PDA

Ver la versión completa : Nocturna



Raul Sintes
22/12/2013, 17:06
Fa temps que en roda pel cap anar a fer fotografies urbanes nocturnes i el dissabte passat de matinada, vaig tenir l'oportunitat.
Aquí vos en deixo una en blanc i negra.

1079

Jaume Franch
22/12/2013, 23:12
Uy, si es en B/N hauré de recalibrar el meu monitor, em sembla veure-hi una discreta tonalitat magenta. No es broma.

Lafebre
23/12/2013, 18:38
Raül, jo també li veig una certa tonalitat magenta/asalmonada, més perceptible a les zones més clares de la foto. Ho has fet volent?

Raul Sintes
23/12/2013, 20:45
Efectivament la tonalitat magenta que li veis, ho he fet expressament, volent-li donar al blanc una mica de calidesa. Pot ser m'he passat un poc, però la idea era saber la vostra opinió.
En tot cas, també vos la deixo en BN.

1081

Lafebre
24/12/2013, 11:05
Val Raül, ara veig la teva intenció. La idea és bona. Jo també crec que a moltes fotos de blanc i negre els hi va bé una tonalitat càlida, però potser la tonalitat que li has donat tu no sigui -al meu parer- la que li vagi millor. No sé com ho has fet, però hi ha gent que utilitza un d'aquests dos mètodes:

a) - nueva capa de ajuste de filtro de fotografia / filtro caliente (85) / Densidad 25 % (de fet, és deixar-lo tal com surt per defecte, però pots anar ajustant la densitat al teu gust)

b) - nueva capa de ajuste de equilibrio de color / cian +5, magenta 0, amarillo -15

Els dos donen tons diferents, ara es tracta que triïs el que més t'agradi. No obstant, segur que els que dominen el Photoshop et podran suggerir moltes més possibilitats. Totalitat a banda, la foto molt bé, Raül.

Bep Taltavull
29/12/2013, 20:19
Molt ben resolt el contrast de les lums, crec que la primera versió és més creativa per aquest filtre que hi havies posat.

Raul Sintes
30/12/2013, 16:44
Val Raül, ara veig la teva intenció. La idea és bona. Jo també crec que a moltes fotos de blanc i negre els hi va bé una tonalitat càlida, però potser la tonalitat que li has donat tu no sigui -al meu parer- la que li vagi millor. No sé com ho has fet, però hi ha gent que utilitza un d'aquests dos mètodes:

a) - nueva capa de ajuste de filtro de fotografia / filtro caliente (85) / Densidad 25 % (de fet, és deixar-lo tal com surt per defecte, però pots anar ajustant la densitat al teu gust)

b) - nueva capa de ajuste de equilibrio de color / cian +5, magenta 0, amarillo -15

Els dos donen tons diferents, ara es tracta que triïs el que més t'agradi. No obstant, segur que els que dominen el Photoshop et podran suggerir moltes més possibilitats. Totalitat a banda, la foto molt bé, Raül.

Gràcies Vicents, en aquest cas, vaig jugar amb una màsquera de “correcció selectiva”. Però ja ho he assatjat amb ses teves sugerencies i és perfecta.

Pepe Peñafiel
09/01/2014, 19:36
No es fácil conseguir una nocturna urbana sin gente salvo que sea a horas intempestivas.
Estoy con Bep , es más artística la primera versión