PDA

Ver la versión completa : Duelo en las alturas



Lluis Surralles
23/01/2014, 22:52
Foto correspondiente al partido contra el Cajasol de Sevilla, que perdimos y nos ha cortado el paso a la Copa. El jugador verdinegro es el menorquin Alex Suarez1232

Carlos Silvestre
24/01/2014, 11:08
Preciosa estética Lluis con esa curva que forma la prolongación del brazo derecho del atacante y el izquierdo del defensor.

Joan A. Gomila
24/01/2014, 15:23
Yo también me había fijado en esa linea imaginaria que forman ambos brazos. Creo que es lo que más me gusta de la imagen. La composición también me parece muy acertada.

Por contra, el hecho de que los jugadores tengan las piernas recortadas y también por la perspectiva de la toma, a mi entender, no permite apreciar la altura real donde transcurre la acción.

Lluis Surralles
24/01/2014, 18:56
Precisament he tallat els peus per reforçar aquesta linea de la que parleu. La foto està tirada des-de el balcó circundant del sostre del Palau Olimpic amb un 300 mm. + duplicador 1,6 i la imatge sencera feia que els jugadors quedaven massa petits i perdia la gràcia de la composició dinàmica. Per aixo vaig sacrificar els peus

Joan A. Gomila
25/01/2014, 08:46
Gracies per s'explicacio, Lluis.

Lafebre
25/01/2014, 17:26
Coincideixo amb tots vosaltres amb lo de l'estètica de la foto i també coincideixo amb tu, LLuis, amb lo de talar els peus. Posats a fer, i com que no vindrà d'aquí, crec que la imatge quedaria més neta si tallessis aquesta mica de parquet clar que hi surt a la part inferior.

La imatge m'agrada molt perquè sorprèn aquesta perspectiva tan poc habitual d'un partit de bàsquet. Trobo que és de destacar la qualitat de la imatge tot i fent servir un convertidor de x1,6. Aquest 300 mm amb el que has fet la foto, és el mateix Canon que tens en venda? Llàstima que en això, jo sigui de l'altre "equip" :)

Una petita pega a la foto, Lluis. La veig amb certa dominant vermella...

Lluis Surralles
25/01/2014, 19:50
Potser tns raó en lo tallar per baix, Vicens. Ho probaré. L´objectiu 300mm, f 2,8 certament es el que vaig posar a la venda el passat Setembre. El que passa es que com que no va interessar a ningú, l´he anat fent servir i ara ja no em ve de gust despendrem´en. L´altre dia vaig parlar amb en Roberto Mauro, que l´hi enteressava, i , de moment m´el quedo jo. Ademés que, exteriorment,, té molt mal aspecte, ara bé, com a qualitat, es una joia.

Jaume Franch
25/01/2014, 22:04
Molt bé Lluis. Nop tinc res a afegir del que t'han comentat els companys.
Bon treball.

Bep Taltavull
25/01/2014, 22:20
Arribo una mica tard a comentar aquesta imatge...

Coincideixo amb els companys en la bona composició general i també amb en Vicenç que suggereix el retall per baix.

PD: No sabia que tinguéssiu un jugador de Menorca... :)

Lluis Surralles
25/01/2014, 22:55
Darrerament estsan sortint molt bons jugadors a Menorca. El mes bó d´avui dia, evidentment, es en Sergi Llull. Aquest es l´Alex Suarez. Tot i que els pares son gallecs, viuen a Mahó ón el va nèixer pero de molt jove va venir a Badalona, per acabar-se de formar. Medeix 2,07 i sembla que té molt futur.

Pepe Peñafiel
26/01/2014, 19:23
Que imagen tan bonita. Tremenda calidad Lluis. Lo del parquet tenéis razón pero tendría que ser a nivel del pantalón del jugador del joventut porque sino queda justo a nivel de la rodilla

Jaume Franch
26/01/2014, 19:52
Y, Porqué no clonar?

Lluis Surralles
26/01/2014, 21:16
Po zi. Me parece la solución mas pràctica. De todas maneras a mi no me molesta tanto como a vosotros. "Que me quedi com estic"