PDA

Ver la versión completa : Cascada marina

Bep Taltavull
25/01/2014, 22:30
Hola companys, vos porto una fotografia presa aquesta mateixa tarda en companyia d'en Manel Almar.

Després de recórrer mitja platja buscant un enquadrament que em satisfés, he trobat aquest... amb el vadeador calat, a dins l'aigua amb el trespeus i aigua fins els genolls...

Filtre polaritzador+degradat de 2'5 passos, velocitat 1/10s, diafragma f/4'5, ISO 200, focal 29mm

1236

Carlos Silvestre
26/01/2014, 16:02
Me gusta tu concienzuda manera de trabajar buscando siempre la ubicación más interesante, con paciencia de cazador de mariposas. Y de nuevo has pillado un punto de vista magnífico y, cómo no, lo has desarrollado estupendamente. ¡Chapeau de nuevo!

Lafebre
26/01/2014, 18:23
Perquè després diguin que la feina d'un fotògraf és només prémer un botó i prou!. Ha!!!!. L'esforç ha tingut la seva merescuda recompensa. Magnífica Bep. Felicitats.

Raul Sintes
26/01/2014, 19:22
La foto bien vale el remojón. Molt bona Bep.

Pepe Peñafiel
26/01/2014, 19:40
Impecable. Me gusta mucho pero déjame que nombre esa exquisita composición que has montado por encima del resto .

Jaume Franch
26/01/2014, 19:56
Excel.lent, Bep. ja t`ho han dit tot els companys i m'hi sumo.
Com va el refredat? :cool:
1238

Manel Almar
27/01/2014, 13:30
Bona feina i una acurada composició. Una molt bona imatge Bep.:cool:

Bep Taltavull
27/01/2014, 17:15
Gràcies companys pels vostres comentaris, estic content que vos agradi. Tot en aquesta vida es millorable, però n'estic satisfet...

En Benito Ruiz ens va ensenyar que si "la foto" era a un lloc i situació determinats, era allà on haviem d'anar...

Juan Cuadros
02/02/2014, 13:27
Hola Bep: La imagen me gusta mucho….me parece una buena composición. Quizás siendo un poco "tiquismiquis" (Esta palabreja no se incluso si se
escribe así..jaja) Que te parece si no te hubieras acercado tanto y sacado el arco de espuma del primer plano completo y quizás un poquito
más de cielo???. Igual no resultaría tan agradable pero……. Como siempre es solo una opinión. El artista manda.

Bep Taltavull
04/02/2014, 21:39
Hola Bep: La imagen me gusta mucho….me parece una buena composición. Quizás siendo un poco "tiquismiquis" (Esta palabreja no se incluso si se
escribe así..jaja) Que te parece si no te hubieras acercado tanto y sacado el arco de espuma del primer plano completo y quizás un poquito
más de cielo???. Igual no resultaría tan agradable pero……. Como siempre es solo una opinión. El artista manda.

Gracias por tu aporte Juan, tengo otras en que se ve entero, pero con otras deficiencias, cuando estuve posicionado y con el zoom encuadrado

solo rezaba para que la ola que llegaba no llegara muy alta y me remojara todo el equipo, por eso dependia de la fuerza con que llegaba la ola.

Antoni Cladera
05/02/2014, 17:00
Bona imatge i localització.... els mitjans justifiquen en aquest cas, en part, el fi..... una bona i estètica foto