Ver la versión completa : Gimnàstica rítmica
Ara fa tres caps de setmana que es va celebrar el 2n trofeu internacional ciutat de Barcelona de gimnàstica rítmica. Divendres hi havia els entrenaments oficials i el dissabte, la competició. Jo vaig tenir la sort de poder-hi anar els dos dies. Tenia tota la movilitat del món (bé, quasi), cosa que és d'agrair en esdeveniments d'aquest tipus. Així que, enlloc de senyors lletjos jugant a tennis, us pujo unes noies jovenetes (i per mi, que sense estructura òssia :)) fent de les seves. Una meravella d'espectacle. Aquestes dues són del dia dels entrenaments.
ISO 1600
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/4,5
1/500 sec.
Compensació d'exposició: +0,7 EV153ISO 1250
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/4,5
1/1000 sec.
Compensació d'exposició: +/- 0,0 EV
154
Bep Taltavull
29/06/2013, 12:52
M'agraden molt les dues, composicions acertades en els dos casos i amb uns paràmetres només aptes per equips com el teu... 155
Joan A. Gomila
29/06/2013, 13:42
Realment uns paràmetres que només pods aplicar amb certes càmeres (també tu amb sa teua, Bep!!!). Quina enveja... precisament he xerrat amb el Boss per telèfon i, a rel d'una altra cosa, comentavem que noltros amb ses nostres càmeres no podem treure prou qualitat utilitzant aquests nivells d'ISO.
M'agraden totes dues. A la segona m'agrada el retall per la part de baix per enmarcar la part del cos de la noia però li trobo a faltar una mica (només una mica) d'aire per la part de dalt.
Carlos Silvestre
29/06/2013, 15:19
Estupendas composiciones. Qué bonitas fotos. ¡Cómo exprimes el equipo! La estética de las dos me encanta.
Jaume Franch
29/06/2013, 22:44
Buf!. La primera és per enmarcar.
Exquisita foto.
Pepe Peñafiel
30/06/2013, 08:07
Las dos, para mi, fotofinderas.
Tienen una plasticidad tremenda. Sigo alucinando con la calidad de la imagen viendo esos ISIs que utilizas.
Gracias por compartirlas Vicenç
Gràcies pels comentaris, xicots.
Joan A., Carlos, Pepe,
Aunque hace ya mucho tiempo que en cuestión de rendimiento a altas ISO la D700 está más que superada, sí que es cierto que sigue siendo una cámara mucho más que válida y me parece que tardaré mucho tiempo en sustituir. Admitiendo eso, y que todas las cámaras tienen un rendimiento diferente a igualdad de condiciones de iluminación, insisto en que en muchos casos, la presencia de ruido en las fotos no es tanto debido a un tipo de sensor determinado sino a una subexposición original. Histograma siempre a la derecha y, si nos pasamos un poco, tampoco pasa nada; ya lo corregiremos con el PS o con el programa que sea. Como suelo decir, (a pesar de las opiniones de los puristas) más allá de ISOs 100 o 200, también hay vida. :)
Joan A. Gomila
01/07/2013, 14:02
Tens molta raó amb el que apuntes sobre la importancia de dur l'histograma a la dreta i més encara quan treballam amb ISO elevades.
Carlos Silvestre
01/07/2013, 15:50
Buen apunte técnico que nunca está de más recordar.