PDA

Ver la versión completa : Maria a tot gas.



Xec Bagur
02/12/2013, 09:55
Aquí teniu sa primera aportació per part meua a aquest foro. També és sa primera vegada que empr s'efecte jill greenberg. Esper que vos agradi es resultat.


1046
Maria a tot gas.

Bep Taltavull
03/12/2013, 20:08
Enhorabona Xec per la teva primera imatge al foro!! Ja veus que aquí miram i tornam a mirar les imatges unes quantes vegades abans d'opinar...

Em consta que aquest efecte que li has donat dur la seva feina, jugant amb les llums i les ombres, t'ha quedat amb un efecte bastant discret però "resulton".

Per gust personal m'agrada veure les pells dels models algo més càlid.

Més, més... :very_drunk:

Xec Bagur
04/12/2013, 18:21
Gràcies pes comentari Bep. Sa veritat és que una volta aplicat s'efecte, es resultat quedava massa saturat pes meu gust i la vaig desaturar. En quant a càlid, amb tant contrast no és fàcil.

Carlos Silvestre
04/12/2013, 20:29
Me gusta el tratamiento de este retrato. Creo que te has trabajado bien el efecto JG. Buen retrato.

Pepe Peñafiel
05/12/2013, 20:42
Pues bienvenido este retrato Xec. Porque no solemos trabajar este tipo de ediciones y es una nueva orientación en el foro. Muy currado si señor.

Lafebre
06/12/2013, 18:43
Xec, confeso la meva ignorància perquè no sabia pas qui era aquesta senyora ni quin era l'efecte en qüestió, així que ho he hagut de preguntar al senyor Google. Està molt be experimentar amb tècniques que ens són noves, així n'aprenem, però no estic segur que aquest tractament sigui el millor per aquest simpàtic i bon retrat.

Enhorabona per la teva primera pujada al foro. Més, més… :)

Joan A. Gomila
13/12/2013, 15:41
M'agrada el resultat, Xec, a jo també m'ha vingut de nou aquest tipus de tractament. Enhorabona.