PDA

Ver la versión completa : I fins i tot la mar s'atura de fer ones



Joan A. Gomila
13/09/2013, 06:40
Anoche me cogió un arranque y me fui a uno de mis lugares fetiche: Es Pont d'en Gil.
Después de un tiempo alejado del foro por motivos que no vienen al caso, os dejo el resultado de la fusión de 2 imágenes: la primera para el cielo: ISO 6400, f/4, 30" y temperatura 3900. La del puente y el mar: ISO 400, f/4, 488" y temperatura 4600.
Cámara Nikon D5000 con Sigma 10-20 a 10 mm con un ligero recorte por la parte inferior por que el mar no me aportaba demasiado.
Peso del archivo original 324 kb

668

Antoni Cladera
13/09/2013, 12:53
Bones tardes J.A
m'agrada "veure't" amb esTIL jajajajajaj
Foto correctíssima però (ho he de dir!!!!) me sobre sa punta de la dreta.... Si hi hagués més massa rocosa, acabaria de fer es cercle des fotograma, però així, retarda la visió global de la imatge....
salut!

Lafebre
13/09/2013, 16:24
Joan A., estic d'acord amb el que diu en Toni però llevat d'això, la trobo molt bona. M'agrada moltíssim. Felicitats, Joan.

Jaume Franch
13/09/2013, 17:14
M'encanta el resultat, Joan. Bon treball. Fotofindera sens dubte.
A veure si tens més rampells d'aquests i ens fas gaudir d'aquestes precioses imatges.

Joan A. Gomila
13/09/2013, 20:17
Moltes gracies pels vostres comentaris. Estic content q vos agradi, sobretot xq va ser un no m'ho pens. El tema d la roca d la dreta el vaig considerar d retallar-ho pero el cel m'agradava tant q em feia vessa haver de prescindir-ne d'una part encara q fos petita. Tambe hauria pogut clonar-ho pero s'idea m'agrada menys... Ja veure x quina opcio em decant....
Aprofit x demanar disculpes als companys x la meva absencia del forum, tot i q he anat seguint amb atencio els vostres treballs i vos vull donar a tots s'enhorabona per ses fotos q heu penjat. Jo tambe estic amb un proces d renovacio personal, tot i q es diferent dels dubtes existencials d'en Toni (aço d dubtes existencials ho dic en broma i de bon rotllo, estimat Toni).

Joan A. Gomila
13/09/2013, 22:34
Q vos assembla el cel en quan a renou x la Iso emprada? Em pens q ho he resolt mes o manco be pero preferiria la vostra opinio. Gracies.

Pepe Peñafiel
14/09/2013, 10:35
Para mi esta imagen es realmente preciosa. Felicidades por tu trabajo Joan. Fotofindera sin duda alguna.
Estoy de acuerdo en la roca de la derecha, le falta algo más. Si no hubiese roca te diríamos que necesitábamos una referencia y esa diagonal te invita a finalizarla en el horizonte con esa masa rocosa que falta en cierta medida.
Creo, sin duda que hay cierto nivel de ruido en el cielo, desde luego no penaliza la imagen porque la parte terrestre y la parte celeste compiten en importancia. Ya hace un tiempo que tus nocturnas van caminando hacia un estilo que, para mi y seguro que para muchos, es reconocible,. Tienes en desarrollo avanzado una manera de ver las nocturnas.
personalmente me encanta tu trabajo.
Repito, felicidades.

Manel Almar
15/09/2013, 09:08
Molt bona imatge Joan,m´agrada molt com t´ha quedat, has fet una bona feina.
Felicitats.

Carlos Silvestre
15/09/2013, 17:02
Muy buena foto Joan...salvo el puñetero cachito de roca de la derecha que desentona en el conjunto de la imagen. la mirada se va a él y es una pena. Se arregla fácil ¿no?

Raul Sintes
15/09/2013, 18:32
M'agrada molt cóm t'ha quedat, és una composició impecable malgrat es penyal que traspunta a la dreta; però comprenc que l'hagis deixat per no fer malbé es ventall de núvols al cel.

Bep Taltavull
15/09/2013, 19:43
Encara no t'havia comentat aquesta fotografia... ja t'ho he dit personalment... per jo i de les que has fet d'aquesta localització es la que més m'agrada,

tan sols em sobra aquella part de penyal de la dreta, pel demés em trec es capell, "chapeau".

I... fotofindera, clar :very_drunk:

Jaume Franch
15/09/2013, 19:44
Perquè no proves a retallar just per la davant de la roca de la dreta?, potser el mal que li faràs al cel no serà tant greu com penses.
Clonar la imatge per tapar la roca no et convenç, oi? Jo, que sóc menys respectuós amb això, ho provaria.

Joan A. Gomila
17/09/2013, 14:12
Aquesta vos la devia. He optat pel més fácil: retallar.

691

Carlos Silvestre
17/09/2013, 16:18
Pues me encanta. Me parece una foto perfecta.

Lafebre
17/09/2013, 17:11
Magnífic resultat, Joan. Repeteixo les meves felicitacions.

Juan Cuadros
18/09/2013, 18:05
Hola Joan: Me gusta un montón......creo que es una magnifica imagen. Personalmente la visión de las estrellas como puntos me es mucho más agradable que los rastros. Respecto a lo que comentas del iso, para mi
el ruido es inapreciable.......de todas formas piensa que yo no tengo la vista tan fina como muchos de vosotros. Creo que estabas obligado a un iso tan alto si querías una velocidad de 30" con f/4. Parto de la base que
el objetivo es de f/4 máxima apertura....supongo. Estas fotos del cielo estrellado lo ideal es hacerlas con un 1.2-1.4 y como máximo 2.8, por varios motivos. El principal es que con 30" que es la velocidad máxima para
que las estrellas no salgan movidas, a estas aperturas se ven muchas más estrellas y el iso puede ser inferior, con lo cual la calidad y vistosidad de la imagen gana mucho. Pero claro está que cada uno se tiene que
adaptar a lo que tiene y no quita que también se pueda hacer una magnífica foto como es tu caso en la imagen que nos presentas. Enhorabuena....y para mi, también Fotofindera.

Joan A. Gomila
18/09/2013, 21:38
Gracias Juan. Como bien dices el objetivo q use parte d f/4.

Jaume Franch
18/09/2013, 22:19
No caldría dir-ho però, és FotoFindera Total.
699