PDA

Ver la versión completa : Kirksay i Rud



Lluis Surralles
29/12/2013, 00:16
Ahir vaig cobrir el partit contra el Madrid. Vam perdre pero podem estar orgullosos de aquests nois de la Penya que, malgrat la inferioritat, s´hi van deixar la pell. Com que ara rinc dos ajudants vaig poder tirar només fotos zenitals ó amb el 300. Espero que us agradi mes que la darrera que he penjat.1109

Jaume Franch
29/12/2013, 17:20
Impecable , Lluís.
Penso que, si tens ajudants, podràs dedicar-te a experimentar i gaudir de aquesta especialitat fotogràfica, no?
Celebro molt, precisament per que et costa, que tornis a pujar fotos aquí, entre nosaltres.

Bep Taltavull
29/12/2013, 20:42
Un gustàs veure les teves fotos de nou, no sempre podem mantenir el ritme de participació al foro, per uns motius o altres, però sabem que hi ets.

La foto m'encanta pel seu dinamisme i perspectiva.

Lafebre
29/12/2013, 20:50
Ja saps com m'agraden aquest tipus de fotos, però en aquest cas no és només el tipus, sinó també la composició així com la força que transmet i el moment. L'edició la trobo impecable. Magnífica, LLuís. Per cert, per què no la puges més gran?

Pepe Peñafiel
09/01/2014, 19:34
Preciosa, me encaran estas imágenes cenitales que nos regalas. Pura lucha, puro dinamismo
Preciosa.
Felicidades Lluis celebro muchísimo "verte" por este foro.

Joan A. Gomila
10/01/2014, 12:17
Se m'havia passat comentar aquesta foto. Com ja t'han dit és un gust veure't de nou per aquest fòrum i molt més si és per compartir amb tots noltros fotos tan espectaculars com aquesta.
Destacar que el retall que has fet em sembla perfecte per aconseguir una composició perfecta.

Carlos Silvestre
10/01/2014, 13:18
Hombre, qué bien volver a disfrutar tus fotos baloncestísticas. Esta en la línea dinámica de siempre. Estupenda.