PDA

Ver la versión completa : Curiosa perspectiva...... i punt de vista diferent....



Antoni Cladera
20/09/2013, 07:12
M'han dit fins i tot que és un fotomuntatge........ ;-(

Nikon D700
500mm
f/5,6
1/350
Polaritzador B&W Kaseman MRC


705

Lafebre
20/09/2013, 19:50
No sé.... està bé, però no és el tipus de foto que estic acostumat a veure teves, Toni.

Per cert, sóc jo o hi ha un suau halo entre el cim de les muntanyes i el cel?. No és un halo molt definit, però és més blanquinós que la resta. No és que espatlli la foto, ni molt menys, però m'agradaria saber a què és degut.

I no és per tocar els nasos, però pot ser que hi hagi una taca del sensor al cel? (quasi a la vertical del centre de la torre)

Antoni Cladera
20/09/2013, 22:39
bon vespre Vicenç!
jajajajajajajaja.... no toques per res els nassos!!! jajajajajajjaa Siiiiii!! hi ha una punyatera taca al sensor... ...ja no hi és!! a la foto si... al sensor, no!!!. Està més net que una patena!! (1 horeta de neteja m'ha costat... )
Halo? no el not... però tal vegada el fet de disparar amb un 500mm i haver-hi calitja... pot provocar aquest deteriorament a la imatge..

No és el meu esTIL..... però pels residents a Menorca els resultarà molt curiosa, ja que la gent no es pensa que des de la carretera del far a Cavalleria es pugui treure aquest pla paisatgístic.......

Bep Taltavull
20/09/2013, 23:32
Certament es un punt de vista diferent, m'hi vaig fixar quan vam fer la sortida de FF l'any passat...

el que pareix impossible, es que el segon pla, els xalets de Pregonda, es vegin tant a prop quan en realitat estan a uns 4 km en línia recta.

Les perspectives que tens amb el 500 son sorprenents. De tota manera era un dia molt clar.

Carlos Silvestre
21/09/2013, 18:07
No es "claderana".:(

Pepe Peñafiel
22/09/2013, 07:16
Supongo la explicación es que es un hilo only menorquines.
No lo pillo pero tampoco me ha parecido Claderiana. Tras el comentario de Toni y Bep le tomo la nota correspondiente que es "hilo lugareño".
Por cierto lo de la mancha en el sensor ¿la quitaste como castigo al verla en la foto?:p

Jaume Franch
22/09/2013, 18:59
No, crec que la rellevància d'aquesta foto no és la foto en sí, evidentment "no claderiana", si no el fet del detall que es veu més enllà de lo habitual en aquesta ubicació, gràcies al 500mm, no Toni?

Antoni Cladera
23/09/2013, 06:48
M'agrada això de si o no Claderià.... jajajajajajaajja

És un exercici simpàtic de distància focal i els seus efectes