PDA

Ver la versión completa : Si, jo hi era i és Only Raw.... LO JURO!!!!!!!



Antoni Cladera
17/09/2013, 17:51
No he tocat res, ni a ACR ni a photoshop! nomes he llevat tres taques...

D700
nikor 80-200mm 2,8 a 200mm
f/16
15 segons
filtre ND8 B&W
filtre polaritzador Gold&Blue de Sighray
Cartolina paspartout 135mm

Salut!!

Pd.- Una estona deliciosa!!694

Bep Taltavull
18/09/2013, 15:47
Ja que ningú s'atreveix a ser el primer en opinar sobre la foto d'en Toni... ho faré jo:

Si no fos perque jo també hi era et diria que havies saturat massa els taronges ;) ;) ... molt bona silueta i composició equilibrada per aquest núvol negre de l'esquerra.

Aquest Gold&Blue de Sighray es una passada, pots dir amb quina posició el tenies?

Lafebre
18/09/2013, 19:13
Plas, plas, plas, plas, plas !!!

(crec que no tinc res més a dir)

Antoni Cladera
18/09/2013, 21:42
Aquest Gold&Blue de Sighray es una passada, pots dir amb quina posició el tenies?
Merci pels comentaris...Bep, el tenia saturant(gold) al cel.... en posició blava és massa irreal!!
De fet és un filtre(al llibre de JB Ruiz, se'n xerra) que tot i que és una passada i produeix addicció... s'ha d'anar molt alerta i SEMPRE s'ha de remarca la seva utilització.
No l'he de confondre amb el yellow&blue de Cokin, que tot i que és moltíssim més barat, els efectes són flaquíssims.....

salut!

Joan A. Gomila
19/09/2013, 07:19
Toni, has estat es darrer en penjar una foto de sa sortida però s'espera a valgut la pena.
En quan a sa foto poca cosa es pot dir que no siguin lloances, sobretot si has aconseguit reflexar la llum del moment tal i com ja ha comentat en Bep.
Vol dir que també t'apuntes de tan en tan a s'only raw?
Per cert, crec recordar que en algún fil del fòrum vas dir que portaries a sa sortida una càmera analògica, la vas dur finalment? M'agradaria veure alguna de ses fotos que vas fer amb aquesta càmera.

Antoni Cladera
19/09/2013, 11:39
Per cert, crec recordar que en algún fil del fòrum vas dir que portaries a sa sortida una càmera analògica, la vas dur finalment? M'agradaria veure alguna de ses fotos que vas fer amb aquesta càmera.
Vaig tenir vessa....:p:very_drunk:

Jaume Franch
19/09/2013, 11:52
Una delicia, Toni.

Joan A. Gomila
19/09/2013, 15:14
Vaig tenir vessa....:p:very_drunk:

Bé, et per aquesta vegada et perdonaré sa vessa per que sa foto que has fet és de dalt de tot, que si no....:p

Antoni Cladera
19/09/2013, 20:02
ejem.....ejem...
703

704

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 07:07
Chico, no se que decir....
mmmmm
¡¡¡¡Tremendo.!!!!!
P.D. ¿que es ese trasto que has colgado?. Lo has llevado a reciclar??
:rolleyes::rolleyes: