PDA

Ver la versión completa : Rally 2013



Bep Taltavull
30/12/2013, 23:16
Darrerament no he tingut massa temps per penjar fotografies... vos en porto una de l'últim rally de Menorca, en unes condicions algo extremes...

Estava situat a dalt una paret seca, amb la càmera i el 80-200 en una ma i a l'altre un filtre degradat de 2'5 passos per no cremar el cel.

Volia màxima "nitidesa", pel que vaig posar un f/8 i a conseqüència d'això vaig haver de pujar l'ISO fins a 800 per tenir una velocitat mínima de 1/800.

La focal va resultar ser de 185mm, però la foto porta un retall del 75%... tot i això pens que el resultat es "aceptable"... Que opinau vosaltres??

1125

Roberto Mauro
30/12/2013, 23:45
Hola, personalmente me gusta y mas después de lo que comentas en que condiciones la sacaste.

Jaume Franch
31/12/2013, 00:32
Cercaves nitidesa i , caram, la has ben aconseguit.
No se'm hagués ocorregut posar un filtre de degradat i, menys encara, aguantar-lo amb la ma.
Foto xula!.
En tens mes?

Lafebre
01/01/2014, 20:23
Aquest tipus de fotos comporta -com bé hauràs pogut comprovar- moltes dificultats degut a que les accions passen d'una manera molt ràpida i, no pots "controlar" l'entorn i, a més, no pots estar on voldries. I, malgrat tot, has aconseguit el que tu dius com un resultat "acceptable". Jo diria que fins i tot supera la qualificació d'"acceptable". Et felicito per la tècnica emprada per disparar. Malgrat el retall que comentes, i posats a fer, jo encara la retallaria una mica més per la part del cel.

Bep Taltavull
02/01/2014, 16:12
Gràcies pels comentaris, caram!!! si que és difícil aquest tipus de fotografies... pel meu equip m'hauria d'haver apropat més a l'escena,

però anava acompanyat de la meva filla menor i tampoc era qüestió d'arriscar-se massa.

Com més a prop, necessitava un punt de vista més baix perque no quedés massa picat...

Jaume, en tenc més, però tan sols canvia el model de cotxe, ja que no et deixen moure fins que no acaba la carrera... és molt monòton... si no hi ha alguna pinya... Eh, Toni... :rolleyes:

Joan A. Gomila
02/01/2014, 16:14
Crec que has aconseguit captar molt bé el moment.
El nivell tècnic a l'hora de fer la foto (filtre, diafragma tancat per major nitidesa compensant amb ISO per tenir bona velocitat) em sembla excel.lent cosa que es nota amb la foto que has aconseguit.
Estic d'acord amb es consell d'en Vicenç en quan al retall del cel.
Els que estam acostumats a fer fotos per Sant Joan sabem molt bé el que ha apuntat en Vicenç en quan a la dificultat de les fotos on les accions son molt ràpides. Tot i esser conscient d'aquesta dificultat, m'hauria agradat veure la foto feta un moment abans quan el cotxe tenia el morro just damunt el canvi de rasant ja que estaria inclinat cap amunt i potser donaria més sensació d'alçada en el "vol" de les rodes.
Tot i haver-hi una llum una mica dura per l'hora crec que ho has solucionat força bé amb l'ús del filtre degradat.

Pepe Peñafiel
09/01/2014, 19:42
Bep es impresionante que hicieses esta foto de la manera que comentas. Lo primero que me ha saltado al ver la imagen ha sido . Increíble nitidez y lástima que el ángulo de visión no sea un poco más bajo.
Muy buen resultado,

Bep Taltavull
12/01/2014, 21:11
Bep es impresionante que hicieses esta foto de la manera que comentas. Lo primero que me ha saltado al ver la imagen ha sido . Increíble nitidez y lástima que el ángulo de visión no sea un poco más bajo.
Muy buen resultado,

Gracias Pepe, la máscara de enfoque también hace su trabajo... :very_drunk:

Carlos Silvestre
13/01/2014, 09:03
Tu preocupación por la nitidez ya te la han comentado favorablemente. Hay que valorar también el haber sabido buscar un lugar en el que los coches iban a dar ese salto en el aire.
Foto bien buscada y bien resuelta.

Antoni Cladera
14/01/2014, 12:50
Bona Bep!!

Jaume, en tenc més, però tan sols canvia el model de cotxe, ja que no et deixen moure fins que no acaba la carrera... és molt monòton... si no hi ha alguna pinya... Eh, Toni... :rolleyes:
D'aquesta pinya en tindreu notícies prest..... mmmmmm "$$$$$"

Bep Taltavull
17/01/2014, 11:31
Bona Bep!!

D'aquesta pinya en tindreu notícies prest..... mmmmmm "$$$$$"

Felicitats Toni pel premi, supòs que la pots penjar aquí, no? :very_drunk:

http://menorca.info/menorca/local/editorial-menorca-entrega-premios-protagonistas.html