PDA

Ver la versión completa : Milky Way and Phoenicids shower



Antoni Cladera
09/12/2013, 20:41
Nit espectacular amb la pluja de les Phoenicids... 90 per hora de ratio.... mmmmm!


1055

Lafebre
11/12/2013, 13:43
En la teva línia habitual de qualitat i espectacularitat. No hi ha cap dubte que és una foto "by Cladera". Senzillament molt bona. Felicitats, Toni.

Carlos Silvestre
11/12/2013, 16:44
Espectacular chaval.¿Puedes pasar Exif?

Antoni Cladera
11/12/2013, 17:12
Gràcies Vicenç...

"Espectacular chaval.¿Puedes pasar Exif?"
Carlos gracias por lo de chaval!! XD


exif:
D700
nikon 14-24 2.8
30"
f/2,8
iso 6400

Raul Sintes
11/12/2013, 17:39
Claderiana, of course!!

Pepe Peñafiel
12/12/2013, 20:23
Totalmente de acuerdo. Claderiana ( sello denominación de origen=calidad).
Una pasada de imagen. (como odio los puñeteros aviones inoportunos)

Jaume Franch
12/12/2013, 20:58
Cómo que aviones!. No se trata de "lágrimas"?
Excel.lent, Toni. Chapeau!.

Bep Taltavull
12/12/2013, 22:54
Molt bona Toni, una nit espectacular!!!
Lo únic que em molesta una mica es la llum del far, i em fa curiositat saber com vas il·luminar el primer pla i la roca del mig... Led Lenser potser?? :confused:

Pepe Peñafiel
13/12/2013, 14:28
Cómo que aviones!. No se trata de "lágrimas"?
Excel.lent, Toni. Chapeau!.

Ni idea que una lágrima tuviese una estela tan enorme en 30".
Mi idea era más parecida a una que capte haciendo nocturnas este verano. Ya la subiré cuando llegue a casa en este hilo para mostrar la estela que digo.
Menuda metida de pata que he tenido.
Sorry

Antoni Cladera
13/12/2013, 15:29
Ni idea que una lágrima tuviese una estela tan enorme en 30".
Mi idea era más parecida a una que capte haciendo nocturnas este verano. Ya la subiré cuando llegue a casa en este hilo para mostrar la estela que digo.
Menuda metida de pata que he tenido.

Pepe.... Són dos "Phoenicids" (meteoros) que caian ese dia a 90 por hora de pico!!!

Joan A. Gomila
13/12/2013, 15:46
Mem com ho dic açò.....a primer cop d'ull li veig una manca de nitidesa a tota la zona de roques. Vull pensar que sa foto ha perdut qualitat en pujar-la. Pots indicar el pes de l'arxiu original, mides i espai de color utilitzat, Toni?

Es cel molt ben aconseguit.

Antoni Cladera
13/12/2013, 22:25
Mem com ho dic açò.....a primer cop d'ull li veig una manca de nitidesa a tota la zona de roques. Vull pensar que sa foto ha perdut qualitat en pujar-la. Pots indicar el pes de l'arxiu original, mides i espai de color utilitzat, Toni?

Es cel molt ben aconseguit.
Bon vespre....
Joan Antoni.... jo me miraria es contrast del teu monitor.... :very_drunk:
Mira aqui mateix i comprova.... jo no hi veig cap tipus de falta de nitidesa....
A més, (i de molt bon rotllo...) començ a estar fart que aquest foro es discuteixi més de tècnica que de la pròpia imatge en si.... del seu missatge, de la seva relació.....
Agraïria un canvi de xip..... (i no va per tu.....!!)

http://500px.com/photo/54725074

Joan A. Gomila
14/12/2013, 01:21
Toni, no estic discutint sa tecnica d sa foto nomes intentant averriguar si pot haver perdut qualitat en pujar-la x aço et demanava es pes i dimensions d s'arxiu.
Apart d'aço, essent un apartat d critica fotografica, des de sempre hi ha hagut en tots es fils comentaris tan d tipus tecnic com d tipus estetic. A jo no em molesten els comentaris en cap dels dos sentits. I com pots imaginar, en cap moment pretenia ofendre ni ferir sensibilitats amb es meu comentari. Segurament deu ser tot culpa d'es meu monitor. Ho sento.

Antoni Cladera
14/12/2013, 17:37
:p

Pepe Peñafiel
15/12/2013, 16:14
Lo siento por tardar tanto. Pero las juergas navideñas no me dejan parar.
Con el permiso del autor de este hilo y dejando aparte tecnicidades y demás calidades de imagen obvias subo esta imagen solo para enseñar lo que pensaba era la estela habitual ( poco mas o poco menos) de los meteo.
Un abrazote chavales y nuevamente disculpas por mi incultura estelar.:p
1061

Antoni Cladera
15/12/2013, 22:31
Bien Pepe,

dependerá del tipo de cuerpo luminoso....su velocidad y intensidad...
;-)
y Gracias guapo!

Jaume Franch
16/12/2013, 00:22
Bon vespre....
Joan Antoni.... jo me miraria es contrast del teu monitor.... :very_drunk:
Mira aqui mateix i comprova.... jo no hi veig cap tipus de falta de nitidesa....
A més, (i de molt bon rotllo...) començ a estar fart que aquest foro es discuteixi més de tècnica que de la pròpia imatge en si.... del seu missatge, de la seva relació.....
Agraïria un canvi de xip..... (i no va per tu.....!!)

http://500px.com/photo/54725074

Abans de fer-te un comentari, fes el favor de dir-nos quin pes té la imatge que has pujat a aquest post.

Antoni Cladera
16/12/2013, 09:00
Abans de fer-te un comentari, fes el favor de dir-nos quin pes té la imatge que has pujat a aquest post

499Kb

Jaume Franch
16/12/2013, 20:56
Hauries de revisar, doncs, com et deia en Joan A., el procediment adequat per pujar una foto a aquest fòrum.
El VBulletin ha trobat una incorrecció per excés i l'ha comprimit. I això significa pèrdua de qualitat.
Per tant, crec que en Joan A. tenia raó en la seva observació. Em sap greu que s'hagi disculpat davant la teva "resposta".

Lamento que estiguis fart de coses que passen a aquest fòrum. Em sabria molt de greu que això t'empenyés a deixar de participar-hi.

Antoni Cladera
17/12/2013, 14:49
Hauries de revisar, doncs, com et deia en Joan A., el procediment adequat per pujar una foto a aquest fòrum.
El VBulletin ha trobat una incorrecció per excés i l'ha comprimit. I això significa pèrdua de qualitat.
Per tant, crec que en Joan A. tenia raó en la seva observació. Em sap greu que s'hagi disculpat davant la teva "resposta".

Lamento que estiguis fart de coses que passen a aquest fòrum. Em sabria molt de greu que això t'empenyés a deixar de participar-hi.

Jaume, amic meu... O restringim les mides de pujada (que "L'V-bulletin" no ens deixi pujar una imatge) o s'ha de fer cosa amb aquest problema....
I no m'arrrepentesc de la meva resposta sense ".." perquè en Joan A. ja sap que no vaig a "ferir".. amb "..."

Molts són ja els cops que he pensat en deixar de pujar fotos...i et/vos diré el motiu: Estam perdent el temps en coses massa "útils" (ho agafes Manel?) ;-) Coses que són banals en el nostre món... Coses que el qui vulgui un anàlisi tècnic i exhautiu de la seva imatge, que demani una secció tipus "La Pulidora" de Fotonatura...

Anem a fer fotos "inútils", aquelles que ens motiven a ser cada dia més amants de la fotografia.... i mem si som capaços a parlar de sensacions, amb llenguatge crític, que no científic..(ja trobarem seccions per aquests temes)...
Una foto per comentar es mereix més que simples (i a la vegada) complexes tecnicismes.....

Una abraçada a tots!!!!!!!

Jaume Franch
17/12/2013, 16:49
Em sap greu no poder fer un mutis, per que em crec en l'obligació d'expressar la meva opinió davant els teus arguments al fòrum.

No comparteixo la teva filosofia.

Per altre banda, No n'hi ha prou amb pensar que tens raó, cal respectar la opinió dels demés. Dius que no, però fereixes.
Llàstima que els demés callin.

Antoni Cladera
17/12/2013, 17:20
Ni vull que la comparteixis!!!!!
;-)

Carlos Silvestre
17/12/2013, 18:29
Esto es como cuando una pareja se divorcia: cada cuál tiene sus razones. Ciñéndome al tema que nos ocupa aquí, la fotografía, encontramos dos posturas que no me parecen contrapuestas salvo llevadas a sus extremos: la técnica y la expresividad de las fotos. Una foto nos puede transmitir sensaciones poderosas aunque tenga fallos técnicos ...pero seguramente si no los tiene es posible que "transmita más". Joder Toni, tú mismo nos has estado criticando los fallos técnicos de nuestras fotos y tanto en este como en otros sentidos has sido -eres- nuestro faro. Anda que no he aprendido cosas gracias a lo que otros compañeros han visto y a mi me pasaron desapercibidas. Mira la foto de tu avatar: ese abejaruco es un compendio de virtudes técnicas, coño... composición, color, detalle, fondo...y momento captado también. Ayúdanos a dar una vuelta de tuerca para valorar otros aspectos fotográficos.
En cuanto a las referencia a las menudencias inútiles que nos quitan tiempo... (si te he traducido más o menos bien) hay tantas!!! Tal y como está el patio hoy en día casi todo resultaría pueril e "inútil"...empezando por la fotografía y todas las artes que, al fin y al cabo, no pagan nuestras hipotecas ni nos dan de comer. Pero ¡qué narices! algún refugio hemos de encontrar para distraernos. Yo me sigo tomando la actividad fotográfica como un ameno pasatiempo y el entrar en este foro, ver vuestras fotos, colgar las mías, leer los comentarios, etc... un aspecto más de esa afición. A veces apetece más a veces menos, por supuesto. Allá cada uno con sus deseos de colgar o no fotos, aquí "el marco Costitucional" nos permite largarnos...
Y para finalizar el tostonazo: ¡¡¡HAYA PAZ Y FELIZ NAVIDAD A TODOS!!!

Pepe Peñafiel
18/12/2013, 21:09
Creo que el comentario de Carlos es lo suficientemente amplio y claro. Estoy de acuerdo.
Si alguien quiere saber mi opinión desde siempre ha habido todo tipo de críticas en este foro. Gracias a ellas he ido progresando aunque en mi caso no fuese muy difícil porque estaba empezando.
Tus comentarios técnicos , Toni, me han ido de coña.
Seguramente estás en le punto o momento en el que la técnica la tienes en el nivel suficiente como para despreocuparte de ella y preocuparte de otras cosas.
Lo que quieres contar.
Revelarte contra el "imperio digital". Eso es algo muy atractivo, me gusta leer tus comentarios en ese sentido porque hablas de otras cosas.
Pero no se distinguir si me gustan más o menos que los de Joan Toni en este sentido. Joan lleva una loable cruzada para conseguir que al subir una foto no perdamos calidad.
Y ahora, entra el VBulletin, pero es cierto que tengo una incertidumbre últimamente porque Vicenç que es tremendamente cuidadoso en su trabajo tiene unas últimas subidas de imágenes que a duras penas pasan de 100 Kb y no lo entiendo.
Por tanto, creo que todos hablamos el mismo idioma con distintas interpretaciones y quizá tu intensidad, queridísimo Toni, nuble las verdaderas intenciones que te mueven en los comentarios
Estoy segurísimo de ello. Soy una persona colérica ( esto no es lo mismo , ya lo sé) y no se como me las arreglo que siempre que me enfado lo hago con quien no toca en le momento que no toca. Vamos que no se enfadarme.
Bueno quizá tu intensidad, tu enamoramiento por este mundo forero haga que no se traduzca tu intención en algún comentario determinado.
Saludos y abrazos a todos.

Bep Taltavull
18/12/2013, 22:21
No em sembla gaire adequat que posem les opinions a sobre d’un fil de “fotos a comentar”, potser es podrien moure...
Ja fa un parell de dies que volia escriure la meva opinió al respecte, ja que en Jaume sembla interessat en conèixer el que pensam... he estat liadíssim i no havia tingut temps fins avui.
Des de el primer dia que vaig ingressar en aquest petit gran foro, vaig esser del tot conscient de que podia rebre crítiques (constructives) per part de la resta de components i açò és el que més em va motivar a participar-hi, està clar que, amb el temps també m’he vist capaç de poder fer el mateix, a vegades no es tracte de emetre grans dissertacions sobre una fotografia, si no senzillament, donar la nostra opinió, punt de vista o parer sobre una imatge en qualsevol dels seus aspectes, que pot transmetre més o menys i pot tenir més o menys qualitat.
En un lloc com aquest ningú se’n lliure de ser “criticat” per una imatge, ningú, i ho em de saber encaixar el millor que poguem, encara que a vegades costa i se’ns fa difícil.
La persona humana en general i per tant nosaltres mateixos esteim aprenent constantment, no ens aturam mai d’adquirir nous coneixements i mai podem pensar que ja ho sabem tot, si no estem abocats al fracàs. Tampoc podem exigir als demés actituts que un mateix no acompleix per ser un poc coherents amb noltros mateixos.
Toni, en primer lloc et vull donar les gràcies, perquè a vegades, amb els teus comentaris, ens esperones i ens fas veure les coses d’una altre manera o ens fas adonar de que em d’investigar altres camins...que em d’intentar ser més creatius, que em d’intentar fer algo nou...
Per altre banda, vas acabar la resposta a n’en Joan A. dient:
“A més, (i de molt bon rotllo...) començ a estar fart que aquest foro es discuteixi més de tècnica que de la pròpia imatge en si.... del seu missatge, de la seva relació.....
Agraïria un canvi de xip..... (i no va per tu.....!!)”
A aquest foro hi participam pocs, si aquest comentari no va per en Joan A. qualsevol de la resta es pot donar per al·ludit... I sí Toni, la foto no es veu nítida perquè la vas pujar massa pesada i es va recomprimir, és així vulguis o no vulguis...
No era la meva intenció enrotllar-me tant, però a vegades es fa difícil expresar el que sentim.
BON NADAL A TOTS!!! 1066