Ver la versión completa : Parking "Reserva Biosfera" (nfraroja)
Antoni Cladera
30/09/2013, 17:00
Sense comentaris... :-O
jajajajajja
768
D300ir
50mm 1,4 AIS
F/11
1/30
iso 200
El diafragma tancat respon a la diferència de PC de les òptiques emprades amb filtres infrarojos.
També cal resenyar que aquesta lent presenta un lleu problema de "hot spot" (cercle blanc al centre òptic... no totes les òptiques són vàlides per fotografia infraroja...)
Carlos Silvestre
01/10/2013, 12:54
Pues es la primera infrarroja que veo y que realmente me gusta. Además todo está en su sitio: follaje (con perdón), vehículo y gato. Ah, y lleva mensaje implícito. Muy bien Toni.
Joan A. Gomila
01/10/2013, 19:17
També m'agrada la foto, no és de ses millores fotos que fas amb infrarroig però m'agrada bastant. Es moix molt ben col.locat ell, que sabia que li feies una foto o que?
Jaume, açò també ho consideres dins ses fotos en b/n que tan t'agraden? ;)
No tothom sap veure aquesta foto abans de fer-la. Molt bé, Toni.
Bep Taltavull
03/10/2013, 22:17
Desconec la tècnica de la fotografia infraroja i com funciona.
Es veritat que a vegades n'he vistes i fins i tot alguna m'ha cridat l'atenció...
Aquesta en concret no la se diferenciar d'un B/N... :confused:
Juan Cuadros
05/10/2013, 12:46
Hola Toni: Me ocurre como a Bep. No conozco la técnica y no la puedo enjuiciar. Lo que si aprecio por lo que tengo visto de esta técnica es que su aspecto es más moderado........no se si esto es favorable o no. Quizás tú
nos podrías hacer un comentario un poco más extenso sobre esta imagen y de esta forma nos ayudarías a comprender mejor........(el mensaje si está claro).
Jaume Franch
06/10/2013, 18:31
Joan: No, però reconec que té la seva gràcia.