PDA

Ver la versión completa : Barca amarrada



miquel
02/08/2012, 02:12
Me encantan los reflejos obtenidos de esta barca amarrada en el Port Ciutadella:

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11827 4&g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
02/08/2012, 07:43
Efectivamente los reflejos son llamativos. La barca en sí la veo con luces casi reventadas, sin detalle.

joangomila
02/08/2012, 11:39
Coincideixo amb el que comenta en Carlos, de totes maneres els reflexes de l'aigua estan força bé.

miquel
02/08/2012, 13:49
Efectivamente, Carlos tienes tiene razón en la falta de detalle de la barca y he revisado su procesado

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11830 0&g2_serialNumber=2

imported_admin
02/08/2012, 14:21
Miquel, has esborrat la foto inicial?
Jo no la puc veure.
Si és així, aniria be que la reposessis, així podriem valorar el canvi.

VLafebre
04/08/2012, 16:04
Jaume, jo sí que puc veure la foto inicial.

Sí, ara el detall de la barca ha millorat.

imported_admin
04/08/2012, 17:40
No sé perquè, però a mi em surt això al inici :
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11831 1&g2_serialNumber=2
La segona foto sí que em surt. ??? :(

beptaltavull
04/08/2012, 21:39
Jo tampoc veig la foto inicial del fil ... :-[ :-[ :-[

En quant a la foto, l'he descarregada al PS i l'histograma em diu que tant els blancs com els negres estan passats ... :o :o :o

PepePenafiel
05/08/2012, 00:43
Pues yo tampoco veo la primera imagen y no puedo comparar.
La imagen tiene un alto contraste y realmente es sugerente

VLafebre
05/08/2012, 09:15
Jaume, Bep, Pepe,
Doncs jo segueixo veient la primera foto :o. Houston, tenemos un problema!

Bep, els blancs cremats corresponen als marcs de les portalades de la part superior de la imatge i al blanc del reflexe de la barca, tot just a la part inferior esquerra. Els negres sense detall corresponen als negres del reflexe (en aquest cas no em molesten) i en alguns negres de les portes superiors.

LluisSurralles
05/08/2012, 17:57
Apart del que ja s´ha comentat a aquesta foto hi veig massa barreja d´imatges, massa coses. Si l´objecte principal son els reflexes i la barca, els hi haguessim tingut que donar-li mes protagonisme i despreciar altres imatges que el que fan es emborrachar la foto. Un mestre que vaig tenir fa molts anys sempre deia: "la fotografia es simplicitat, simplicitat i simplicitat. Espero que em perdonis la franquesa. Per cert: jo tampoc he vist la foto inicial.

beptaltavull
05/08/2012, 20:16
Jaume, Bep, Pepe,
Doncs jo segueixo veient la primera foto :o. Houston, tenemos un problema!

Bep, els blancs cremats corresponen als marcs de les portalades de la part superior de la imatge i al blanc del reflexe de la barca, tot just a la part inferior esquerra. Els negres sense detall corresponen als negres del reflexe (en aquest cas no em molesten) i en alguns negres de les portes superiors.

Si Vicenç, a això em referia... alguns blancs i alguns negres.

També em sobren elements, com comenta en Lluis...