PDA

Ver la versión completa : Capvespre a la Vall



Manel Almar
10/07/2013, 18:21
Aqui us deixo sa meua primera foto en es nou FFF, la vaig fer fa estona.
Es una sortida que vaig fer amb en Bep Taltavull.

222

f16, 2 segons, iso 100, filtro polaritzador i cartulina.

Jaume Franch
10/07/2013, 18:32
Ei, Manel!!
T'has estrenat per fí!.
Una cosa, diguels-hi als dos floreros que t'han assesorat que t'ensenyin a pujar la foto més grossa en el post. ;)

la foto : preciosa!!. Una pregunta: has fet un tractament simulant textura de pintura al oli o és que és petita i està pixelada?. :confused:

Joan A. Gomila
10/07/2013, 22:20
Es floreros que l'ha assesorat s'han trobat amb sa sorpresa que després de pujar sa foto a n'es fil no ha aparescut sa miniatura per clicar-hi damunt i poder triar la mida de la imatge, si no que ha sortit una cosa escrita similar a quan la pujavem a s'altra forum. Crec que ho hi manca alguna de la configuració del forum que ara no ens recordam ni en Bep ni jo o hi ha alguna cosa de la configuració del pc d'en Manel que no està del tot bé. Algú ens ajuda?

Jaume Franch
10/07/2013, 23:40
Jo he editat el "mensaje" , he fet doble clic sobre la miniatura i i li he activat l'¡opció "largo". :rolleyes:

Joan A. Gomila
11/07/2013, 07:07
Es que ni quan creavem es missatge ni després d'haver-lo penjat, quan l'editavem, ens sortia la miniatura per a poder-hi fer doble clic, només sortia una linea escrita com era abans a l'altra forum. Per açò crec que deu ser una incompatibilitat a l'ordinador d'en Manel....

Parlant de la foto, hi veig una manca de definició a tota la zona del primer plà y no em quadra gens amb sa foto original que vaig veure ahir a c'an Manel.....

Lafebre
11/07/2013, 11:31
A mi em passa el mateix que al Joan, manca de definició al primer terme.

Jaume Franch
11/07/2013, 16:41
Es que ni quan creavem es missatge ni després d'haver-lo penjat, quan l'editavem, ens sortia la miniatura per a poder-hi fer doble clic, només sortia una linea escrita com era abans a l'altra forum. Per açò crec que deu ser una incompatibilitat a l'ordinador d'en Manel....

Parlant de la foto, hi veig una manca de definició a tota la zona del primer plà y no em quadra gens amb sa foto original que vaig veure ahir a c'an Manel.....

Doncs si no "et quadra gens" amb la que vas veure al ordinador d'en Manel, cal revisar l'espai de color, el procediment de redimensionat, etc.etc.
Per cert Manel, crec que és una molt bona foto i val la peña que la lluitis, segurament trobaràs el motiu pel que hi trobem pegues.
Ah! He mirat l'histograma i sembla que admet un puntet més de llum en general (potser l'aigua no cal).

Bep Taltavull
11/07/2013, 19:56
Si posau el cursor a sobre la foto veureu que la imatge només pesa 102KB, per tant es difícil que es vegi bé.

Es veu que quan la va redimensionar li va posar una qualitat massa baixa. Ja li he dit com arreglar-ho, supòs que quan tengui temps ho farà...

En quant a l'histograma Jaume, jo l'he posada al PS i marca sobreexposició a la part del cel de darrera el vaixell...

Pepe Peñafiel
13/07/2013, 06:17
Felicidadse Manel, buena foto.
Dicho esto yo veo falta de definición en primer término y quizá ese fantástico cielo pueda tener algo mas de contraste, textura y aún pueda lucir más esta bonita imagen.

Juan Cuadros
14/07/2013, 10:45
Buena foto Manel. También pienso como Pepe, me gustaría el cielo más contrastado.....pero esto son gustos, claro.

Joan A. Gomila
15/07/2013, 22:02
Manel que potser has editat de nou el teu missatge inicial? ara no puc veure la foto.

Manel Almar
16/07/2013, 18:38
La tornaré a pujar a veure com surt aquesta vegada.
Trob que igual.



290

Joan A. Gomila
16/07/2013, 22:44
La foto segueix igual d'empastada que la primera, a veure si demà o demà passat tenc un moment per venir a casa teua i miram d'averiguar que està passant....

Manel Almar
17/07/2013, 16:49
A veure si ara ja és la definitiva.

301

Bep Taltavull
17/07/2013, 16:54
ARA SIIIII !!!! :very_drunk: :very_drunk: :very_drunk:

Jaume Franch
17/07/2013, 17:01
Manel, em podries dir on estava l'error?

Joan A. Gomila
17/07/2013, 17:30
T'explic, Jaume, per que hi he anat jo a casa seva per a solucionar-ho:
Primer de tot convertir de perfil RBG a sRGB, que em semblava que ho haviem fet el dia que la va pujar, però segons les dades de l'arxiu sembla que al final no ho haviem fet.
Després guardar l'arxiu amb un pes no superior a 500kb.
Açò ha estat tot el que hem fet.

Jaume Franch
17/07/2013, 18:47
Perfecte, Joan A !!!

Joan A. Gomila
18/07/2013, 22:08
Després de totes ses incidències que hi ha hagut per aconseguir pujar sa foto i que es vegi bé, crec que ara si que hi ha que fer una crítica constructiva de la foto que per alguna cosa es subforo es diu "fotos a comentar"!!!
Ara si que puc dir que es color d'es verdet i ses textures del primer plà m'agraden molt. No sé si del cel es pot treure alguna cosa més però així com està a jo m'agrada bastant. Tal com ja va passar amb una foto d'en Bep feta el mateix dia i des de un lloc molt semblant a aquest, es veler és una llástima que estigui davant ses roques, hauria estat millor que tingués el cel de fons i així la seva silueta es veuria millor. Per jo molt bona sa foto.

Jaume Franch
18/07/2013, 22:14
Manel, m'agrada molt aquesta foto.
Fotofindera.

Joan A. Gomila
18/07/2013, 22:18
Per jo també!!!

Lafebre
19/07/2013, 16:59
Perfecte Manel. Ara que ja es pot veure la foto tal com es mereix, s'ha de dir. M'agrada molt. Coincideixo amb en Joan en el seu comentari respecte la situació del veler, però en cap cas li treu bellesa a la foto.

Carlos Silvestre
19/07/2013, 18:56
Me es imposible ver la imagen. ¿¿¿¿ADMINISTRADOOOOOOOR?????

Lafebre
19/07/2013, 18:59
Me es imposible ver la imagen. ¿¿¿¿ADMINISTRADOOOOOOOR?????
Está en la página 2, Carlos.

Pepe Peñafiel
20/07/2013, 08:27
Está en la página 2, Carlos.
:p

Manel Almar
21/07/2013, 09:24
Moltes gracies companys per es vostres consells.

Bep Taltavull
21/07/2013, 19:47
Per jo també!!!

Fotofindera total, i a més a més tenc que afegir que pràcticament es OR!!!

Felicitats Manel

Carlos Silvestre
22/07/2013, 07:57
Vaaale. Ahora sí la veo...y me gusta. La composición con los tres bloques bien definidos (ciel, mar, algas) y bien trabajados cada uno. Buena foto.

Antoni Cladera
22/07/2013, 13:40
Coincedesc amb Carlos.... pero Veig massa elements, "caos" compositiu que , tot i que a primera vista mha agradat.... he esperat per comentar-la.... perquè veia cosa que no m'acabava de fer....
Molt be Manel

Pepe Peñafiel
22/07/2013, 17:29
Muy buen resultado.
Estoy de acuerdo. Fotofindera.