PDA

Ver la versión completa : Flor d'Ametller



Cisco Dura
23/03/2014, 18:55
Un poc seguint el fil de l’anterior post: Na Peu de Fornells.
La d’avui segueix amb la mateixa línia, textures i paisatge (en aquest cas unes flors d’ametller).
Com sempre m’agraden els vostres comentaris.

1489

Dades:
Iso 100 Distància Focal 55 mm Diafragma 5.6 Velocitat 1/250 Seg
Pes 379 Kb

Lafebre
26/03/2014, 13:29
Em sorpren que aquesta foto encara no tingui cap comentari des del diumenge. Serà veritat que estem una mica gandulots, tots plegats?.

Doncs bé, a mi la foto m'agrada molt. Trobo molt encertada la combinació de la flor d'ametller amb aquesta textura. Tot plegat fa que sigui una imatge molt agradable. El que no m'acaba de convèncer és la zona fosca inferior dreta. Si aquesta zona seguis la textura general del fons i, a més, s'eliminés la petita branca sola de l'esquerra, crec que quedaria una foto molt bona. Felicitats, Cisco.

Joan A. Gomila
26/03/2014, 15:16
Estic d'acord amb el que apunta en Vicenç. Una textura molt encertada. Sa foto pot guanyar molt si es corregeixen els petits defectes que t'ha comentat en Vicenç.

Cisco Dura
26/03/2014, 19:18
"Rellenar según contenido" i "tampón clonar". Són les proves que he fet per intentar corregir aquests defectes que en Vicenç i en Joan Antoni em sugereixen. Si sabeu altra manera i voleu fer-me algun suggeriment.

1498

Jaume Franch
26/03/2014, 19:37
1. Excel.lent composició i textura. Preciosa imatge, sobretot amb els retocs que els companys t'han suggerit i yu has ejecutat. Fotofindera

2. Vicenç, l'altre dia vaig comentar que, tot i que podem estar una mica gandulots, el programa vBulletin ens falla. No avisa correctament dels missatges no llegits.
Aquests i altres petits errors s'han de corregir amb els tecnics. A veure quan ens hi posem. Per cert, si aneu veient irregularitats de funcionament al fòrum, com els que us comento, perfavor, envieu-me un missatge.

Xisco, perdona que hagi exposat aquest problema tècnic en el teu post.:(

Raul Sintes
26/03/2014, 20:12
Molt bona Cisco, aquesta darrera versió t'ha quedat de cine. Jo me l'imagin enmarcada i decorant al saló de casa...

Joan A. Gomila
27/03/2014, 08:19
Bona feina, Ciscu, llàstima que sa branca no es vegi sencera a la part dreta, però amb les correccions que has fet t'ha quedat de dalt de tot.

Lafebre
27/03/2014, 17:29
Cisco, molt millor així, oi?. El més important però, és que tu n'estiguis convençut. Per mi, molt bona feina.

Cisco Dura
27/03/2014, 20:09
Reconec que la foto tal com ha quedat m’agrada. Un comentari: quan vaig fer la foto original fa prop de dos anys, en cap moment tenia pensat el posar-hi cap textura, per tant si és ve que la foto original té aquest petits detalls com sa branca de l’esquerra, la part fosca (que és una mata), la branca un poc retallada, i una vegada observada hi sobren. També és ve que amb la textura, inicialment aquest petits detalls no em molestaven. Però reconec que amb els vostres comentaris ha millorat. Per tant gràcies, aquest és el motiu que em fa participar en aquest foro.

Bep Taltavull
27/03/2014, 22:04
M'agrada com t'ha quedat al final... bon resultat.

Fotofindera

Pepe Peñafiel
30/03/2014, 09:40
De acuerdo con Bep. El resultado final ha mejorado el inicial.
Fotofindera