PDA

Ver la versión completa : Modalitat de cinta



Lafebre
06/07/2013, 19:10
206ISO 2000
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/4
1/1000 sec.
Exposició manual
Ponderada central

207Mateixos paramètres

208

Lluis Surralles
06/07/2013, 19:30
Ho he dit ig en broma i ja tenim aqui les de modalitat cinaculars igual que les altres. De totes formes em permetras que torni a fer la observació de l´altre dia ¿ t´imagines aquestes magnifiques fotos amb un fons negre? crec que encara serien mes formidables.

Jaume Franch
06/07/2013, 19:31
Precioses!
Alguna ha quedat un pel retallada, però, em queda clar que si haguessis tingut més aire li haguessis donat.

Lafebre
06/07/2013, 19:54
Ho he dit ig en broma i ja tenim aqui les de modalitat cinaculars igual que les altres. De totes formes em permetras que torni a fer la observació de l´altre dia ¿ t´imagines aquestes magnifiques fotos amb un fons negre? crec que encara serien mes formidables.
Sí Lluis, tens raó, però llavors haurien estat manipulades. Aquest és el color de la pista i, al principi, em va donar molts problemes a l'hora d'editar, perquè reflectia llum groga cap amunt i tenyia de groc el cos de les gimnastes. No sé si el coneixes, però és el pavelló Olimpics de la Vall d'Hebrón. És un pavelló on la pista és un "fossar" respecte la primera fila de la graderia. Yo vaig fer les fotos des de la primera fila o des del passadis darrera de l'última fila, per tenir encara més perspectiva i que el fons (en aquest cas, la pista), fos sempre uniforme enlloc que sortís publicitat, etc.

Un dia que em vagi bé -i seguint el teu punt de vista- li posaré -artificialment- fons negre en alguna. N'estic segur que el resultat visual serà bo. Gràcies, LLuis.

Lafebre
06/07/2013, 19:59
Precioses!
Alguna ha quedat un pel retallada, però, em queda clar que si haguessis tingut més aire li haguessis donat.
Jo no posaria la ma al foc :)

Bep Taltavull
07/07/2013, 18:03
Una sèrie espectacular i molt vistosa.

Molt bones totes

Juan Cuadros
07/07/2013, 21:05
Como todas las que has puesto. MAGNIFICAS.

Joan A. Gomila
07/07/2013, 21:59
Estic d'acord amb en Bep, una sèrie molt vistosa i a més a més amb uns retalls i composicions marca de la casa.