PDA

Ver la versión completa : Black & white



Raul Sintes
06/02/2014, 19:35
El passat dissabte van fer una tertúlia fotogràfica a revel'art en format de "petit comité" amb un fotògraf de Sant Lluis que s'ha especializat en fotografia en B&N.
Aquest diumenge vaig intentar aplicar els seus criteries, entre el quals, "quant vols fer fotografies en blanc i negre, has de pensar en blanc i negre", et voilà, açò és el resultat de la primera experiència.

1280

Francisco Aviles
06/02/2014, 23:50
Molt bé Raul
Veo una manchitas negras abajo a la derecha del arbol, no sé si es a proposito o es un despiste
Saludos

Jaume Franch
06/02/2014, 23:51
De acuerdo con Xiscu

Carlos Silvestre
07/02/2014, 12:39
Esta es sin duda BLANCO y NEGRO. A paseo los grises!!! Tiene interés pero lo veo más como un ejercicio para ilustraciones.

Lafebre
07/02/2014, 17:14
Estic totalment d'acord amb aquest fotògraf de Sant LLuis, jo penso com ell. I afegeixo, (i em sembla recordar que algun que altre cop ja ho he comentat, però no n'estic segur del tot) que quan vols fer una foto en BN el que ajuda molt per veure com queden les llums i quin aspecte aproximat tindrà la foto final, es fer un (o dos, o els que calgui) dispars de mostra en versió monocrom i valorar els resultats a la pantalla posterior i poder així ajustar millor els paràmetres. Després no oblidar a cambiar de nou i disparar, es clar, en raw.

Raul Sintes
07/02/2014, 18:48
Molt bé Raul
Veo una manchitas negras abajo a la derecha del arbol, no sé si es a proposito o es un despiste
Saludos
Idò Xisco, no els havia vist abans. Tens raó, tens que estar en tot i no basta en aquest foro.

Raul Sintes
07/02/2014, 18:54
Esta es sin duda BLANCO y NEGRO. A paseo los grises!!! Tiene interés pero lo veo más como un ejercicio para ilustraciones.

Pues si, Carlos, ha sido un ejercicio en blanco y negro después de asistir a una tertulia de un fotógrafo de San Luis, el cual presentó una serie de fotografías en blanco y negro ignorando los grises en la mayoría de ellas; sin embargo, muchas me sorprendieron agradablemente y creo que estaban bien trabajadas. Lo mío ha sido una experiencia simple, para empezar...

Jaume Franch
07/02/2014, 19:04
Tot i els meus gustos personals sobre el B/N, aquest treball artístic amb manca de grisos em sembla molt interessant.

Bep Taltavull
07/02/2014, 20:38
Un exercici interessant com diu en Jaume, crec que li pots treure profit a aquesta xerrada...

No em diguis que aquelles taques son del sensor!!!

Raul Sintes
08/02/2014, 18:11
Un exercici interessant com diu en Jaume, crec que li pots treure profit a aquesta xerrada...

No em diguis que aquelles taques son del sensor!!!

Aquestes taques són d'un brot de mata que vaig esborrar i han quedat punts residuals.

Pepe Peñafiel
15/02/2014, 08:53
Es cierto que es un ejercicio artístico interesante el que has subido Raúl.