PDA

Ver la versión completa : Porta blava amb cadenat



VLafebre
29/08/2012, 18:53
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11871 5&g2_serialNumber=2

ISO 400
Nikkor 80-200 a 185 mm, f/7,1
1/250 sec.

joangomila
30/08/2012, 09:42
Jod..., fotofindera, no?
Ens expliques com has fet la foto per aconseguir un fons tan negre? on estava col.locada la porta? O on la vas col.locar tu per fer-li la foto i com la vas il.luminar?

miquel
30/08/2012, 12:00
De acuerdo con Juan. ¿Puedes explicar como se ha hecho la composición?. No será una puerta de los Pitufos.

raulsintes
30/08/2012, 16:11
Wauuuu!! quina meravella de foto!!! :D :D

CarlosSilvestre
31/08/2012, 08:25
Caramba, entre el color ocre de la foto "Texturas" de Miquel y el color azulón de esta tuya...vaya mañana fotofindera de colorido. Otra foto original e interesantísima.

VLafebre
31/08/2012, 12:12
Jod..., fotofindera, no?
Ens expliques com has fet la foto per aconseguir un fons tan negre? on estava col.locada la porta? O on la vas col.locar tu per fer-li la foto i com la vas il.luminar?
Joan, sovint les coses són més simples del que ens podem imaginar. La porta estava tancant un local d'un carreró d'un poblet. El dia era clar però la porta estava a l'ombra, així que la il.luminació és totalment natural, però difosa. En veure-la, la porta em va agradar molt però el portal on estava no tenia cap atractiu. De fet, eral realment prou lleig. Així que em vaig dir: "fes la foto i després ja veurem que en fem".
Al processar el raw, vaig posar atenció només a la porta, oblidant-me del portal. Després, en PS, vaig retallar la porta i el cadenat i el vaig superpossar a un nou document de fons negre. Espero que s'hagi entès, en cas contrari m'ho dieu i tractaré d'explicar-ho amb més detall.

joangomila
31/08/2012, 18:02
Ho he entés perfectament i m'agrada molt que hagis tingut la capacitat de fer la foto en el moment, tot i que el portal no aportàs gaire cosa. Has sabut veure que la porta tenir molt a aportar i finalment has aconseguit una fotassa!!!

PepePenafiel
01/09/2012, 11:31
Visión fotográfica tremenda y un gusto exquisito al editarla.
Nada nuevo puedo decir salvo entonar el mea culpa, yo tampoco lo hubiese visto o al menos no le hubiese sacado tanto jugo.
Es cuestión de perseverar u de seguir aprendiendo de vosotros.
Realmente el color es adorable.

imported_admin
01/09/2012, 12:57
Em sap greu discrepar, no de la porta i la visió de la jugada -que son excel.lents- si no del fons negre tant "retallat" i uniforme.
Fotofindera, esclar.

beptaltavull
01/09/2012, 15:50
M'encanta la foto i l'ideia Vicenç... mira que n'ets de retorçat !!! ;D ;D ;D