PDA

Ver la versión completa : Més saltironets



Lafebre
02/08/2013, 18:49
La veritat és que vaig gaudir força dels dos dies que vaig anar als salts de palanca (Finals femenines per parelles i individuals). Aquí us en deixo tres mostres més.
Per pujar-les he seguit escrupulosament les recomenacions del magnífic tutorial d'en Joan A. i poso el pes en origen.

Laura Marino/França
ISO 1000
Nikkor 80-200 a 200 mm, f/7,1
1/2500 sec.
465 KB
425

Paola Espinosa/Alejandra Orozco/Mèxic
ISO 800
200 mm, f/7,1
1/2000 sec.
301 KB
426

Sarah Barrow/Gran Bretanya
ISO 1000
200 mm, f/7,1
1/2500 sec.
474 KB
427

Joan A. Gomila
02/08/2013, 19:10
Primer de tot, gràcies per haver seguit les passes del tutorial, crec que és l'única manera de saber si tenim el tema resolt o no. Veig que amb els tres casos hi ha hagut una perdua de pes molt poc significativa i no em preocupa gaire. Tot i açò, estic pensant quin pot ser el motiu però ara ja si que no en tenc ni idea a que pot ser degut, tal vegada per que no empres el PS, però jo ja no en se més, al.lots. Tot i açò crec que convé esperar a veure com els hi va als altres companys per a pujar les seves fotos.

Anant a les fotos, totes tres em semblen d'una gran qualitat. A la primera em sobra la zona de l'esquerra de la foto on es veu una part de l'estructura adicional de la plataforma. També em sorpren la diferència tonal del cel a la segona respecte de la primera i la tercera. Per gust em quedo amb la tercera per que es pot apreciar més l'expresió de la saltadora.

Per acabar, una pregunta: cóm t'ho fas per saber el nóm i el pais de cada saltadora? vas amb llibreta i bolígraf apuntant les dades abans de fer la foto, o els noms son inventats i així quedés com un senyor amb nosaltres (tanmateix jo no en conec cap d'aquestes esportistes)? :p

Lafebre
02/08/2013, 20:00
Joan, jo també me n'he adonat d'aquesta petita pèrdua de pes, que tampoc en tinc ni idea de quina pot ser la causa, però no m'amoïna gaire perquè no hi veig pèrdua de qualitat.

L'estructura de l'esquerra de la primera foto està deixada expressament perquè em va semblar que així quedava més equilibrada. Potser no, això va a gustos, però en el moment d'editar-la em va semblar millor així.

La diferència tonal del cel és perquè són dies diferents (salts individuals, un dia; salts per parelles, un altre dia). El dia dels salts per parelles hi havia uns núvols baixos mig esqueixats sobre la ciutat que, a l'anar-se'n movent, donaven aquest fons o una berreja.

Ha, ha, ha. M'ha fet gràcia el teu comentari final. No, no vull quedar com un senyor amb vosaltres. El truc és tan senzill com fer una foto al marcador electrònic (una pantalla enorme) cada vegada que anunciaven qui era la saltadora. Amb fer-ho una vegada n'hi havia prou perquè en les 5 sèries que van saltar, ho van fer en el mateix ordre.
M'agrada posar el nom perquè, si el conec, em sembla una manca de respecte de cara els esportistes el no fer-ho. Diga'm ximple, però jo ho veig així. Quan pujo fotos de tennis també acostumo a posar el nom, però llavors no em cal fer fotos al marcador perquè els conec. :)

Joan A. Gomila
02/08/2013, 21:17
Açò de les fotos als marcadors et queda com a molt "pofesioná! :very_drunk:

Pepe Peñafiel
03/08/2013, 12:41
Otra buena ración. La tercera que permite ver la cara de la saltadora es curiosa.
Me encanta el resultado de los saltos en pareja.

Carlos Silvestre
07/08/2013, 15:41
No sé qué apuntar más sobre las excelentes fotos del campeonato (y de campeonato) que nos estás ofreciendo. La primera mi favorita.

Bep Taltavull
08/08/2013, 18:01
Excelents imatges Vicenç, m'agrada més la segona per la postura idèntica de les esportistes... crec que no he begut suficient... son dues no?

La de la Sarah Barrow, tant per l'expressió de la cara com pel to del cabell, ha quedat una mica iaia, fins al punt que la meva dona em discutia que fos ella.

Molt bones les tres. :very_drunk: