PDA

Ver la versión completa : Dia de Mercado



Francisco Aviles
22/02/2014, 22:53
Hola Bona Nit, os dejo hoy algo totalmente diferente... ya me direis..
Buen Finde1386

Carlos Silvestre
23/02/2014, 19:11
Pues mira, esta me gusta mucho más que el paisaje. Tanto el momento captado como la disposición de las personas es francamente curioso, como si hubieran posado. También el tratamiento de la imagen es diferente y atractivo.

Francisco Aviles
23/02/2014, 19:14
Gracias Carlos, no es un posado es la vida cotidiana en un mercado sudamericano,celebro que te guste.
Salud

Raul Sintes
23/02/2014, 20:33
Molt be Xisco, m'agrada aquesta en b/n. els contrasts són més importants que la del paisatge i li dona un altre caràcter a la foto. Has fet el revelat de b/n per zones?

Francisco Aviles
24/02/2014, 17:13
Hola Raul
No es un revelat per zones.
Son algunes cosetes que estic experimentant..
Ancara no está massa aclarit....

Joan A. Gomila
24/02/2014, 18:06
Personalmente la escena me gusta mucho y el procesado que has hecho también me resulta muy atractivo. Si pudieras explicar cuales son estas cosas que vas experimentando seria interesante porque como te digo el efecto que has conseguido me parece muy atractivo.
Tan solo le pondría un "pero" y es que la gorra del personaje central esté recortada pero entiendo que a veces este tipo de tomas debes de hacerlas sin darte demasiado tiempo a pensar en el encuadra.
Buena foto.

Lafebre
24/02/2014, 20:16
A veure… l'escena és bona, fins i tot insòlita pels nostres costums; els personatges, cadascú va a la seva "bola", que fa que hi hagi una història al darrera, però… em sap greu tornar a ser el dolent de la pel·lícula, però al meu criteri, el tractament no és el més adient. M'explico. Aquest pseudovinyetejat, enfosquiment dels contorns o com vulguem dir-li, és molt efectiu quan volen que l'espectador dirigeixi la mirada cap un lloc concret de la foto -en aquest cas, el centre- perquè és allí on hi ha el motiu d'interès de la foto. Però aquest no és el cas d'aquesta imatge. Per posar un exemple, el personatge que s'està menjant el gelat a la part inferior dreta, mirant interessat cap a la càmera i totalment aliè al que passa al seu voltant, té tanta força i interès -o més- que els peixos del damunt de la taula i, en canvi, s'ha enfosquit. El mateix passa amb la cara dels dos personatges que estan dempeus.

Potser seré l'únic en pensar així, però és tal com jo ho veig.

Bep Taltavull
24/02/2014, 21:30
M'agrada la imatge en general, però hi ha coses que no, com per exemple el tall del cap de l'home del mig.

Per jo el punt fort es el personatge del gelat, que sembla il·luminat amb flash i la resta és el marc, per tant, per jo el vinyeteig està justificat.

Tallaria el terç esquerra de la foto directament...Es el meu punt de vista...

Pepe Peñafiel
02/03/2014, 20:38
La escena es preciosa, encuentro muy acertado el tratarla en B/N pero tampoco me convence la edición .El viñeteado apaga a dos de los personajes y nos deja en mitad de la mesa con el pescado como zona de máxima atención.