PDA

Ver la versión completa : Favaritx



raulsintes
21/07/2012, 09:33
He recuperat una fotografia de Favàritx que vaig fer fa dos anys, està feta en JPGE.
L'he penjada per que crec que dona una visió diferent d'aquest far tant fotografiat d'aquesta illa.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11809 7&g2_serialNumber=1

Fabricante* SONY* Modelo* DSLR-A300*
Valor de Apertura* f/9* Espacio de Color* sRGB*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Program*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 28 mm*
ISO* 100* Velocidad de Obturador* 1/400 sec*
Fecha/Hora* lun 31 ene 2011 00:20:36 CET* IPTC: Leyenda* SONY DSC*
Alto de la Imagen EXIF* 1024 pixels* Software* Adobe Photoshop CS5 Windows*

joangomila
21/07/2012, 13:35
Raul, sa foto m'agrada molt.
Primer de tot sa diagonal del camí que dirigeix sa mirada de s'espectador des de la gent fins al far.
Els núvols molt espectaculars.
Les figures humanes amb la seva posició ajuden a equilibrar la foto i milloren la composició general de la imatge.
Un parell de coses a millorar:
1.- La primera figura humana de l'esquerra hauria quedat millor si la veiessin complerta sense retallar-li les cames.
2.- Una lleugera desaturació selectiva del cel per davallar la tonalitat blava que té li donarien un aspecte més espectacular als núvols.
3.- A l'edifici del far, se li podria millorar una mica la llum i el contrast.
En qualsevol cas, aquests consells obeeixen més a gustos personals que no a una altra cosa i sempre ha de prevaler el gust personal de l'autor.
Per jo, fotofindera!!!

raulsintes
22/07/2012, 10:41
Hola Joan
He fet el què m'has dit: a l'edifici li he donat més llum i contrast i he de-saturat el blau del cel una mica. Al peus de la primera figura no hi puc fer res ja que en va quedar retallada una mica.
A jo també m'agrada més així.
Gràcies pels consells.


https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11810 6&g2_serialNumber=1

beptaltavull
22/07/2012, 17:21
Bona imatge Raul, comparteixo les opinions d'en Joan Antoni, i veig que ha millorat força.

Potser una mica més de canya al núvol???

VLafebre
23/07/2012, 11:07
Raul, com molt bé dius, aquest déu ser un dels indrets, -sinó el que més- fotografiat de Menorca. Però lo important no és la quantitat de vegades que s'ha fotografiat ni les centenars d'imatges que hem vist d'un lloc en concret, sinó la visió que en té l'autor. I, certament, aquesta és una visió poc convencional. La composició, -amb els personatges a l'esquerra- i el camí cap el far, fan que la mirada es dirigeixi cap el motiu de la foto. Sens dubte, la segona versió (seguint els consells d'en Joan) ha millorat tècnicament respecte la primera.

joansotil
23/07/2012, 18:39
m´agrada molt aquet núvol que puje i ets al.lots corrent per es camí, molt be Raul.

CarlosSilvestre
24/07/2012, 15:28
Me gusta mucho la composición y el punto de vista. Se puede mejorar el contraste y luminosidad de algunas zonas pero en conjunto es la mejor foto que a mi juicio has colgado aquí.

raulsintes
24/07/2012, 18:01
Entre en Bep que em diu que li doni més canya al núvol i en Carlos que diu que encara la puc millorar, he fet un nou intent per veure cóm en sortia* *i açò és el resultat. Gràcies per la vostra ajuda. :)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11814 5&g2_serialNumber=1

beptaltavull
24/07/2012, 20:53
Molt bé Raul :D :D :D Ara si que té volum aquest núvol :o :o :o
Personalment m'agrada molt més així ;) ;) ;)

PepePenafiel
05/08/2012, 00:31
Buena imagen Raul