PDA

Ver la versión completa : Macro: Mandarina



Jaume Franch
16/02/2014, 21:53
Aqui os dejo una macro de una mandarina enmohecida.
Técnica de aplilamiento de 7 fotos.

1345

Nikon D300 - Macro 105mm analógico ISO 100 - 1seg F22 - 7 fotos

Lafebre
17/02/2014, 17:06
Com és habitual en tu, creativitat sense límits. M'agrada molt, i crec que la foto encara guanyaria més si la retallessis perquè no sortís res del fons negre. No creus?

Francisco Aviles
17/02/2014, 17:17
Hola, Jaume

Como se hace eso del apilamiento de 7 fotos ?
Es muy complicado..
Gracies

Raul Sintes
17/02/2014, 20:06
Fantàstica foto, pot ser tengui raó en Vicens que hauries de retallar-la per eliminar la part negra de la foto.

Bep Taltavull
17/02/2014, 21:18
Vaja nitidesa!!! una foto amb el teu segell personal, potser tengui raó en Vicenç amb el retall.

Jaume Franch
17/02/2014, 22:56
Caram! ... si tots coincidiu amb lo de retallar el fons... hauré de provar-ho.
Si tinc dubtes és per que el perfil esfèric sobre fons indefinit em suggereix un planeta flotant a l'univers ( no és plagi d'en Dalí, eh?)

Jaume Franch
17/02/2014, 23:44
1372
No sé... a mi me sigue gustando más la anterior.

Lafebre
18/02/2014, 12:26
Jaune, doncs per a mi, la foto guanya així. (Com pots imaginar-te, ho havia provat abans de donar la meva opinió). Trobo que "aquell tros" de fons negre no hi aporta res a la foto. En canvi, ara, les dues úniques textures i colors ben diferenciats l'un de l'altre -i que són el tema de la foto- queden perfectament dividits per una diagonal força atractiva. Però un cop més, això és la meva visió. Si a tu t'agrada més l'enquadrament original, res a dir.

Jaume Franch
18/02/2014, 15:58
M'agraden les dues, però prefereixo la primera, per que aporta un plus (segons la imaginació d'alguns) i no un element molest (segons els altres).
El plus, l'he pogut comprovar en algun dels comentaris que m'han fet alguns seguidors d'internet, on -espontàniament- han coincidit amb la meva percepció d'una imatge ubicada a l'espai, al cosmos.
Vist des d'aquest punt de vista, no em negaràs que la part superior de l'imatge suggereix una tercera dimensió. Sí, val, és raret, però catalitzar aquestes sensacions també té la seva gràcia.

En qualsevol cas, tenim les dues. Agafem la que més ens agradi, no?. :)

Bep Taltavull
18/02/2014, 17:34
M'agrada més la segona versió, però també entenc la teva visió de la primera.

Bona abstracció.

PD: la segona està més saturada...

Carlos Silvestre
19/02/2014, 16:15
Me parece un excelente ejercicio casi diría que de fotografía científica. Un buen abstracto.

Joan A. Gomila
20/02/2014, 12:26
A jo també m'agrada més sa segona versió, Jaume, i pel meu gust: Fotofindera.

Lluis Surralles
22/02/2014, 12:16
A mi també m´agraden les dues pero, posats a relallar, ho faría molt mes per dalt tot el troç qque no està enfocar. d´aquesta forma la linea diagonal entre el blanc i el carbassa seria molt mes dinàmica

Jaume Franch
22/02/2014, 14:04
A mi també m´agraden les dues pero, posats a relallar, ho faría molt mes per dalt tot el troç qque no està enfocar. d´aquesta forma la linea diagonal entre el blanc i el carbassa seria molt mes dinàmica
Doncs mira, no ho comparteixo.
Ho he estat mirant i pensant i, no.
Per una banda no hi ha un desenfocament significatiu i, per l'altra, al retallar més part de pell de la mandarina, quedarien desproporcionades les superfícies visibles del taronja i del verd penicil·lina i no m'agrada la idea.

Gràcies Lluís per la teva proposta.

Pepe Peñafiel
02/03/2014, 20:34
Técnicamente deliciosa peor ese apilamiento. Me apunto al batallón que destaca esa parte anterior penicilinoide, me convence personalmente más la recortada sin que se vea el fondo negro pero entiendo la idea y en ese sentido es lógico te guste más sin recortar por esa abstracción evocando a un planeta.
es muy buena Jaume supongo la incluirás por que cumple con las normas para ser fotofindera