PDA

Ver la versión completa : Champs de Mars

VLafebre
05/08/2012, 21:05
Me esperé algo más de media hora para conseguir esa "hora azul" y que encendieran las luces del parque.
ISO 800
Nikkor 80-200, a 170 mm, f/8
1/2 sec.
Trípode y 1/2 hora de charla.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11833 5&g2_serialNumber=2

imported_admin
05/08/2012, 21:16
Tu tens ales!!!, no ho neguis! ;D
Preciosa. Una qualitat envejable.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6028& g2_serialNumber=2
ah!, la "charla" en francès?

beptaltavull
05/08/2012, 21:22
M'he quedat sense paraules Vicenç. La trobo fantàstica. :o :o :o

En quan a la qualitat de l'equip emprat... que puc dir... bon tàndem.

Tan sols una curiositat... On estaves situat???

LluisSurralles
05/08/2012, 21:44
Un altre foto Lefebriana. M´agrada molt.Tens la virtut de donar personalitat als monuments, retratant-ne tant sols una part.(Recordo les piràmides). Només una petita pega: aquest troç d´autobús de a baix a l´esquerra. Haguessis pogut tallar tot just per sobre.

VLafebre
05/08/2012, 22:37
Jaume,
No, no, la "charla" era en català i amb la meva dona.

Jaume, Bep,
No, tampoc tinc ales. El lloc on estava és ben simple, a la balconada del Trocadero, a dos minuts de la sortida del metro i envoltat de japonesos. En un d'ells, fins i tot li vaig deixar els tres-peus.

LLuis,
Això de l'autocar ja ho havia pensat, però em va semblar que llavors la base de les escultures dels cavalls quedaven massa escapçades i finalment em vaig decidir deixar-la així. Però tens tota la raó amb la teva apreciació.

CarlosSilvestre
06/08/2012, 16:04
Chico, tu serieparisina es buenísima. Esta también... Bueeeno, hay una mosca en uno de los pilares de la torre que desequilibra la imagen ;D ;D ;D

raulsintes
07/08/2012, 11:12
Bravo, très bien réussi :) :)

joangomila
07/08/2012, 15:31
Realment espectacular la nitidesa i també l'efecte obtingut emprant l'estructura de la torre com a marc, una cosa així, dins aquest fòrum, només pod ser idea d'una persona...
Segurament des de la balconada de Trocadero és el millor lloc per a gaudir plenament de la Torre Eiffel.

PepePenafiel
08/08/2012, 17:32
Una delicia, de idea, de realización , de revelado.
Me encanta . Por supuesto fotofindera.
Me encantaría decirte más pero me quedo en el me encanta.
Admirable tu serie de París.