PDA

Ver la versión completa : Una nit espectacular



Bep Taltavull
11/07/2013, 20:35
Ja feia mesos que tenia aquesta imatge dins el cap i després d'esperar que es complissin les condicions em vaig decidir a fer la primera prova dissabte passat.

Son 9 tomes ajuntades amb PS, totes amb els mateixos paràmetres ISO 3200 f/4.5 15"s focal 20mm temperatura en càmera 3200k i iluminada amb llanterna freda + CTO (filtre càlid)

Com sempre es pot millorar i seguiré intentant-ho.

235

Carlos Silvestre
12/07/2013, 16:01
¡¡¡Halaaaaaaa!!! pedazo foto Bep. Has utilizado las enseñanzas de beito ¿eeeh? Espectacular chico. Y no te digo más porque te lo vas a acabar creyendo.
Nos vemos mañana a ver si encuentro alguna pega a la fotaza esta para restregártela por las narices.

Lafebre
12/07/2013, 18:01
Ras i curt, Bep: E-S-P-E-C-T-A-C-U-L-A-R.

Idea preconcebuda + imaginació + ofici + il.lusió, donen imatges com aquesta. Felicitats, Bep.

Pepe Peñafiel
13/07/2013, 06:22
Bep una maravilla de fotografía. ¡Que pasada!.
Tengo ganas de hacer algo nocturno por el Pirineo y este verano puede ser el momento. Esta maravilla me estimula más a hacerlo.
Señor Boss. Fotofindera "certificada con acuse de recibo".
Un apunte ¿alguien ve algo de falta de definición en la naveta?. No estoy seguro, es muy poco y ya dudo no tengamos problemas al subir las imágenes como antes.
Bep, cuando sea mayor me gustaría hacer una nocturna así.

Raul Sintes
13/07/2013, 10:59
Vatuadell quina fotassa.

Joan A. Gomila
13/07/2013, 11:25
Molt bona feina de combinació de sa temperatura freda amb càmera compensant amb filtre CTO de flaix.
Com em vas comentar, sa il.luminació de sa naveta es pot afinar un poc més però així i tot, és una fotassa!!!!

Antonia Sanchez
13/07/2013, 15:45
Guau!

Bep Taltavull
13/07/2013, 16:43
Gràcies companys, vull insistir en que es una primera toma de contacte ja que te molts de punts millorables, com pugui ser l'enfoc, per això en Pepe diu que te manca de definició, apart de la renou generada per l'ISO.

També vull afegir que la ideia general no es meva si no del fotògraf català Manel Soria que la va fer... parescuda... estant de vacances amb la família fa uns pocs anys.

Manel Almar
13/07/2013, 19:25
Una foto de dalt de tot. Molt bona foto i molt bona feina. Enhorabona!!

Jaume Franch
14/07/2013, 09:32
Si has heredat la idea de'n Manel Soria, nosaltres la podrem recollir de tú, oi?
242 Quina preciositat!!!.

M'ho va comentar en Carlos S. i n'Angels , però no l'he vist fins avui.
Llàstima, aquesta foto hagués pogut tancar la vetllada d'ahir.

Juan Cuadros
14/07/2013, 10:20
Hola Bep: Aquí la veo con mejor iluminación que cuando me la enseñaste en el móvil, debe ser por el brillo de la pantalla. La Vía láctea y el cielo estrellado está super bien conseguido.

Bep Taltavull
14/07/2013, 22:03
Si has heredat la idea de'n Manel Soria, nosaltres la podrem recollir de tú, oi?
Quina preciositat!!!.

M'ho va comentar en Carlos S. i n'Angels , però no l'he vist fins avui.
Llàstima, aquesta foto hagués pogut tancar la vetllada d'ahir.

Gràcies Jaume, millor que vagi ser així, no era un dia de protagonismes...:o

Bep Taltavull
14/07/2013, 22:05
Hola Bep: Aquí la veo con mejor iluminación que cuando me la enseñaste en el móvil, debe ser por el brillo de la pantalla. La Vía láctea y el cielo estrellado está super bien conseguido.


Gracias Juan, realmente aquí se ve mejor

Antoni Cladera
15/07/2013, 09:38
Bona pano, Bep.....
Ara ja.... Fins l'any que ve..... la via làctea de cada vegada està més dalt i quan torni a baixar, a final d'estiu... només tindrem la part més prima d'aquesta....
Mmmmm.... Crec que en tenc una jo d'aquestes......
😉

Bep Taltavull
15/07/2013, 15:05
Bona pano, Bep.....
Ara ja.... Fins l'any que ve..... la via làctea de cada vegada està més dalt i quan torni a baixar, a final d'estiu... només tindrem la part més prima d'aquesta....
Mmmmm.... Crec que en tenc una jo d'aquestes......


Gràcies Toni, jo ho tornaré a provar prest... si puc...:confused:

He d'afegir a aquest fil que vaig demanar a en Toni si em podia mirar el Photopills per indicar-me la posició de la VL,

a pesar de que tenia una lleugera ideia, d'aquesta manera hi vaig anar cop segur.

Gràcies