PDA

Ver la versión completa : Cala Rotja amb el sol amagat



Jaume Franch
15/09/2013, 21:05
Foto de les primeres de la sessió d'ahir a Cala Rotja.
No he atrevit a pujar-la aquí, en primera instància, perquè diria que no te prou qualitat, però sí que hi ha un fet que ho justifica, petició de'n Bep apart:

El mestre de la cartolina em va ensenyar com es fa. La exposició de 15" em va permetre anar retirant gradualment la cartolina segons les seves indicacions i... voilà, el cel compensat!!!.

689
Nikon D300 - ISO 200 - f20 - 15 seg - Dist.Focal 18mm, enfocant a 4m. Ah! i aquesta vegada la cartolina va ser la funda opaca del iPhone ( !!). :cool:

Bep Taltavull
15/09/2013, 21:20
Jaume, no diguis que aquesta fotografia no te prou qualitat... personalment aquest primer pla m'encanta... entre d'altres coses. A que no es difícil? :very_drunk:

Jaume Franch
15/09/2013, 21:31
Jaume, no diguis que aquesta fotografia no te prou qualitat... personalment aquest primer pla m'encanta... entre d'altres coses. A que no es difícil? :very_drunk:
Potser sóc massa exigent. Gràcies Bep.

Bep Taltavull
16/09/2013, 18:50
Potser sóc massa exigent. Gràcies Bep.

Crec que em de ser exigents amb noltros mateixos per poder avançar, però no tant, perque així ningú penjaria cap foto... :very_drunk:

Lafebre
16/09/2013, 19:43
Jaume, és que com primer he vist l'altra foto... i aquella m'agrada molt...

Joan A. Gomila
17/09/2013, 08:08
Idò a jo m'encanta aquesta més que l'altra Jaume, pens que el primer pla li dona un plus important a aquesta foto. De fet quan vaig veure que la penjaves al fil de la sortida i no aquí ho vaig comentar amb en Bep que em semblava que havia d'anar directament a aquest apartat.
No se on hi veus que no te prou qualitat, Jaume, per jo Fotofindera.

Jaume Franch
17/09/2013, 09:50
Ara m'heu posat en un compromís.
Després de les vostres floretes, ara no puc desmerèixer aquesta foto....
Bé, però, deixeu-me apuntar un detall que no m'agrada : hi veig aberració cromàtica a aquest primer plà, probablement per haver forçat la màscara d'enfocament.

Us agraeixo el vostre comentari.

Carlos Silvestre
17/09/2013, 11:34
Creo que es tu mejor paisaje. Calidad de composición, detalle y todalidad general. Solo una cosita (y ya lamento decírtelo "precisamente a tí")...¿no está algo caída a la derecha la línea del horizonte?

Joan A. Gomila
17/09/2013, 14:08
A mi no me lo parece y si lo está creo que la caída es mínima y prácticamente inapreciable a simple vista. Otra cosa es que el efecto óptico te de esa sensación. ¿Lo has comprobado, Carlos?

Jaume Franch
17/09/2013, 16:17
Creo que es tu mejor paisaje. Calidad de composición, detalle y todalidad general. Solo una cosita (y ya lamento decírtelo "precisamente a tí")...¿no está algo caída a la derecha la línea del horizonte?
Aunque me puede fallar ese control, recuerdo que lo alineé partiendo de la línea del horizonte verdadero y no del falso-horizonte de la izquierda.
Como dice Joan, compruébalo.

Juan Cuadros
18/09/2013, 18:20
Hola Jaume: Como es que no tomas más paisajes....?. Nos estàs privando de fotos magníficas como lo es esta. Además también del grupo "la cartulina negra"..y con cursillo de Bep. Yo no hago nada más que mandarle
indirectas para que me enseñe.....pero el tío no dice ni pío....le tendré que mandar algún regalo a ver si lo ablando. Bromas aparte, como te digo la foto es muy buena con las luces, que en realidad es lo más importante
en este típo de imágenes ( y en casi todas) perfectamente captadas. Me gusta mucho. Enhorabuena.

Manel Almar
18/09/2013, 19:04
Ja ho han dit tot els companys, m´agrada molt com,t'ha quedat. Enhorabona.

Antoni Cladera
18/09/2013, 21:48
bones!
ui jaume.... et posen a prova.....!!
Jo si la veig torta.
Jo tabé veig aberració cromàtica al primer pla i al darrer i al d'enmig...
I què.... m'encanta la compo!!!! m'agrada la foto!

Joan A. Gomila
19/09/2013, 07:22
Pel que comentau de l'aberració cromàtica, em podrieu fer 5 cèntims els entesos? es que jo no acab de veure a que vos referiu...

Jaume Franch
19/09/2013, 08:51
Pel que comentau de l'aberració cromàtica, em podrieu fer 5 cèntims els entesos? es que jo no acab de veure a que vos referiu...
Mira les pedres del primer pla i veuràs el que volem dir. Si no, augmenta un poc la imatge i ho veuràs.

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 07:02
Precioso paisaje, me encanta le primer plano sobretodo, pero ( siempre lo hay) yo también he visto antes la otra foto tuya.
Aun con todo estoy con los que te quieren "obligar" a hacer más paisaje.:p