PDA

Ver la versión completa : sade



LluisSurralles
01/07/2012, 11:27
Un retrat en B i N d´una sessió de càsting d´animadores. Aquesta noia la vaig trobar especialment bufona. Està il.luminada senzillament amb un flash lateral 45º a l´esquerra i una pantalla de rebot a la dreta. Res mes. Càmara Canon EOS I Mark III, Objectiu 80-200, 2,8 a 125, ISO 400, F 20.https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11763 7&g2_serialNumber=1

raulsintes
01/07/2012, 17:24
La foto és bona i ells ulls ben enfocats. Pel meu gust a la pell li manque una mica de desenfocament per treure-li les taques, crec que la foto milloraria i la noia ho agrairia.

LluisSurralles
01/07/2012, 17:55
Gràcies, Raúl, pel consell. Certement que les taques molesten. He probat de eliminar-les i era pitjor el remei que la malaltia. Per aixó he tardat a penjar-la.

beptaltavull
01/07/2012, 18:59
No hi entenc en retrat Lluís, però la veig molt bé, potser el que apunta en Raúl sobre el desenfoc de la pell, sigui acertat...

joangomila
01/07/2012, 19:53
Tampoc hi entenc en retrat, però sempre he pensat que el tractament en b/n és molt encertat per aquest tipus de fotografia.
Apart del que comenten els companys hi trobo a faltar una mica més de llum a la zona dels ulls.

PepePenafiel
02/07/2012, 06:30
Precioso retrato de esta fotogénica muchacha.
También he pensado en la falta de luz en los ojos de entrada.
Me gusta el tratamiento que le has dado.

AntoniCladera
02/07/2012, 12:19
Bona foto Lluis.
Entenc que la foto està presa amb il·luminació d'estudi.
No estic d'acord amb el diafragma (hem de ser un poc crítics, no?) i el fet e malgastar dos passos de Iso, tenin en compta que aquesta foto amb la mateixa relació d'il·luminació, la treies molt millor a Iso 100 i a una F/11 (o a F/16 si vols, pujant iso)

La compo, enfoc i tractament, molt bo.

salut! ;)

LluisSurralles
02/07/2012, 12:25
Tens tota la raó, Toni, com sempre. El que passa es que la sessíó s´havia de fer molt ràpida, hi havia diferents fotos previstes, amb grups, salts, etc. i vaig voler assegurar, posant un diafragma molt tancat i no tenir de canviar a cada foto.

VLafebre
02/07/2012, 12:31
Lluis, primer de tot, et vull donar la raó: aquesta noia és molt bufona. I es clar, amb això ja tens garantit el 80 % de l'èxit de la foto, ha, ha.

Ara en serio, m'agrada molt la foto i, el format quadrat que li has donat, trobo que és molt encertat en aquest cas. Potser sí que li manca una mica de llum als ulls i un pelet més de contrast general....Però repeteixo, bona foto.

imported_admin
03/07/2012, 15:45
1. D'acord amb que és bufona.
2. D'acord amb que un lleuger desenfocament de certes zones de la pell podrien millorar la imatge, com diu en Raül.
3. D'acord amb la suggerència de llum i contrast que fa en Vicenç. Ho he provat i la diferència entre el meu càlcul i el teu és evident, però tal vegada la diferència de gustos en aquest cas concret, també.
4. Ja posats: He clonat el petit espai fosc del angle superior esquerra. Em feia mal d'ulls.

Bon retrat, Lluís.

CarlosSilvestre
03/07/2012, 15:59
Me parece que has conseguido transmitir la juventud y optimismo de la modelo. Como veo que hay opiniones a mogollón voy a dar la mía: me falta luz en los ojos. Hala. ;)