PDA

Ver la versión completa : ¿Están maduros?



Bep Taltavull
09/09/2013, 21:14
Bueno, he procesado otro bodegón de los que hice en casa.

Me he dado cuenta de que es mejor tener un fondo neutro a la hora de fusionar las texturas...

peso 323kb 1024X473


666

667

Jaume Franch
09/09/2013, 21:27
No em convenç la llum ni el virat. Però si aquesta ha estat la teva intenció i la veus així, ole!.

Carlos Silvestre
10/09/2013, 15:06
Me resulta atractivo este bodegón, tanto la disposición de elementos como la tonalidad. Si acaso, y como único aspecto mejorable a mi modo de ver, habría que oscurecer algo el fondo y controlar un poco las arrugas. Buen trabajo y mucha mejoría respecto a anteriores bodegones.

Bep Taltavull
11/09/2013, 22:15
Gràcies companys, l'he editada una mica més i he enfosquit algo la part central que potser era massa lluminosa i l'hi he passat una mica de planxa a les arrugues... ha quedat millor, no sé si val la pena pujar-la...

Jaume Franch
11/09/2013, 23:15
Gràcies companys, l'he editada una mica més i he enfosquit algo la part central que potser era massa lluminosa i l'hi he passat una mica de planxa a les arrugues... ha quedat millor, no sé si val la pena pujar-la...
Esclar que sí val la pena, Bep

Joan A. Gomila
12/09/2013, 11:40
A jo m'agrada com t'ha quedat però també m'agradaria veure sa nova versió.

Lafebre
12/09/2013, 17:42
Hooome Bep! I tant que val la pena que la pugis.

Bep Taltavull
12/09/2013, 18:37
Vos he posat la segona versió, amb el fons una mica més fosc i donant algo més de protagonisme a les fulles.

També li he passat un poc de planxa a la tela :p

Joan A. Gomila
13/09/2013, 06:41
Crec que sa segona versió m'agrada més. Bona feina, Bep.

Antoni Cladera
13/09/2013, 12:45
mmm... mem si em deixa ara..... :afro:
Tant una versió com l'altra les trob saturadíssimes i no deixen de ser "bosquitos".....
Amb això vull dir que no m'agrada sa fotocòpia d'obres, sino, de la tècnica, crear, si més no, ramals d'idees... que ja sabem que TOT.. tot, fins i tot sa "cup of cafe with leche" està creada...... i si no cercau per internet qualsevol cosa..... qualsevol..... Per exple: " pueden morir los zoombies?" i trobareu una resposta a lo cleverboot....
Me sap greu, estic en constant regressió adaptativa culpa de la falta de creativitat i originalitat...... Melladitos, Benititos.....
ünicament el rodet avui en dia m'ha donat aquest plus d'adaptabilitat.....
I si dic Benititos i veis fotos meves de llargues exposicions.... puc assegurar que són d'abans de conèixer a aquest amic meu, de dever ho dic, però això no lleva de que ens copiem els uns als altres.
Còpies que he vist darrerament d'aquests autors: (mirau-los, val la pena.... Si no hi és a internet, no existeix.... costa molt ser original....)

www..billgekas.com Fantàstic "pintor" de retrats!!! El mateix Bosco Mertcadal puc dir que l'ha imitat.

www.martinawoll.de Una altra font d'inspiració de bodegons..... genial!!

Puc seguir..... és infinita la quantitat de fotografíes que hi ha parescudes per la xarxa.....

Acceptar-ho? Qui vulgui que ho accepti!

Perquè a la festa d'art de Maó NO hi havia ni un sol fotògraf? fàcil, perquè dels 30000 habitants de Maó ja n'hia 25000 que ho són... En Lluis Real ja pasa de tot.... Perquè qualsevol amb càmera de 20Mpx ja es creu en Davidson. Perquè un alumne meu de 1r fa tres anys ja és "professional" de la fotografia (bravo pel mestre... ;-( )

Estic rebel i no hi ha tornada. VULL LA TECNOLOGIA DIGITAL. ESTIC SEMPRE AL DIA, A LA DARRERA (demà veureu el nou NDpro 10x ir) jejejej PERÒ AIXÒ NO DEIXA QUE ENS ESTAM PASSANT....


PERDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOÓ!!!!

Antoni Cladera
13/09/2013, 12:46
Per cert Bep, bona foto...

Bep Taltavull
13/09/2013, 16:03
Ostres!!! Toni, ja han passat 15.000.000 de segons??? :p :p

No sabia que en Bosco també tingués un bodegó de figues i fulles... de fet, i després de revisar la seva web, diria que no en te cap, així podríem dir que tan sols he imitat la seva tècnica.

Ja sabem que hi ha poques coses per inventar i sempre estarem copiant l'idea de qualcú, fins i tot el mateix Bosco va afirmar que anava retallant troços de revistes per agafar ideies.

Tal vegada jo l'hagi copiat... inconscientment, i algú em copiarà a jo i tú copiaras a algú altre i en qualsevol altre moment algú pot copiar inconscienment a algú altre situat a les antípodes...

Es el compte de mai acabar, tots agafam ideies de tots.

Potser el colors estan massa saturats inconscientment, ja que no ho fet expressament... però a jo m'agraden.

Em sap greu per tu si estas passant aquesta crisi... si en vols parlar podem anar a fer un parell d'alhambras

Gràcies Toni :very_drunk: :very_drunk:

Lafebre
13/09/2013, 16:41
De vegades, buidar el pap és molt reparador i tu, Toni, ho acabes de fer. Segur que després d'escriure el teu comentari t'has trobat millor. De tant en tant, s'ha de fer... :very_drunk:

Pepe Peñafiel
14/09/2013, 10:37
Me gusta más la segunda versión.
La saturación es alta pero me gusta la veo "apropiada" en esta imagen puesto que se nota buscada, al menos el resultado.
El fondo , lo siento , pero sigue sin gustarme por las arrugas. No la veo integrada en la imagen.
Finalmente, vas caminando por el sendero de los bodegones. Creo que por el camino adecuado.
¡¡¡Felicidades valiente!!!

Bep Taltavull
16/09/2013, 18:56
Me gusta más la segunda versión.
La saturación es alta pero me gusta la veo "apropiada" en esta imagen puesto que se nota buscada, al menos el resultado.
El fondo , lo siento , pero sigue sin gustarme por las arrugas. No la veo integrada en la imagen.
Finalmente, vas caminando por el sendero de los bodegones. Creo que por el camino adecuado.
¡¡¡Felicidades valiente!!!

Gracias por tu comentario Pepe, realmente a mi me gusta el paisaje,ya lo sabes, pero haciendo este curso con todo un maestro, si no practico no me sirve de nada. Son ejercicios para coger soltura. :very_drunk:

Bep Taltavull
14/11/2013, 22:25
Hola companys, recuper aquest fil per fer-vos saber que m'acaben de comunicar l'obtenció de medalla de plata per aquesta imatge al 26è concurs internacional Vila de Cambrils.

Em fa molt feliç haver aconseguit aquest premi i el vull compartir amb vosaltres. Estic orgullós de pertànyer a aquest grup d'amics que m'heu ajudat a créixer amb aquest art.

Moltes gràcies per la vostra amistat.

Carlos Silvestre
15/11/2013, 09:16
Toni:
Precisamente tu reflexión (acertada) sobre que cualquiera con un par de años de manejo de una cámara ya se siente profesional, me lleva a reforzar mi sensación de "que todo lo básico está inventado" en el mundo del arte (fíjate en la música también) y que siempre se da vueltas a lo mismo. Si uno quiere hacer bodegones a revisar pintores clásicos, si paisajes a otros pintores o al mismo Ansel Adams... En fin, que para los aprencides de todo y maestros de nada es un auténtico placer copiar descaradamente a esta gente o a fotógrafos de referencia como los que citas y a tí mismo, por supuesto.
y entonces ¿para qué repetir lo que ya está bien hecho por otros? Pues por el mero placer de hacerlo, porque me lo paso pipa intentándolo.

Carlos Silvestre
15/11/2013, 09:20
Hola companys, recuper aquest fil per fer-vos saber que m'acaben de comunicar l'obtenció de medalla de plata per aquesta imatge al 26è concurs internacional Vila de Cambrils.

Em fa molt feliç haver aconseguit aquest premi i el vull compartir amb vosaltres. Estic orgullós de pertànyer a aquest grup d'amics que m'heu ajudat a créixer amb aquest art.

Moltes gràcies per la vostra amistat.

Enhorabuena chaval. Una gran foto que se merecía el premio.

Joan A. Gomila
15/11/2013, 14:22
Sa teua telefonada d'ahir comunicant-me sa noticia em va omplir d goig i d'orgull x tu. Enhorabona!!!

Cisco Dura
15/11/2013, 15:38
Sa meua Enhorabona!!!

Antoni Cladera
15/11/2013, 22:19
enhrabona!

Bep Taltavull
15/11/2013, 22:55
Moltes gràcies companys... esper que no sigui una equivocació... :very_drunk: :very_drunk: :very_drunk:

Jaume Franch
15/11/2013, 23:09
Enhorabona, Bep. T'ho mereixes!!! :very_drunk:

Manel Almar
16/11/2013, 14:06
Enhorabona Bep...ets un crack!!! :very_drunk:

Pepe Peñafiel
16/11/2013, 15:06
Muchísimas felicidades. Premio currado y más que merecido. Eres bueno chaval.

Bep Taltavull
16/11/2013, 15:29
Una part d'aquest premi es vostre, pels consells que em vàreu donar per millorar-la.

Gràcies a tots :very_drunk:

Lafebre
16/11/2013, 18:36
Eiiiiiiiiii Bep, que mancava jo encara per felicitar-te! Enhorabona!!!!!!!!

Bep Taltavull
17/11/2013, 16:43
Eiiiiiiiiii Bep, que mancava jo encara per felicitar-te! Enhorabona!!!!!!!!

Gràcies Vicenç. :very_drunk: