ya mucho tiempo que en cuestión de rendimiento a altas ISO la D700 está más que superada, sí que es cierto que sigue siendo una cámara mucho más que válida y me parece que tardaré mucho tiempo en sustituir. Admitiendo eso, y que todas las cámaras tienen un rendimiento diferente a igualdad de condiciones de iluminación, insisto en que en muchos casos, la presencia de ruido en las fotos no es tanto debido a un tipo de sensor determinado sino a una subexposición original. Histograma siempre a la derecha y, si nos pasamos un poco, tampoco pasa nada; ya lo corregiremos con el PS o con el programa que sea. Como suelo decir, (a pesar de las opiniones de los puristas) más allá de ISOs 100 o 200, también hay vida. :)

Joan A. Gomila
01/07/2013, 14:02
Tens molta raó amb el que apuntes sobre la importancia de dur l'histograma a la dreta i més encara quan treballam amb ISO elevades.

Carlos Silvestre
01/07/2013, 15:50
Buen apunte técnico que nunca está de más recordar.