Ver la versión completa : Boira....
Antoni Cladera
21/10/2013, 23:55
Més enllà del teu nas.... a vegades és el fi....
(la foto és a color.... la boira desatura la realitat.....)
865
salut!
Carlos Silvestre
22/10/2013, 08:06
Aspecto onírico y etéreo. Magnífico trabajo de desaturación natural el de la niebla (¡mejor que ACR y PS!).
Estupendísima foto.
Bep Taltavull
23/10/2013, 16:48
D'acord amb en Carlos, molt bona imatge... quina temperatura de color veim aquí
Fotofindera :very_drunk:... ala!..
Jaume Franch
23/10/2013, 22:25
868
A mi m'és el mateix si la foto és a color o no, si has modificat la temperatura de color, si li has fet algun tractament addicional específic, si.... El que valoro és el resultat i si la foto em transmet quelcom. Molt bona, Toni.
Antoni Cladera
25/10/2013, 09:23
Foto en color
Temperatura de color ajustada a la vista de l'autor ( jeje)
No hi ha ni trampa ni cartró... la boira és un dels meus aliats en aquest art....
... a més si veis el cullerot de la dreta, veureu que el color marró del plomatge s'intueix deins la boira.... solitud....
Joan A. Gomila
25/10/2013, 11:21
Un aire molt oniric. En certa manera, quan l'he vista a primer cop d'ull (ja sé que no ho és) m'ha recordat a una foto infraroja.
Molt bé també el format elegit.
Bep Taltavull
25/10/2013, 11:45
Foto en color
Temperatura de color ajustada a la vista de l'autor ( jeje)
No hi ha ni trampa ni cartró... la boira és un dels meus aliats en aquest art....
... a més si veis el cullerot de la dreta, veureu que el color marró del plomatge s'intueix deins la boira.... solitud....
Només preguntava la temperatura per fer-me'n una ideia, però si no la vols dir ets ben lliure...
Pepe Peñafiel
27/10/2013, 13:28
Una paada de imagen. La reconocería como tuya entre cientos.
Me encanta. La niebla es mi asignatura pendiente. (otra más...)
Raul Sintes
27/10/2013, 20:12
No hi ha cap dubte que per fer fotos així es te que tenir localitzat l'indret per quant surt un matí de boira, apart dels mèrits de l'artista, es clar!!
Molt bona realització.
Antoni Cladera
29/10/2013, 10:28
Només preguntava la temperatura per fer-me'n una ideia, però si no la vols dir ets ben lliure...
Beeep! Que ho dic perquè no m'enrecordava en el moment de pujar la foto.... (no tenia ni Br i Cs...)
El balanç de blanc estava aquesta vegada en AWB... i alleugerat un mica a fred des de ACR....
En temes de boira s'ha d'anar molt alerta.... (indispensable ús de tarja gris (per jo)
salut!
Joan A. Gomila
30/10/2013, 08:29
Bon apunt lo de sa tarja gris.
Bep Taltavull
31/10/2013, 19:13
Gràcies per les observacions Toni, algo em deia que era una temperatura "freda".