PDA

Ver la versión completa : Illa des Coloms i illa Bledes



Raul Sintes
06/11/2013, 17:35
Dissabte passat vaig anar a fer un tram de camí de cavalls que encara no coneixia, vaig sortir de Binimel·là amb sa càmera penjada as coll i vaig arribar fins a cala Calderer.
Crec que és un dels trams més durs ja que des de cala Barril, om comença de pujar i baixar costers en gaire be quatre kilòmetres que si teniu en compta que quant vaig arribar a cala Calderer, vaig tornar arrere.
Sa foto està feta a pols cap a les 11 del matí, lluïa un bon sol, per tant la llum no era la que pertoca ni l'enquadrament es podia millorar donades les circumstàncies, però he volgut pujar sa foto per que vegeu s'illa de Bledes des d'un altre perspectiva.

F/9, ISO 200, vel. 1/100 dist. focal 28 mm, pes 485 k.

915

Bep Taltavull
06/11/2013, 18:09
M'agrada molt aquesta perspectiva i composició.

Felicitats

Jaume Franch
06/11/2013, 23:38
Molt bona, Raül.
Has probat a contrastar un poquet el cel?.

Pepe Peñafiel
07/11/2013, 21:06
Has logrado una buena composición y eso que la roca del primer plano no lo hacía nada fácil.
Muy buena Raúl. DE paso si le haces caso al Boss y aplicas el método Silvestre puede mejorar incluso.

Lafebre
08/11/2013, 12:33
A mi ja m'agrada força tal com està. T'ha quedat molt bé, Raül.

Raul Sintes
09/11/2013, 12:20
Gracias compañeros por vuestros comentarios.
Si os fijáis bien, veréis que la parte derecha del cielo ya está muy contrastado, compararlo con el lado izquierdo que prácticamente no lo he contrastado. Las nubes altas y la hora de la toma, cerca del mediodía, no daban para mucho más.

Carlos Silvestre
10/11/2013, 17:06
Efectivamente es una buena composición y creo también que la foto podría mejorar iluminando más la roca de primer plano si no sale mucho ruido, claro.