Ver la versión completa : Teules Pintades
Jaume Franch
09/11/2013, 14:33
Una de les aportacions que ens va fer el recent viatge a Mallorca, va ser la descoberta ( gràcies als nostres anfitrions) de l'art-tradició-religió... de les TEULES PINTADES
Us deixo una petita mostra i un enllaç on resumeix força be aquest interessant tema.
921
NIkon D300 - 18-200mm - ISO 400 - Flash, sí. - 1/60 - f/4,8 a 82mm. No trípode.
Pepe quedó sorprendido de, en este caso concreto, la utilidad y eficacia del Flash incorporado.
Enlace : http://www.firstmallorca.com/es/fornalutx?newspage=4
Pepe Peñafiel
10/11/2013, 11:08
Que buenos ratos...
Ese flash de tu cámara me tiene "amargao".
Has hecho una buen trabajo de edición Jaume, me da la impresión que ese borde de la canalera recortado sobre el cielo está muy marcado ( parece recortado a bisturí.:p ), fruto de la edición. Buena muestra de las teules pintades.
Carlos Silvestre
10/11/2013, 17:11
Buen detalle el que has sacado a esta cosa tan curiosa. Me gusta.
Raul Sintes
10/11/2013, 18:41
Curiós detall. La llum de la foto està molt ben resolta. ¿Vas emprar el flash cóm semble que diu en Pepe?
Jaume Franch
10/11/2013, 19:03
Pepe: Efectivamente, a línea tan definida del borde de la canal es fruto, como dices, del revelado. Pero no me importa mucho porque el resto ha quedado como queria.
Raül: Sí, tal com ho exposo en les dades EXIF vaig emprar el flash, d'aquí ve el comentari de'n Pepe.
Bep Taltavull
10/11/2013, 20:43
Bon detall Jaume, m'agrada aquesta curiositat.
Entenc que al editar-la has revelat el cel de banda del voladís... i jo pens... si haguéssis mesurat al cel i pujar l'ISO a 800 amb el flash...
hauria fet falta revelar per zones??? s'hauria pogut evitar aquest perfil de la canal??
Son dubtes que tenc