PDA

Ver la versión completa : Rotja



Joan Morro
26/08/2013, 22:33
Aquesta setmana vom poder tornar a sortir, vam anar a l'Amnesia (o com el coneixem nosaltres, Es Cremat). Allŕ vaig trobar aquesta preciositat, que segons alguns companys rondava el kilo i mig....

582

EXIF:
Make : NIKON CORPORATION
Camera Model Name : NIKON D70
Software : Adobe Photoshop CS5 Windows
Exposure Time : 1/60
F Number : 7.1
Exposure Program : Aperture-priority AE
ISO : 800
Exposure Compensation : -2/3
Subject Distance : 0.3 m
Metering Mode : Center-weighted average
Flash : Auto, Fired, Return not detected
Focal Length : 28.0 mm
Focal Length : 28.0 mm (35 mm equivalent: 42.0 mm)
Lens ID : AF Nikkor 28mm f/2.8D

La imatge només es ACR i retallada a format quadrat

PD: Jaume, aquesta foto originariament era de 800x800 (m'he passat de mida?) i uns 706Kb, no sé com és que al servidor la redimensiona a 120Kb

Jaume Franch
06/09/2013, 23:54
...
PD: Jaume, aquesta foto originariament era de 800x800 (m'he passat de mida?) i uns 706Kb, no sé com és que al servidor la redimensiona a 120Kb

Joan, tal com hem anunciat en altres ocasions, els límits configurats per pujar una foto son:

1024 pixells de costat major
485Kb de pes.

Obviament t'has passat de pes (706Kb), i el programa ho redimensiona automŕticament.
Probablement, per aquest fet, la imatge no te prou qualitat o definició.

Poc a poc ho farem be. :)

Quina preciositat d'animal!!!. Enhorabona per la "captura".

Bep Taltavull
07/09/2013, 09:31
Quin animal més xulo!! una rotja espectacular... Has provat a fer-li una capa de tono/saturación i posar-li el to més cap a vermell ??

Joan Morro
07/09/2013, 10:48
Jaume, pensava que era fins uns 800Kb, miraré de tornar-la a pujar amb uns 450Kb de tamany.

Bep, no ho he provat... La veritat és que no soc de retocar les fotos més enllŕ del ACR, igual penso un poc en pla "antic": si la foto no ha sortit bé, al laboratori poc es pot fer...

El que realment va passar és que estŕ una mica cremada i a base de retocar l'exposició i els llums de negres i blancs la vaig poder arreglar. La punyetera estava amagada sota un tauló i només podia colocar el flash en una posició, i a mínima potčncia ja quedava algo cremada. Tal vegada hauré de provar de posar un altre tram de braç al conjunt per permetre un poc més de mobilitat al flash....