PDA

Ver la versión completa : Un altra de cala Rotja.



Raul Sintes
15/09/2013, 18:22
No me'n vaig adonar i estava disparanten JGP i lo únic aprofitable és aquesta doble exposició.

685

Jaume Franch
15/09/2013, 19:29
Bona foto, Raül.
Llàstima lo del no RAW.
Quan dius doble exposició, vols dir que has fusionat dues fotos?

Bep Taltavull
15/09/2013, 20:02
Crec que no t'ha anat del tot malament, jo intentaria contrastar la "terra" del fons.

Veig que li falta nitidesa i sols pesa 104kb, pot ser que l'hagis redimensionada a 1024 i hagis posat el marc després?

Joan A. Gomila
17/09/2013, 07:56
La composició és més que encertada, apart del tema de la nitidesa que comenta en Bep, un pel més de llum a les roques del primer plà no li hauria anat malament (és un gust personal).

Lafebre
17/09/2013, 17:08
Llàstima lo del Jpeg. Per evitar aquests ensurts, jo sempre, sempre, sempre disparo en Raw + Jpeg. Algú pot pensar quelcom diferent, però jo ho recomano.

Raul Sintes
17/09/2013, 18:49
[QUOTE=Jaume Franch;21814]Bona foto, Raül.
Llàstima lo del no RAW.
Quan dius doble exposició, vols dir que has fusionat dues fotos?[/QUOTE


Si em refereixo a dues fotos fusionades

Antoni Cladera
17/09/2013, 20:58
Aishhhhh Raúl!! ai, ai, ai.... bona composició....
Vicenç... jejejej... jo pens totalment contrari a tu!! I dic jo, per a què més pès, més espai si és un problema de dials(rodetes).... disparant en Raw, treus tots els JPG que vulguis amb accions si vols des del Bridge o Lr i no has de fer la feinada de duplicar.... A més és una "conyasso" veure el jpg saturadillo i enfocadot suvora el Raw neutre....., gustos... supòs...., però en aquests cas crido a la lògica tècnica!!!!

salut!!!

Juan Cuadros
18/09/2013, 17:41
Hola Raúl: Ya te lo han dicho prácticamente todo los compañeros y me adhiero a sus comentarios. Respecto al RAW-JPG, estoy de acuerdo con Toni. Un saludo.

Lafebre
18/09/2013, 19:03
Aishhhhh Raúl!! ai, ai, ai.... bona composició....
Vicenç... jejejej... jo pens totalment contrari a tu!! I dic jo, per a què més pès, més espai si és un problema de dials(rodetes).... disparant en Raw, treus tots els JPG que vulguis amb accions si vols des del Bridge o Lr i no has de fer la feinada de duplicar.... A més és una "conyasso" veure el jpg saturadillo i enfocadot suvora el Raw neutre....., gustos... supòs...., però en aquests cas crido a la lògica tècnica!!!!

salut!!!

Ho faig senzillament per seguretat, Toni. Em diràs que soc un exagerat (val, ho accepto), però sempre penso que se'm pot espatllar l'ordinador i no poder editar la foto en el moment que jo vulgui, se'm pot esconyar el programa d'edició i no tenir-lo de nou fins al cap d'uns quants dies, se'm pot... el que vulguis. D'entrada, tinc un jpeg que em pot treure de l'apuro. Per qüestió de pes i espai, no és problema; mai no m'he acabat les targetes de memòria que duc a sobre. Òbviament, a l'ordinador, quan tinc el raw editat, desat i duplicat de seguertat, llenço el jpeg original. Tot és qüestió de mètode. Cadascú el seu, ni més bo ni més dolent, però mètode :)

Manel Almar
18/09/2013, 19:07
Bona imatge Raúl.

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 06:50
Lástima el jpg. Me gusta mucho más la anterior que he visto tuya. La falta de nitidez por esa baja calidad no ayuda.
Composición muy buena Raúl.