PDA

Ver la versión completa : Flor de taparera



Cisco Dura
11/07/2013, 19:36
Abans de penjar la primera foto, vull dir que sí, som el germà de na Bel i n’Assumpta.
En segon lloc, donar les gràcies a Jaume Franc per la informació, video inclòs, de com dimensionar les fotos i tots els comentaris que m’ha donat abans d’involucrar-me al fòrum.
I en tercer lloc tenc ganes de conèixer-vos personalment per poder fer alguns comentaris i trobar companys amb qui fer qualque sortida fotogràfica.
Per tant, menys xerrar...
231

en aquesta foto vaig cercar un primer plànol. Em van agradar els color càlids que vaig aconseguir, però trob que no està prou ben enfocada.

1/30 seg en f 5.0
dinstancia focal 85 mm
Iso 100
Lente Tamrom 55-200mm

Bep Taltavull
11/07/2013, 19:46
Si que comences fort Cisco, crec que es una combinació de colors i tons atractiva. D'enfoc pens que està bastant bé, a no ser que fes un poc de vent...


El motiu principal el veig massa centrat però no em molesta.

Joan A. Gomila
11/07/2013, 20:03
Totalment d'acord amb el que comenta en Bep.

Carlos Silvestre
12/07/2013, 16:23
Me gusta la tonalidad general que sugiere luz de atardecer. La velocidad de obturación que has empleado con este zoom es arriesgada a no ser que emplees trípode.

Lafebre
12/07/2013, 18:19
Molt bé, Cisco. Lo de l'enfocament, no puc dir gaire cosa degut a la mida que has pujat la foto (tot i clicant sobre la miniatura), però m'agrada per la llum i el resultat final.

Pepe Peñafiel
13/07/2013, 06:31
Preciosa luz y buen enfoque.
¿Se podia intentar un contrapicado para colocar la flor sobre el cielo, dejar parte baja con esa tonalidad dorada?. Por probar a ver como quedaba.
De todas maneras, tal y como está es una buena foto. Es cierto que empiezas fuerte Cisco.
Felicidades.

Juan Cuadros
14/07/2013, 10:41
Buen comienzo Cisco. Me gusta mucho la luz, quizás muy centrada la flor, pero....bien. Enhorabuena.

Jaume Franch
14/07/2013, 11:18
Molt bé, Cisco.
Celebro molt que t'hagis estrenat.

No puc fer més comentaris perque sembla que ja t'ho han dit tot els companys, però sí vull preguntar-te:
Lo deixar la miniatura ha estat intencionat ?

Cisco Dura
14/07/2013, 16:12
El començar fort potser no és el que m’importa si no el poder mantenir-me. (sortida de cavall arribada d’ase)
El tenir la flor molt centrada, el no haver vist la possibilitat de fer la foto contrapicada, és tal vegada els motius de voler participar en aquest fòrum amb voltros per poder aprendre.
En cuanto al comentario de Carlos sobre el trípode puede ser lo que más me duele, por el hecho que me confirma el motivo de que tengo algunas fotos con este objetivo y parecida velocidad que a mi parecer les falta algo de enfoque, solo por no querer montar el trípode., jo…
Posar-la en miniatura deu ser que no som un bon aprenent a la forma que en vas explicar de fer-ho. Diguem com ho tenc que fer.
Gràcies

Jaume Franch
14/07/2013, 17:08
... Posar-la en miniatura deu ser que no som un bon aprenent a la forma que en vas explicar de fer-ho. Diguem com ho tenc que fer.
Gràcies

Editar Mensaje > Doble clic damunt la miniatura > escollir grandaria (tamany) > Guardar
Vinga, demostra que m'explico prou be :D