PDA

Ver la versión completa : Después de la tormenta



Bep Taltavull
24/09/2013, 16:34
Os traigo una toma de hace unos diez dias, después de una tormenta fuerte que limpió la atmósfera, quedaron esos tonos y colores, favorecidos por esa luz difusa.

Datos exif: ISO 200 f/11 vel. 1/125 focal 200mm peso 293kb

726

Jaume Franch
26/09/2013, 09:37
Preciosa foto i degradat de núvols.
No sé, hi ha quelcom, tal vegada la franja blanca de cel que m'incomoda o em fa perdre l'atenció als altres elements.

Per cert, on està feta la foto?

Carlos Silvestre
26/09/2013, 16:01
Me gusta el cielo Bep ¿tarjeta negra o gris?). El resto, aunque formalmente todo está bien, lo veo poco atractivo.

Joan A. Gomila
26/09/2013, 17:18
Composició de llibre i ben aconseguida l'exposició pel cel tot i tenir un alt contrats que crec l'has resolta força bé.
A la zona inferior de la foto li trobo a faltar una mica de llum.
Si em permets, Bep, contestaré a en Jaume: sa foto és de s'illot que hi ha enmig de sa badia de Fornells i ja de pas....(tu no ho diguis, Bep, que ho saps) pregunta d'exàmen de PER: algú sap la funció dels dos fars que hi ha en aquest illot?

Bep Taltavull
26/09/2013, 21:28
Preciosa foto i degradat de núvols.
No sé, hi ha quelcom, tal vegada la franja blanca de cel que m'incomoda o em fa perdre l'atenció als altres elements.

Per cert, on està feta la foto?

Tens raó Jaume, per jo aquesta franja blanca resulta massa ampla i despista una mica, m'hauria agradat que hi fos present amb menys quantitat... però és el que hi havia.:(

Es l'Illa Sargantana del mig de la badía de Fornells vista des de un lloc alterós.

Bep Taltavull
26/09/2013, 21:30
Me gusta el cielo Bep ¿tarjeta negra o gris?). El resto, aunque formalmente todo está bien, lo veo poco atractivo.

Gracias Carlos, la toma es sin cartulina... a 1/125 todavia no soy tan rápido... la verdad es que es una toma normalilla, pero me cautivó ese momento.:very_drunk:

Bep Taltavull
26/09/2013, 21:34
Composició de llibre i ben aconseguida l'exposició pel cel tot i tenir un alt contrats que crec l'has resolta força bé.
A la zona inferior de la foto li trobo a faltar una mica de llum.
Si em permets, Bep, contestaré a en Jaume: sa foto és de s'illot que hi ha enmig de sa badia de Fornells i ja de pas....(tu no ho diguis, Bep, que ho saps) pregunta d'exàmen de PER: algú sap la funció dels dos fars que hi ha en aquest illot?

Gràcies pel comentari Joan, en quant a la llum, vaig voler ser fel a la realitat...

Ara mateix no recordo lo dels dos fars... :confused:

Lafebre
27/09/2013, 17:38
A mi em passa quelcom similar a en Carlos. Trobo que la foto és molt correcta, està estudiada, ben composta, ben resolta... però no és "la foto". Quantes vegades que jo he experimentat el mateix en pròpia pell !!

Pepe Peñafiel
29/09/2013, 17:19
Fotografía más que correcta técnicamente pero que no tiene ese toque especial a las que nos tienes acostumbrados.

Bep Taltavull
29/09/2013, 18:37
Claro, es lo que pasa cuando uno tiene el listón tan alto, en algún momento tiene que volver a bajar :p :p :p

Puede que inconscientemente lo haya hecho a propósito.

Juan Cuadros
29/09/2013, 19:19
Hola Bep: La imagen es muy correcta como te comentan los compañeros pero también estoy de acuerdo en que parece que no es tuya.......efectivamente nos tienes mal acostumbrados con el listón tan alto.
No bajes para nada....como mínimo a mantenerse....ja ja.

Joan A. Gomila
01/10/2013, 19:06
Bé com que veig que ningú diu res respecte dels dos fars de s'illot, en Bep no s'en recorda per que des de que va vendre s'embarcació i es va dedicar a ses fotos només pensa amb only raws :p i en Juan em sorpren que no ho sàpi (o potser és que no ho vol dir...).
Bé aquest dos fars n'hi ha un de més alt que l'altre per que per a entrar a la badia de Fornells amb vaixell (sobretot els que tenen més calat) s'ha de fer per una franja relativament estreta per tal de no embarrancar. En fer-ho, aquest dos fars han d'estar alineats davant la proa del vaixell i així s'accedeix a l'interior de la badia sense cap tipus de perill. Ala, ja podeu anar a dormir, ja heu aprés una cosa nova. :cool: