PDA

Ver la versión completa : Pues... la tercera



Bep Taltavull
15/09/2013, 17:46
En esta toma me gustó la linea de piedras y rocas hasta llegar al islote, la más grande aparece como la más pequeña y la más pequeña como la más grande...:p :p

También me gusta, aparte de los tamaños, los diferentes tonos y colores de cada una como la transición de tonos cálidos en primer término a los tonos fríos del cielo.

Quiero aclarar que esa especie de halo a la derecha del primer plano es la sombra provocada por el disparo del flash...

La toma está revelada con ajustes básicos en ACR

Los datos son: ISO 200 expo 13" f/18 focal 24mm Flash integrado para el primer plano y esclavo para el segundo + cartulina para el cielo


682

Carlos Silvestre
15/09/2013, 18:20
Está muy bien buscada la línea de rocas y, como dices, las diferentes tonalidades de las rocas. En tu buena línea.:very_drunk:

Raul Sintes
15/09/2013, 18:41
Lo que jo hauria proposat fer-ho amb una triple exposició, tu ho resols fantàsticament be amb una i amb una qualitat envejable.
Enhorabona.

Jaume Franch
15/09/2013, 19:27
Preciosa imatge Bep, molt ben aconseguida.
Només una pega : jo li hauria demanat la llanterna a en Toni, per donar-li un pel de llum a la roca del tercer plànol.

Més, més. :)

Bep Taltavull
15/09/2013, 20:16
Gràcies companys, si Jaume em va fallar el tercer plánol... :mad:

Antoni Cladera
16/09/2013, 13:19
M'agrada Bep.... afegiria al comentari den Jaume que es denota l'artificilitat de l'escena..... però no queda desentonatda, no..... A jo partularment, no m'agrada el canvi de lluminositats... però entenc que ho vulguis així...
salut!

Bep Taltavull
16/09/2013, 19:04
M'agrada Bep.... afegiria al comentari den Jaume que es denota l'artificilitat de l'escena..... però no queda desentonatda, no..... A jo partularment, no m'agrada el canvi de lluminositats... però entenc que ho vulguis així...
salut!

Gràcies Toni per la teva aportació. Realment he de dir dues coses, la primera es que potser em vaig precipitar al voler penjar aquesta, ja que avui revisant la sèrie amb calma n'he descobertes algunes de més naturals.

Trobes que potser hi ha massa llum a la mitad inferior del fotograma i la fa artificial o amb un to més càlid hauria quedat més disimulat??

Que m'hauries recomanat en aquell moment, en quant a iluminació??

Lafebre
16/09/2013, 19:50
L'efecte objecte dels comentaris d'en Jaume i d'en Toni és el que m'ha cridat l'atenció en veure la imatge per primera vegada. Tot i això, bona foto, Bep.

Antoni Cladera
17/09/2013, 07:50
Bep.... NO et vull donar cap consell en aquest cas ja que NO som partidari d'il·luminar paisatges quan encara tenc llum solar.....:)
El que si et puc dir és que valoris la temperatura del moment i filtris la llum artificial d'acord amb la natural... De la mateixa manera... també s'ha d'anar alerta amb la direcció de la llum artificial, que aquesta no faci ombres diferents a les de la natural (com és al teu cas)
Són maneres de er, de veure, de percebre fins i tot.... Una foto pot estar molt currada però la falta de naturalitat ens la pot dur directament a la paperera.....

Bona feina

Antoni Cladera
17/09/2013, 07:51
ahhh! i m'oblidava....
el que faig jo és, i ja ho saps.... jugar amb cartons i filtres degradats..... i intentar igualar lluminositats....
Bss

Joan A. Gomila
17/09/2013, 08:16
La primera vegada que vaig veure la foto no vaig reparar amb el que comenta en Toni. Realment va bé que de tan en tan en facin reparar en aspectes que a primer cop d'ull ens passen desapercebuts. Tot i que m'imagin que en quan al que apunta en Toni (com amb gairebé tot en la vida) hi deu haver defensors i detractors pel que fa a utilitzar il.luminació artificial en determinades escenes.

Juan Cuadros
18/09/2013, 18:34
Hola Bep: Una imagen dentro de la magnífica calidad a que nos tienes acostumbrados.......además muy currada, con el tema de la iluminación. Esta puede gustar o no gustar....pero no cabe duda que les da un toque
especial a las imágenes. Enhorabuena.

Manel Almar
18/09/2013, 18:59
Bona imatge i bona feina, Bep.

Bep Taltavull
18/09/2013, 22:15
Aquí vos en deix una altra més natural... potser m'agrad més i tot... que opinau ?

Mateixos paràmetres que la primera però menys flash

698

Jaume Franch
18/09/2013, 22:24
Home , més natural sí, però.... continuo pensant que li donaria un puntet de llum al tercer nivell.

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 06:57
Bep , tus trabajos de marinas tienen una calidad muy destacable. En tu caso el nivel de trabajo es alto y las dudas son nanométricas.
Para la naturalidad de tu trabajo yo yo también la veo con esa pizca artificial.
Ahora bien la imagen me parece una pasada y no me importaría nada, pero nada que llevase mi firma.
Dicho esto, la aportación de Toni realmente interesante.